Ik moet teleurstellen, ik ben niet echt een Aziaatquote:Op woensdag 10 april 2013 00:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik mag deze Korean wel.
En Piye natuurlijk.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Leuke mensen die alleen maar aardig zijn tegen hun eigen kliekje vind ik niet zo leuk. Doe nou maar gewoon normaal tegen die users. Helemaal dat gescheld enzo, beetje sneu.
Ik was best stoer op het schoolplein hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:39 schreef aight1 het volgende:
wel schattig, hier nu allemaal een grote bek opzetten en morgen weer lekker gepest worden op het schoolplein
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik mag deze Korean wel.
En Piye natuurlijk.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Schoolplein![]()
Morgen weer stoer roken met je vriendjes dan?
Duidelijk schoolpleinniveau.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
ewa kk zemmeltje zeg dat in het echt ik zweer je ik sloop je helemaal echt swa
Dit ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Hun serie?
Fuck hun, mods willen dat alle SC hier komt. Alsof zij enig respect verdienen omdat ze hier langer posten.
Maakt niet uit hoor, I regulate all shades of the ass.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik moet teleurstellen, ik ben niet echt een Aziaat
Gewoon, leuk mannetje. (no pedo)quote:Op woensdag 10 april 2013 00:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik was best stoer op het schoolplein hoor.
[..]
Waaraan verdien ik die eer?
Ja dat vind ik dus ook. Het zijn net Israeliers.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
en hoezo trouwens hun serie? dit is precies wat er is mis met deze SCze denken dat ze de boel hier ownen.
kktriest ja. ze zijn langer lid van fokquote:Op woensdag 10 april 2013 00:41 schreef durrrr het volgende:
[..]
Dit ja.
Ben echt benieuwd hoe deze 'kwaliteitsusersx100' lopen te schreeuwen en te ergeren achter hun laptop
Oh dan zit je wel goed, ik heb (mede dankzij FOK!) een prachtig achterwerk.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, I regulate all shades of the ass.
[..]
Gewoon, leuk mannetje. (no pedo)
Mja, naar verhaal zit daar achter ookquote:
Zulke 'regeltjes' op een forumquote:Op woensdag 10 april 2013 00:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
kktriest ja. ze zijn langer lid van fok![]()
![]()
, dus meer recht om hier te posten ofzo. moet je blij mee zijn.
flikker op
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh dan zit je wel goed, ik heb (mede dankzij FOK!) een prachtig achterwerk.
[..]
Mja, naar verhaal zit daar achter ook
al die sportschool-baggertopics hebben toch nog enig nut gehad, zie ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Ik heb beloofd te zwijgen in alle talen.quote:
Vooral jouw goede adviezen hoor sweetiequote:Op woensdag 10 april 2013 00:44 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
al die sportschool-baggertopics hebben toch nog enig nut gehad, zie ik.
Netjes, netjes.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zwijg maar in gebarentaal dan.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb beloofd te zwijgen in alle talen.
[..]
Vooral jouw goede adviezen hoor sweetie
Hai.quote:
Ik ben al lid sinds 1996. Kom haten dan kanker yugo.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
kktriest ja. ze zijn langer lid van fok![]()
![]()
, dus meer recht om hier te posten ofzo. moet je blij mee zijn.
flikker op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |