Ohja, dit kan jij nog lezenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mits eindelijk een keer geschoren.
Minder wat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In het kader van beschaving mag het wel een tikje minder.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ohja, dit kan jij nog lezen.
Ik heb echt die mod-perks nodig.
Ik corrigeerde me snel doordat du_"Barosso"_ke ons tot matiging maande.quote:
Linksen: collectivistisch, tenzij ze in de minderheid zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:35 schreef betyar het volgende:
De rechtse gaylords hier nemen het hier goed voor elkaar op.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:35 schreef betyar het volgende:
De rechtse gaylords hier nemen elkaar hier goed.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:37 schreef Disana het volgende:
Ga ik met m'n stomme kop terug zitten lezen. Wat een meidentopic
Ach, zo zijn we allemaal tenminste chantabel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die gasten bij de NSA moeten ook denken wat voor een mongolen hier wel niet zitten.
Ik kan altijd nog voor ontoerekeningsvatbaarheid pleiten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:38 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, zo zijn we allemaal tenminste chantabel.
Dat krijg je met die ontkennende nichten zoals GS hier.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:37 schreef Disana het volgende:
Ga ik met m'n stomme kop terug zitten lezen. Wat een meidentopic
Kunnen we eindelijk weer de macht grijpen daar, als uitheemse import.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
Straks is Mandela dood, hopelijk breekt in Zuid-Afrika dan de pleuris los.
Syrië was ook al goed verdienen, dus dan kunnen we nu wel het volgende conflict gebruiken.
Welnee, ze pakken eerst de zwakke broeders. Dan is u al gevlogen natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog voor ontoerekeningsvatbaarheid pleiten.
Ach, ik vind het ook wel aandoenlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat krijg je met die ontkennende nichten zoals GS hier.
Dan kunnen de blanken de puinzooi weer opruimen die de locals ervan gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk weer de macht grijpen daar, als uitheemse import.
Zeg, vind je het eigenlijk fijn dat D_G al jouw posts nauwkeurig bijhoudt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk weer de macht grijpen daar, als uitheemse import.
Zolang jij hem maar omhoog krijgt van een man met een snor in bad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat krijg je met die ontkennende nichten zoals GS hier.
Doet ie dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef waht het volgende:
[..]
Zeg, vind je het eigenlijk fijn dat D_G al jouw posts nauwkeurig bijhoudt?
Bezem erdoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kunnen de blanken de puinzooi weer opruimen die de locals ervan gemaakt hebben.
Ik had eigenlijk gehoopt dat hij definitief vertrokken zou zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef waht het volgende:
[..]
Zeg, vind je het eigenlijk fijn dat D_G al jouw posts nauwkeurig bijhoudt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |