Ik ook voor jou toch.quote:
Mensen die bij mij slapen verdwijnen in mijn kelderquote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daarom ga ik dus sowieso niet slapen met jullie psycho's erbij.
Ja, oprotten, doei.quote:
neem maar mee, hoor. we verzinnen wel watquote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]moet ik de 11de m'n strap on thuis laten dan?
Echt zo'n beteuterd gezichtje.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pls, die bitch heeft zo weer een andere miljonair, niks zieligs aan
Waar woon jij eigenlijk?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mensen die bij mij slapen verdwijnen in mijn kelder
Laat Satan toen en gij zal vinden.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ah oke. Maar serieus, what's your deal? Tering rijke ouders ofzo?
Ik ga je nu DMen voor een uitleg.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:12 schreef durrrr het volgende:
[..]
Laat Satan toen en gij zal vinden.
Echt geen grap![]()
Zou wel alles willen terug draaien als het kon.
Op kamers in eindhoven, maar m'n vader heeft wel een vochtige donkere kelder onder zijn boerderij. Daar zou je serieus iemand voor eeuwig op kunnen sluitenquote:
In mijn ervaring zijn ze anders ook gewoon stuk voor stuk fucking irritant. Ik doe echt m'n best niet homofoob te zijn, maar de eerste homo waar ik me niet fucking hard aan ga ergeren als ik een uurtje met 'm praat moet ik nog tegenkomen. Maar ik heb me laten vertellen dat ze niet allemaal zo zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
alles aan homo's is goed, behalve het gedeelte waar je elkaar in de kont neukt. dat zou ik nooit kunnen, denk ik.
Eindhovuh ghakstuh.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Op kamers in eindhoven, maar m'n vader heeft wel een vochtige donkere kelder onder zijn boerderij. Daar zou je serieus iemand voor eeuwig op kunnen sluiten
Mijn beste vriend is homo, maar je zou het totaal niet zeggen als je met hem praat. Hij is wel goed gekleed, en doet een opleiding tot dansleraar (typischquote:Op woensdag 10 april 2013 00:13 schreef Piye het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn ze anders ook gewoon stuk voor stuk fucking irritant. Ik doe echt m'n best niet homofoob te zijn, maar de eerste homo waar ik me niet fucking hard aan ga ergeren als ik een uurtje met 'm praat moet ik nog tegenkomen. Maar ik heb me laten vertellen dat ze niet allemaal zo zijn.
eindelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 00:14 schreef Chloroform het volgende:
Nou mensen, vond het echt enig met jullie, maar ik ga naar bed. Aju eh.
Huisgenoot van me is homo en een chille kerel, maar de meeste zijn idd irritantquote:Op woensdag 10 april 2013 00:13 schreef Piye het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn ze anders ook gewoon stuk voor stuk fucking irritant. Ik doe echt m'n best niet homofoob te zijn, maar de eerste homo waar ik me niet fucking hard aan ga ergeren als ik een uurtje met 'm praat moet ik nog tegenkomen. Maar ik heb me laten vertellen dat ze niet allemaal zo zijn.
Doei, natte draak.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:14 schreef Chloroform het volgende:
Nou mensen, vond het echt enig met jullie, maar ik ga naar bed. Aju eh.
Oh, blijf toch nog maar even.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |