quote:Op woensdag 10 april 2013 00:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
is allebei goed, kneus.
kom fittie dan
Doofusquote:Wat is juist: toendertijd of toentertijd?
Alleen toentertijd ('in die tijd, toen') wordt als juist beschouwd. Dit bijwoord bestaat eigenlijk uit de onderdelen toen + te + der + tijd. Te + der is samengesmolten tot ter.
Veel mensen hebben de neiging om toendertijd te schrijven. Dat komt misschien door het bestaan van indertijd, dat 'een poos geleden, vroeger' betekent. Maar ook de uitspraak (vrijwel iedereen zal [toendertijd] zeggen) is mogelijk van invloed.
KLB SC heeft een upgrade gekregen. Er zijn bazenusers unlocked.quote:
Frank heeft deze henkie's naar hier gestuurd.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:31 schreef Piye het volgende:
[..]
KLB SC heeft een upgrade gekregen. Er zijn bazenusers unlocked.
Wat vindt je eigenlijk van Lil' Wayne? Want ik wilde 'In here like "bitch what's up?"' reageren, maar ik wist niet of dat wel goed zou vallenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:31 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
[..]
guilty pleasurequote:Op woensdag 10 april 2013 00:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat vindt je eigenlijk van Lil' Wayne? Want ik wilde 'In here like "bitch what's up?"' reageren, maar ik wist niet of dat wel goed zou vallen
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
beetje kwaliteit in deze autistentreurnis trappen. ze kunnen alleen niet zo goed tegen verandering, maar dat komt wel goed.
Zou dit trouwens ook bij echte autisten werken? Gewoon nieuw contact forcerenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
beetje kwaliteit in deze autistentreurnis trappen. ze kunnen alleen niet zo goed tegen verandering, maar dat komt wel goed.
Die zin zegt me niks. Ik vond Lil wayne altijd vrij gaar, maar carter 3 kon ik wel waarderen. Toen ben ik op een dag eens naar de eerdere carters gaan luisteren en zo ook op andere oudere werken van hem gestuit, dat kon ik nog best wel waarderen.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat vindt je eigenlijk van Lil' Wayne? Want ik wilde 'In here like "bitch what's up?"' reageren, maar ik wist niet of dat wel goed zou vallen
don't know, don't carequote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef krioro het volgende:
Nu al een hekel aan 80% van deze kknoobs.
Ga weg danquote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef krioro het volgende:
Zal er thuis even naar kijkenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Die zin zegt me niks. Ik vond Lil wayne altijd vrij gaar, maar carter 3 kon ik wel waarderen. Toen ben ik op een dag eens naar de eerdere carters gaan luisteren en zo ook op andere oudere werken van hem gestuit, dat kon ik nog best wel waarderen.
Deze luister ik nu best vaak.
Oh, nu heb je wel een grote mond, he, Huge_Moron.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
95%quote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef krioro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |