Dan kunnen de blanken de puinzooi weer opruimen die de locals ervan gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk weer de macht grijpen daar, als uitheemse import.
Zeg, vind je het eigenlijk fijn dat D_G al jouw posts nauwkeurig bijhoudt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk weer de macht grijpen daar, als uitheemse import.
Zolang jij hem maar omhoog krijgt van een man met een snor in bad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat krijg je met die ontkennende nichten zoals GS hier.
Doet ie dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef waht het volgende:
[..]
Zeg, vind je het eigenlijk fijn dat D_G al jouw posts nauwkeurig bijhoudt?
Bezem erdoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kunnen de blanken de puinzooi weer opruimen die de locals ervan gemaakt hebben.
Ik had eigenlijk gehoopt dat hij definitief vertrokken zou zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef waht het volgende:
[..]
Zeg, vind je het eigenlijk fijn dat D_G al jouw posts nauwkeurig bijhoudt?
Ah hij is wel lief, op een naïeve manier.quote:
Het is gewoon lief als mannen samen tasjes bespreken i.p.v. de boel platbrandenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe de ene bruinridder het voor de ander opneemt?
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zolang jij hem maar omhoog krijgt van een man met een snor in bad.
Britse moeders, daar gaat het volgens mij om.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:47 schreef waht het volgende:
Britse vrouwen drinken te veel, stop de persen.
Allemaal hoeren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Britse moeders, daar gaat het volgens mij om.
Je buren doen weer eens lastig?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
Multiprobleemgezinnen uit de Roma sfeer.
Ik dacht dat je vrouw dat was.quote:
Het is ook een erg lange wandeling als je elke dag van Gemonde naar Twente moet lopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:53 schreef betyar het volgende:
[..]
In zo'n wijk waar 3-voud woont laat ik onze hond nog niet schijten.
Wat zielig voor dat beest, moet hij elke keer op en neer naar 's-Hertogenbosch om te kunnen poepen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:53 schreef betyar het volgende:
[..]
In zo'n wijk waar 3-voud woont laat ik onze hond nog niet schijten.
Wel gezond, totdat je aan de wijk komt waar die josti woont.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is ook een erg lange wandeling als je elke dag van Gemonde naar Twente moet lopen.
3-voud mag Brabant niet eens binnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat zielig voor dat beest, moet hij elke keer op en neer naar 's-Hertogenbosch om te kunnen poepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |