Als jij zo asociaal bent dat je een oprecht excuses niet wilt accepteren dan is dat mij niet aan te rekenen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Liever geen excuses dan nep-excuses inderdaad.
Doeidoeigroetjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed, de posts staan er. En wat er staat is bijzonder onfraai. Het is niet de eerste keer en een hele rits users en collega's hebben jou verteld dat je ermee moet ophouden.
Elke keer lap je dat aan je laars. Je excuses, die sarcasme ademen, stellen dus niets voor.
Ik heb mijn punt gemaakt vanavond. En als je weer dergelijke posts neerzet, zal ik weer een punt maken.
Voor nu, tot de volgende keer.
Nee hoor... het is verkapt racisme, van figuren die erom bekend staan .quote:
Wat doe jij hier nog?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doeidoeigroetjes.
Jammer dat je geen volwassen discussie wou aangaan en mijn excuses wegwoof. Erg flauw.
Waar bemoei je je mee?quote:
Nou zoek een spiegel en vecht het uit dan.quote:
Jij bent de spiegel Vs.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou zoek een spiegel en vecht het uit dan.
Doe ik al maanden, door je te negeren. Je weet dat je voor verzoekjes bij FB moet zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent de spiegel Vs.
Hou de eer aan jezelf.
Mits met leuk gezelschap, in m'n uppie is het niet gezellig in de hoek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:21 schreef 99.999 het volgende:
Pff, wat zijn jullie met z'n allen verschrikkelijk kinderachtig.
Een paar prepubertjes zitten stoer tegen elkaar te doen alsof ze ooit dictator kunnen worden waarop een paar anderen weer compleet over de zeik gaan zodat voor hen het spelletje weer leuker wordt. Zal het straks nog eens doornemen en kijken of en zo ja wie er in de hoek geplaatst moet worden...
Punt is dat het geen grappen zijn. Vraag mij af of je dat wel ziet. Hij heeft immers zelf uitgelegd waar zijn afkeuring voor de locals in Zuid-Afrika vandaan komt (ervaringen daar) en zijn afkeer van moslims is gebaseerd op 11-september en het boek "The Clash of Civilizations".quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:21 schreef 99.999 het volgende:
Pff, wat zijn jullie met z'n allen verschrikkelijk kinderachtig.
Een paar prepubertjes zitten stoer tegen elkaar te doen alsof ze ooit dictator kunnen worden waarop een paar anderen weer compleet over de zeik gaan zodat voor hen het spelletje weer leuker wordt. Zal het straks nog eens doornemen en kijken of en zo ja wie er in de hoek geplaatst moet worden...
Vrij typisch dat je niet meer achter je woorden durft te staan als puntje bij paaltje komt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:14 schreef Voorschrift het volgende:
Luister naar deze pseudo-psycholoog.
Je kleine kruistochtje is eerder vrij typisch. En saai.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vrij typisch dat je niet meer achter je woorden durft te staan als puntje bij paaltje komt.
Ik zie dat je ook weer EG loopt te sarren. Vrij typisch wederom.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kleine kruistochtje is eerder vrij typisch. En saai.
Vooral heel erg sneu.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook weer EG loopt te sarren. Vrij typisch wederom.
Doe toch niet zo zielig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wie zou je waarvoor willen bannen? Wat is er precies policy overschrijdend?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef 99.999 het volgende:
Moet er echt eerst een handvol mensen verbannen worden voor jullie je weer een beetje weten te gedragen?
Je weet dat er ook een andere oplossing is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef 99.999 het volgende:
Godverdomme stelletje kleuters.
Kap nu gewoon eens met dat gezeik, geziek en gedonder. Moet er echt eerst een handvol mensen verbannen worden voor jullie je weer een beetje weten te gedragen?
Dat lijkt me iets voor de crew waar jij niets mee te maken hebtquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie zou je waarvoor willen bannen? Wat is er precies policy overschrijdend?
Ik stel gewoon een vraag. Waar heb jij last van?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat lijkt me iets voor de crew waar jij niets mee te maken hebt. De betrokkenen weten ook prima waar ze te ver zijn gegaan overigens.
De oplossing voor de problemen met Remlof ben je in elk geval weer in goed tempo dichterbij aan het brengen. Je kan niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent...quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat er ook een andere oplossing is.
EG geeft prima zelf aanleiding trouwens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
het gaat je gewoon niets aan. Je post nooit in POL en begint dan de reltoerist uit te hangen in FB. Nergens voor nodigquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag. Waar heb jij last van?
Moet je posten om te lezen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
het gaat je gewoon niets aan. Je post nooit in POL en begint dan de reltoerist uit te hangen in FB. Nergens voor nodig
je hebt je antwoord en ik zou je aan willen raden je niet meer met dingen te bemoeien waar je niets mee te maken hebt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je posten om te lezen?
Laat me niet lachen newb. Dat argument kan je sinds 2004 al niet meer mee aankomen.
Je bent wel van het waarschuwen en dreigen vandaag altijd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
je hebt je antwoord en ik zou je aan willen raden je niet meer met dingen te bemoeien waar je niets mee te maken hebt.
Dan moet je toch eerst eens aantonen waar ik over een grens zou zijn gegaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De oplossing voor de problemen met Remlof ben je in elk geval weer in goed tempo dichterbij aan het brengen. Je kan niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent...
Toch is het zwarte humor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:31 schreef De_Guidance het volgende:
Er zijn gewoon veel mensen die het te ver vinden gaan. Ook veel lurkers. Het is ook al heel vaak aangegeven. Op een gegeven moment is het geduld gewoon op. Zeker als alles erop wijst dat we hier niet te maken met zwarte humor, maar met bittere ernst.
Daag me niet uit zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je toch eerst eens aantonen waar ik over een grens zou zijn gegaan.
Neuh, heb geen zin in achterlijke reltoeristen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent wel van het waarschuwen en dreigen vandaag altijd.
Kennelijk gebrek aan argumenten. Jammer voor je.
Ben ik ook niet van plan, maar je mag ook wel een beetje chillen, want zoals je hier bijvoorbeeld tegen Godtje tekeer gaat is ook niet bepaald netjes.quote:
Als een vuilnisman die geen zin heeft in om vuil op te halen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, heb geen zin in achterlijke reltoeristen.
ik ben erg relaxed maar je doet consequent pogingen de sfeer te verpesten. Dat slaat een keer op je terug. Vergeet ook niet dat ik je al tientallen keren gewaarschuwd heb vanwege je gedrag...quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik ook niet van plan, maar je mag ook wel een beetje chillen, want zoals je hier bijvoorbeeld tegen Godtje tekeer gaat is ook niet bepaald netjes.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Palestijns he, door en door verrot.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
Straks is Mandela dood, hopelijk breekt in Zuid-Afrika dan de pleuris los.
Syrië was ook al goed verdienen, dus dan kunnen we nu wel het volgende conflict gebruiken.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk weer de macht grijpen daar, als uitheemse import.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kunnen de blanken de puinzooi weer opruimen die de locals ervan gemaakt hebben.
quote:
Dit is zelfspot van v_P en VSquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:47 schreef De_Guidance het volgende:
Dit gaat niet over remlof of Godtje, maar over (o.a.) deze posts:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jaja....... slimmer dan stormfrontjongens.. die zijn nog zo dom om toe te geven dat het geen zelfspot is..quote:
Ik wil mijn gemis van tvlxd uiten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:22 schreef Reya het volgende:
Ik wil bij deze mijn afkeer jegens tvlxd uiten.
Dank, ik vind mezelf ook erg grappig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als het grapje door jou zou zijn gemaakt wel ja.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als het grapje door jou zou zijn gemaakt wel ja.
Gevoel voor humor hebben jullie toch niet, met zo'n terrorist als UI.quote:
Deze opmerking is vast ook zelfspot?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gevoel voor humor hebben jullie toch niet, met zo'n terrorist als UI.
Koos als mediator...quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef 99.999 het volgende:
Godverdomme stelletje kleuters.
Kap nu gewoon eens met dat gezeik, geziek en gedonder. Moet er echt eerst een handvol mensen verbannen worden voor jullie je weer een beetje weten te gedragen?
POL / [POLCAFE #4260] Alle muizen op de tafelquote:Hoe anders denk je dat je dicht bij onschuldige burgers komt in hakke-takke landen?
Rood kruis erop smeren, ze komen in batches naar je toe gerend en dan een raket erop.
Nieuw TT is van mij...... ik zet de lijn voort van " mensen verketteren voor de grap"quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:29 schreef De_Guidance het volgende:
Moderator Voorschrift zegt
[..]
POL / [POLCAFE #4260] Alle muizen op de tafel
Waarna het weer compleet ontspoort.
Dat men nog steeds niet ingrijpt.
POL / [POLCAFE #4261] VS als massamoordenaar
Hij is NWS Mod, dit is het POL-Feedbacktopicquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nieuw TT is van mij...... ik zet de lijn voort van " mensen verketteren voor de grap"
Guidance heeft gewoon gelijk.
Hierbij een motie van wantrouwen tegen VS... gelieve zijn moderatorschap in te leveren
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij is NWS Mod, dit is het POL-Feedbacktopic
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij zit je in het verkeerde forum. Dat is niet mijn topic, vriend
Ok. Lijkt wel het gemeenteloket. Van het kastje naar de muur.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef sp3c het volgende:
of gewoon het juiste feedbacktopic beste mensen
daar is het immers voor bedoeld
Je brengt je oude schutting toch ook niet naar de brandweer?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok. Lijkt wel het gemeenteloket. Van het kastje naar de muur.
Dus we mogen het het gedrag van Voorschrift niet aan de kaak stellen in NWS omdat hij de uitspraken doet in POL, maar het mag ook niet in POL want hij is NWS mod.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:19 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je brengt je oude schutting toch ook niet naar de brandweer?
Diplomatieke onschendbaarheid, noem je dat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus we mogen het het gedrag van Voorschrift niet aan de kaak stellen in NWS omdat hij de uitspraken doet in POL, maar het mag ook niet in POL want hij is NWS mod.
Logisch.
Remlof kan het weten, die ging me voor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:21 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed,het is immers bekend dat de hoge piefen het gedrag van Voorschrift (terecht) ook zat zijn.
Dit is geen SC, doei.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Diplomatieke onschendbaarheid, noem je dat.
Niet alleen remlof.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Remlof kan het weten, die ging me voor.
Feedback Voor mods en eventueel hoe ik met de klachten om ben gegaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus we mogen het het gedrag van Voorschrift niet aan de kaak stellen in NWS omdat hij de uitspraken doet in POL, maar het mag ook niet in POL want hij is NWS mod.
Logisch.
Nou laat ze me maar op zwart zetten dan.quote:
Als jij hem dan ook niet als je schaduw-SC zou behandelen, zou het aantal posts hier aanzienlijk lager zijn.quote:
Nee, ik klaag hier over de schokkende posts van een user (die blijkbaar geen mod is) in POL.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij hem dan ook niet als je schaduw-SC zou behandelen, zou het aantal posts hier aanzienlijk lager zijn.
Wil je een klacht persoonlijk houden, zonder inmenging van anderen, dan kan je iemand een PM sturen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, ik klaag hier over de schokkende posts van een user (die blijkbaar geen mod is) in POL.
Dat jij meteen je vriendje wil beschermen staat er geheel los van. Dus geen SC-gelul hier.
Inderdaad en als die reacties niet inhoudelijk zijn maar enkel wat slappe pogingen om voor iemand op te komen, kun je ook verwachten dat iemand op jou reageert.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wil je een klacht persoonlijk houden, zonder inmenging van anderen, dan kan je iemand een PM sturen.
Door iets te posten in een feedback-topic doe je er publiekelijk afstand van, wat andere users kunnen lezen en, waar zij dat nodig achten, op kunnen reageren.
Als iemand 12 keer dezelfde klacht herhaalt, kan je verwachten dat anderen daar genoeg van krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Inderdaad en als die reacties niet inhoudelijk zijn maar enkel wat slappe pogingen om voor iemand op te komen, kun je ook verwachten dat iemand op jou reageert.
Als iemand 800 keer dezelfde racistische en geweldsverheerlijkende reacties plaatst kun je verwachten dat een hele rits mensen daar genoeg van krijgen. Ik ben slechts de zoveelste.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als iemand 12 keer dezelfde klacht herhaalt, kan je verwachten dat anderen daar genoeg van krijgen.
Ik krijg persoonlijk genoeg van het onophoudelijke gedrag dat aanleiding tot deze klachten geeft.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als iemand 12 keer dezelfde klacht herhaalt, kan je verwachten dat anderen daar genoeg van krijgen.
Geweldsverheerlijking is geen vergrijp, lijkt me. Het staat je vrij er zo vaak over te klagen als je wil, een heel logboek bij te houden als een vP-imitator, maar - dat staat nog steeds - kan je verwachten dat mensen met een gevoel van "ja-ja, nu kennen we het riedeltje wel" je klachten gade slaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als iemand 800 keer dezelfde racistische en geweldsverheerlijkende reacties plaatst kun je verwachten dat een hele rits mensen daar genoeg van krijgen. Ik ben slechts de zoveelste.
Verder zijn de meeste klachten gewoon nieuwe feiten die aangeleverd blijven worden.
Ik ga niet door, ik quote alleen weer laster van je.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Remlof kan het weten, die ging me voor.
Bij deze een klacht over dit zwaar discriminerende gedrag in POL.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met die minderwaardige homo in een SC zitten.
Goh, eindelijk je doel bereikt. Je zit er al dagen naar te vissen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij deze een klacht over dit zwaar discriminerende gedrag in POL.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat jij meteen je vriendje wil beschermen staat er geheel los van. Dus geen SC-gelul hier.
Het is hem al vaak duidelijk gemaakt. Ook van hogerhand. Gedrag aanpassen of moderatorschap inleveren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geweldsverheerlijking is geen vergrijp, lijkt me. Het staat je vrij er zo vaak over te klagen als je wil, een heel logboek bij te houden als een vP-imitator, maar - dat staat nog steeds - kan je verwachten dat mensen met een gevoel van "ja-ja, nu kennen we het riedeltje wel" je klachten gade slaan.
->quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is hem al vaak duidelijk gemaakt. Ook van hogerhand. Gedrag aanpassen of moderatorschap inleveren.
Na duizendmaal sarcastisch excuses en beterschap beloven is het een keer afgelopen. Hij kan er blijkbaar niet mee ophouden.
Dan blijft er een optie over en dat is kleurtje inleveren. Kun je jammer vinden, maar het is niet anders.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef JoaC het volgende:
En dan nu tijd voor POL-Feedback, dit hoort in " Feedback " thuis, of kan via mail besproken worden
Dit is absoluut onacceptabel als ondertitel van een POL-moderator.quote:Het is patat
ah johh.. ik draai al 10 jaar mee op FOKquote:
Mods gaan niet over andere Mods, Mods gaan over fora. De truc is om mensen naar de juiste plek te sturen: de FA's. Bovendien gaf ik ook nog de optie mail aan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ah johh.. ik draai al 10 jaar mee op FOK
Verwijzen naar forum FB is de bekende truc om iemand met een dood vogeltje blij te maken en zo de diskussie uit de weg te gaan.
Op forum FB zijn er allerlei kankeraars die klachten de grond inboren. Nauwelijks een FA'er die een klacht serieus neemt.
Frietist!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef Reya het volgende:
Ik wil nog wel dit zeggen:
[..]
Dit is absoluut onacceptabel als ondertitel van een POL-moderator.
U komt van onder de rivierenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:37 schreef Reya het volgende:
[..]
U maakt duidelijk deel uit van de patatgeneratie.
Ho-ho, het is een Tukker. Die resideren boven de rivieren.quote:
Dus ... de activiteiten van een fokuser in POL kun je hier bespreken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:36 schreef JoaC het volgende:
[..]
Mods gaan niet over andere Mods, Mods gaan over fora. De truc is om mensen naar de juiste plek te sturen: de FA's. Bovendien gaf ik ook nog de optie mail aan.
aproposquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dus ... de activiteiten van een fokuser in POL kun je hier bespreken.
sowieso smerige attitude ... En oproepen tot moord is toch ontoelaatbaar op Fok ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
Gewoon de stekker uit die ordinaire moordenaar trekken, weg ermee en de zee in mieteren.
Nobelprijs smelten we om en maken we een Colt van.
Daarnaast staat er onder je postbalk:quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:18 schreef Bluesdude het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën.
Iedereen is welkom.
We gaan verder met Voorschrift die zich als potentiële massamoordenaar profileerde in het vorige topic.
quote:http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Dus niet meer hierover posten in POL-FBquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef JoaC het volgende:
En dan nu tijd voor POL-Feedback, dit hoort in " Feedback " thuis, of kan via mail besproken worden
Ik snap het..... Je gedoogt oproepen tot moord en je verbiedt verdere discussie daarover in fb-pol.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:05 schreef JoaC het volgende:
Het is een mening die ik niet deel, maar een mening. De oproep herken ik er niet in. In de Slowchat hebben we een OP die waarschuwt voor de ongenuanceerdheid van posts:
[..]
Daarnaast staat er onder je postbalk:
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 21-02-2013 en Policy
[..]
[..]
Dus niet meer hierover posten in POL-FB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |