ik heb mijn eigen leger aan autisten meegenomen, daarom durf ik nu welquote:Op woensdag 10 april 2013 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, nu heb je wel een grote mond, he, Huge_Moron.
Wie zegt dat ik het over mezelf had?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:35 schreef aight1 het volgende:
Jezelf bazenuser noemen is al een teken dat je een waardeloze toevoeging bent
Kanker stoere autist deze.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef krioro het volgende:
Nu al een hekel aan 80% van deze kknoobs.
probeer het bij je moeder danquote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zou dit trouwens ook bij echte autisten werken? Gewoon nieuw contact forceren
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:37 schreef CristinaYang het volgende:
Jongens kom op. We komen in hun serie, het minste wat we kunnen doen is een beetje fatsoenlijk doen en niet schelden enzo.
O yeah your tears are so tasty, hmm.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:36 schreef fyah het volgende:
dit is mijn cue om deze reeks voorlopig weer ff te unfollowen.
dat is gewoon normaal hier, hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:37 schreef CristinaYang het volgende:
Jongens kom op. We komen in hun serie, het minste wat we kunnen doen is een beetje fatsoenlijk doen en niet schelden enzo.
R&Pquote:Op woensdag 10 april 2013 00:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat is gewoon normaal hier, hoor.
fatsoen is voor flora en fauna.
Dan denk ik dat ik daar maar eens ga kijken.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat is gewoon normaal hier, hoor.
fatsoen is voor flora en fauna.
hier veel leukere mensen, hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik daar maar eens ga kijken.
Hun serie?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:37 schreef CristinaYang het volgende:
Ik mag deze Korean wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:37 schreef CristinaYang het volgende:
Leuke mensen die alleen maar aardig zijn tegen hun eigen kliekje vind ik niet zo leuk. Doe nou maar gewoon normaal tegen die users. Helemaal dat gescheld enzo, beetje sneu.quote:
Schoolpleinquote:Op woensdag 10 april 2013 00:39 schreef aight1 het volgende:
wel schattig, hier nu allemaal een grote bek opzetten en morgen weer lekker gepest worden op het schoolplein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |