quote:
Je bent rechts, met recht-extremistische neigingen en fascistische regimes zijn je grote voorbeelden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben een aanhanger van autoritaire regimes, maar die zijn niet per definitie fascistisch. Maar schijnbaar ontbreekt het jou aan een hokje om mij in te kunnen stoppen.
Tjonggggeeee.. wat politiek correct .......quote:Heel makkelijk, ik minacht ALLE afkomsten, dat is het wezenlijke verschil tussen mij een fascistische stromingen. Het menselijk leven is voor mij niet van waarde, welk kleurtje er ook omheen zit.
Wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met die minderwaardige homo in een SC zitten.
Je bent de enige die mij hier als rechts beoordeelt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bent rechts, met recht-extremistische neigingen en fascistische regimes zijn je grote voorbeelden.
Kom toch eens uit de kast
Ik heb inmiddels antwoord gegeven op je vraag, ik minacht niet speciale groepen, ik minacht iedereen. Dus in feite zou je kunnen concluderen dat ik vrij links ben, aangezien ik mijn minachting over iedereen verdeel.quote:Tjonggggeeee.. wat politiek correct .......
Ook hier verberg je een boel.
En de westerlingmoorden ?
Hoe meer je zwijgt, hoe meer je zelf suggereert dat je een voorstander bent.
Een gewoon humanistisch mens die veroordeelt zulke slachtingen . Waarom jij niet ?
Niet zo onaardig tegen timmmm.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nou nou.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer? Denk je echt dat je hier enig punt sterker mee maaktquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we weer.quote:
Ja, hij kan het krijgen zoals hij het wilt. Ik ben klaar met die kerel. Hele bevolkingsgroepen afkafferen, maar owee als er een weerwoord komt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer? Denk je echt dat je hier enig punt sterker mee maakt?
Kinderen van veldmaarschalk Rommel ook, Manfred Rommel is volgens mij nog burgemeester van een grotere stad geweest.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat z'n kinderen nog leven überhaupt, dat wist ik niet.
Daar heb ik dan wel weer eens van gehoord. Maar heb je een link naar de website van architectenbureau Speer?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kinderen van veldmaarschalk Rommel ook, Manfred Rommel is volgens mij nog burgemeester van een grotere stad geweest.
Na onze laatste ontmoeting blijft Muttie me consequent voor 'homo' uitmaken, terwijl hij toch echt het initiatief nam.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer? Denk je echt dat je hier enig punt sterker mee maakt?
http://www.as-p.de/quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel weer eens van gehoord. Maar heb je een link naar de website van architectenbureau Speer?
Of GS bedoel ik eigenlijk
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Na onze laatste ontmoeting blijft Muttie me consequent voor 'homo' uitmaken, terwijl hij toch echt het initiatief nam.
Baas.quote:
Dat kwam omdat je met je erwtensoep zat te spetteren en er een spetter in mijn oog kwam.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Na onze laatste ontmoeting blijft Muttie me consequent voor 'homo' uitmaken, terwijl hij toch echt het initiatief nam.
Erwtensoep heeft dezelfde structuur als diarree.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kwam omdat je met je erwtensoep zat te spetteren en er een spetter in mijn oog kwam.
Hehe cool.quote:
Dat weet jij dan weerquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Erwtensoep heeft dezelfde structuur als diarree.
Dezelfde kleur ook. Soms dan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Erwtensoep heeft dezelfde structuur als diarree.
Dat weet je niet remlof, het kan natuurlijk best zijn dat het oude netwerk van z'n vader de zoon in de beginjaren van z'n carrière geholpen heeft. Want vergeet niet, de mensen die in de jaren van het Derde Rijk beslissingsbevoegd waren, die waren dat vaak in de jonge Bondsrepubliek ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Hehe cool.
Zo'n beruchte vader heeft volgens mij meer nadelen dan voordelen, dus respect voor Speer jr.
Sperma nadat je in de reet van een man / vrouw bent klaargekomen, wat zich mengt met de stront in de darm en vervolgens door de persoon met hoge druk naar buiten wordt gespoten?quote:
Dat is ook een weinig subtiele versierpoging.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kwam omdat je met je erwtensoep zat te spetteren en er een spetter in mijn oog kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |