Klopt, ben blij dat ik er wegging uiteindelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
oh ja, zal weleen van die sloeberguilds
wel toch alleen niet van hem zelf :pquote:Op woensdag 10 april 2013 00:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Deze man heeft niet eens een profielfoto op z'n Facebook, je gaat sowieso niets vinden.
O ja?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is wel waar, en er zitten sowieso best wel latente homotjes in onze meetgroep.
Nee neeeee, dat ik wel trouw benquote:Op woensdag 10 april 2013 00:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Really? Zo van als het geen trio is kom ik er m'n bed niet voor uit?
doe niet zo. ik ben selectieve hommo, fok onlyquote:Op woensdag 10 april 2013 00:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is wel waar, en er zitten sowieso best wel latente homotjes in onze meetgroep.
Lief.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wilde die grap zelf ook al maken, maar liet het aan jou over.
Ja ik kan er ook niet meer van maken hoor. Negers doen die shit serieus echt niet. Die zeggen gewoon "haha weet je nog toen je out ging". Bij blanke mensen is het veel vaker "haha weet je nog toen je out ging, we je onder hebben getekend met permanent marker, brandende sigaretten in je neus hebben gestopt en je anaal hebben ontmaagd".quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
doe niet zo. ik ben selectieve hommo, fok only
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hugh bijv, als je naar z'n online persona kijkt. In het echt valt dat gelukkig reuze mee.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hugh bijv, als je naar z'n online persona kijkt. In het echt valt dat gelukkig reuze mee.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niet meer van maken hoor. Negers doen die shit serieus echt niet. Die zeggen gewoon "haha weet je nog toen je out ging". Bij blanke mensen is het veel vaker "haha weet je nog toen je out ging, we je onder hebben getekend met permanent marker, brandende sigaretten in je neus hebben gestopt en je anaal hebben ontmaagd".
O, maar online maak ik ook weleens gay opmerkingen hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niet meer van maken hoor. Negers doen die shit serieus echt niet. Die zeggen gewoon "haha weet je nog toen je out ging". Bij blanke mensen is het veel vaker "haha weet je nog toen je out ging, we je onder hebben getekend met permanent marker, brandende sigaretten in je neus hebben gestopt en je anaal hebben ontmaagd".
pls, die bitch heeft zo weer een andere miljonair, niks zieligs aanquote:Op woensdag 10 april 2013 00:09 schreef Fascination het volgende:
Dat filmpje van Sylvie dat ze naar de sportschool gaat. Vetzielig.
alles aan homo's is goed, behalve het gedeelte waar je elkaar in de kont neukt. dat zou ik nooit kunnen, denk ik.quote:
Daarom ga ik dus sowieso niet slapen met jullie psycho's erbij.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]![]()
Maar geen ervaring mee dat negers het niet doen, weet wel dat blanken het wel ongeveer zo doen ja
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
alles aan homo's is goed, behalve het gedeelte waar je elkaar in de kont neukt. dat zou ik nooit kunnen, denk ik.
Welk filmpje?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:09 schreef Fascination het volgende:
Dat filmpje van Sylvie dat ze naar de sportschool gaat. Vetzielig.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
alles aan homo's is goed, behalve het gedeelte waar je elkaar in de kont neukt. dat zou ik nooit kunnen, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |