En een zwarte broek, lang haar en kistenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het moet wel echt een shirt zijn. FOK!'ers lopen ook gewoon in t-shirts als het -10 is.
Ik kom sowieso in autistentenue. Weet iemand een goede shop voor wolvenshirts en lelijke broeken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat zeg je wel, maar het groeit nu wel hard, dus jij weet het eigenlijk ook niet meer zeker.
Ach, niet dat je geen lol kan hebben met zulke mensen.
Wat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Zosk het volgende:
Eindelijk die kut spatie tussen CB en Panzer eruit.
fix die shit, als ik de volgende lapo heb vernaai ik em weer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Zosk het volgende:
Eindelijk die kut spatie tussen CB en Panzer eruit.
Large.nlquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik kom sowieso in autistentenue. Weet iemand een goede shop voor wolvenshirts en lelijke broeken?
bedanktquote:
Hugh, de eer is aan jou.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Piye het volgende:
Awh wat een lieve tt.
Cristina, Hugh wat was die zin dan?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
fix die shit, als ik de volgende lapo heb vernaai ik em weer.
Op straat mensen met een wolvenshirt aanspreken waar ze die gekocht hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik kom sowieso in autistentenue. Weet iemand een goede shop voor wolvenshirts en lelijke broeken?
We zijn nu al geïntegreerd!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Piye het volgende:
Awh wat een lieve tt.
Cristina, Hugh wat was die zin dan?
Gewoon op de markt kopen. Maar als je de club niet binnenkomt ga ik gewoon toch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
blijft tussen ons bbyquote:
Is mij nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die zat er al zolang, en DAT IS GVD IRRITANT JONGE.
Jij moet echt je bek houden nu.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
fix die shit, als ik de volgende lapo heb vernaai ik em weer.
Sowieso een woodlandsbroek aantrekken en bergschoenen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Op straat mensen met een wolvenshirt aanspreken waar ze die gekocht hebben
Maar, maar, maar, het is zo grappigquote:
Dat shirt flikker je toch gewoon weg en daaronder fatsoenlijke kledingquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon op de markt kopen. Maar als je de club niet binnenkomt ga ik gewoon toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |