Absoluut waar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met als onbedoeld gevolg dat ze juist heviger worden.
Ik denk niet dat die voor een zekere hoeveelheid testosteron gaanquote:
Dan moet ik wel een heel groot bed hebben voor alle vrouwen én alle homo'squote:
Heb je 'm doorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit spreek je uit als "gay ass".
Oh jawel, waar spreken we af?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die voor een zekere hoeveelheid testosteron gaan.
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor.quote:
Of omdat hun ouders eindelijk dood zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:30 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg Voorschrift, mannen van boven de 40 die uit de kast komen, doen die dat enkel omdat ze bij de vrouwen geen kans meer maken?
Helaas mijn vader heeft een hekel aan darmcowboy's.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je vader is al blut door je gierige hebbe-vingertjes.
Vandaar dat betyar het voorlopig nog moet opkroppen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of omdat hun ouders eindelijk dood zijn.
Wat zal z'n kleinkind teleurstellen dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Helaas mijn vader heeft een hekel aan darmcowboy's.
Ik blijf nog lekker in de kast. Bevalt me prima eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vandaar dat betyar het voorlopig nog moet opkroppen.
Welke van de twaalf?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat zal z'n kleinkind teleurstellen dan.
Zijn er klachtenquote:
Dat zal, je timmert die meuk zelf.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik blijf nog lekker in de kast. Bevalt me prima eerlijk gezegd.
Mits eindelijk een keer geschoren.quote:
Oke, ga jij dan ook weg?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In het kader van beschaving mag het wel een tikje minder.
Ohja, dit kan jij nog lezenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mits eindelijk een keer geschoren.
Minder wat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In het kader van beschaving mag het wel een tikje minder.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ohja, dit kan jij nog lezen.
Ik heb echt die mod-perks nodig.
Ik corrigeerde me snel doordat du_"Barosso"_ke ons tot matiging maande.quote:
Linksen: collectivistisch, tenzij ze in de minderheid zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:35 schreef betyar het volgende:
De rechtse gaylords hier nemen het hier goed voor elkaar op.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:35 schreef betyar het volgende:
De rechtse gaylords hier nemen elkaar hier goed.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:37 schreef Disana het volgende:
Ga ik met m'n stomme kop terug zitten lezen. Wat een meidentopic
Ach, zo zijn we allemaal tenminste chantabel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die gasten bij de NSA moeten ook denken wat voor een mongolen hier wel niet zitten.
Ik kan altijd nog voor ontoerekeningsvatbaarheid pleiten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:38 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, zo zijn we allemaal tenminste chantabel.
Dat krijg je met die ontkennende nichten zoals GS hier.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:37 schreef Disana het volgende:
Ga ik met m'n stomme kop terug zitten lezen. Wat een meidentopic
Kunnen we eindelijk weer de macht grijpen daar, als uitheemse import.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
Straks is Mandela dood, hopelijk breekt in Zuid-Afrika dan de pleuris los.
Syrië was ook al goed verdienen, dus dan kunnen we nu wel het volgende conflict gebruiken.
Welnee, ze pakken eerst de zwakke broeders. Dan is u al gevlogen natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog voor ontoerekeningsvatbaarheid pleiten.
Ach, ik vind het ook wel aandoenlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat krijg je met die ontkennende nichten zoals GS hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |