Nee, ik klaag hier over de schokkende posts van een user (die blijkbaar geen mod is) in POL.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij hem dan ook niet als je schaduw-SC zou behandelen, zou het aantal posts hier aanzienlijk lager zijn.
Wil je een klacht persoonlijk houden, zonder inmenging van anderen, dan kan je iemand een PM sturen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, ik klaag hier over de schokkende posts van een user (die blijkbaar geen mod is) in POL.
Dat jij meteen je vriendje wil beschermen staat er geheel los van. Dus geen SC-gelul hier.
Inderdaad en als die reacties niet inhoudelijk zijn maar enkel wat slappe pogingen om voor iemand op te komen, kun je ook verwachten dat iemand op jou reageert.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wil je een klacht persoonlijk houden, zonder inmenging van anderen, dan kan je iemand een PM sturen.
Door iets te posten in een feedback-topic doe je er publiekelijk afstand van, wat andere users kunnen lezen en, waar zij dat nodig achten, op kunnen reageren.
Als iemand 12 keer dezelfde klacht herhaalt, kan je verwachten dat anderen daar genoeg van krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Inderdaad en als die reacties niet inhoudelijk zijn maar enkel wat slappe pogingen om voor iemand op te komen, kun je ook verwachten dat iemand op jou reageert.
Als iemand 800 keer dezelfde racistische en geweldsverheerlijkende reacties plaatst kun je verwachten dat een hele rits mensen daar genoeg van krijgen. Ik ben slechts de zoveelste.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als iemand 12 keer dezelfde klacht herhaalt, kan je verwachten dat anderen daar genoeg van krijgen.
Ik krijg persoonlijk genoeg van het onophoudelijke gedrag dat aanleiding tot deze klachten geeft.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als iemand 12 keer dezelfde klacht herhaalt, kan je verwachten dat anderen daar genoeg van krijgen.
Geweldsverheerlijking is geen vergrijp, lijkt me. Het staat je vrij er zo vaak over te klagen als je wil, een heel logboek bij te houden als een vP-imitator, maar - dat staat nog steeds - kan je verwachten dat mensen met een gevoel van "ja-ja, nu kennen we het riedeltje wel" je klachten gade slaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als iemand 800 keer dezelfde racistische en geweldsverheerlijkende reacties plaatst kun je verwachten dat een hele rits mensen daar genoeg van krijgen. Ik ben slechts de zoveelste.
Verder zijn de meeste klachten gewoon nieuwe feiten die aangeleverd blijven worden.
Ik ga niet door, ik quote alleen weer laster van je.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Remlof kan het weten, die ging me voor.
Bij deze een klacht over dit zwaar discriminerende gedrag in POL.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met die minderwaardige homo in een SC zitten.
Goh, eindelijk je doel bereikt. Je zit er al dagen naar te vissen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij deze een klacht over dit zwaar discriminerende gedrag in POL.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat jij meteen je vriendje wil beschermen staat er geheel los van. Dus geen SC-gelul hier.
Het is hem al vaak duidelijk gemaakt. Ook van hogerhand. Gedrag aanpassen of moderatorschap inleveren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geweldsverheerlijking is geen vergrijp, lijkt me. Het staat je vrij er zo vaak over te klagen als je wil, een heel logboek bij te houden als een vP-imitator, maar - dat staat nog steeds - kan je verwachten dat mensen met een gevoel van "ja-ja, nu kennen we het riedeltje wel" je klachten gade slaan.
->quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is hem al vaak duidelijk gemaakt. Ook van hogerhand. Gedrag aanpassen of moderatorschap inleveren.
Na duizendmaal sarcastisch excuses en beterschap beloven is het een keer afgelopen. Hij kan er blijkbaar niet mee ophouden.
Dan blijft er een optie over en dat is kleurtje inleveren. Kun je jammer vinden, maar het is niet anders.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef JoaC het volgende:
En dan nu tijd voor POL-Feedback, dit hoort in " Feedback " thuis, of kan via mail besproken worden
Dit is absoluut onacceptabel als ondertitel van een POL-moderator.quote:Het is patat
ah johh.. ik draai al 10 jaar mee op FOKquote:
Mods gaan niet over andere Mods, Mods gaan over fora. De truc is om mensen naar de juiste plek te sturen: de FA's. Bovendien gaf ik ook nog de optie mail aan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ah johh.. ik draai al 10 jaar mee op FOK
Verwijzen naar forum FB is de bekende truc om iemand met een dood vogeltje blij te maken en zo de diskussie uit de weg te gaan.
Op forum FB zijn er allerlei kankeraars die klachten de grond inboren. Nauwelijks een FA'er die een klacht serieus neemt.
Frietist!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef Reya het volgende:
Ik wil nog wel dit zeggen:
[..]
Dit is absoluut onacceptabel als ondertitel van een POL-moderator.
U komt van onder de rivierenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:37 schreef Reya het volgende:
[..]
U maakt duidelijk deel uit van de patatgeneratie.
Ho-ho, het is een Tukker. Die resideren boven de rivieren.quote:
Dus ... de activiteiten van een fokuser in POL kun je hier bespreken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:36 schreef JoaC het volgende:
[..]
Mods gaan niet over andere Mods, Mods gaan over fora. De truc is om mensen naar de juiste plek te sturen: de FA's. Bovendien gaf ik ook nog de optie mail aan.
aproposquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dus ... de activiteiten van een fokuser in POL kun je hier bespreken.
sowieso smerige attitude ... En oproepen tot moord is toch ontoelaatbaar op Fok ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
Gewoon de stekker uit die ordinaire moordenaar trekken, weg ermee en de zee in mieteren.
Nobelprijs smelten we om en maken we een Colt van.
Daarnaast staat er onder je postbalk:quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:18 schreef Bluesdude het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën.
Iedereen is welkom.
We gaan verder met Voorschrift die zich als potentiële massamoordenaar profileerde in het vorige topic.
quote:http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Dus niet meer hierover posten in POL-FBquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef JoaC het volgende:
En dan nu tijd voor POL-Feedback, dit hoort in " Feedback " thuis, of kan via mail besproken worden
Ik snap het..... Je gedoogt oproepen tot moord en je verbiedt verdere discussie daarover in fb-pol.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:05 schreef JoaC het volgende:
Het is een mening die ik niet deel, maar een mening. De oproep herken ik er niet in. In de Slowchat hebben we een OP die waarschuwt voor de ongenuanceerdheid van posts:
[..]
Daarnaast staat er onder je postbalk:
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 21-02-2013 en Policy
[..]
[..]
Dus niet meer hierover posten in POL-FB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |