Het is gewoon lief als mannen samen tasjes bespreken i.p.v. de boel platbrandenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe de ene bruinridder het voor de ander opneemt?
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zolang jij hem maar omhoog krijgt van een man met een snor in bad.
Britse moeders, daar gaat het volgens mij om.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:47 schreef waht het volgende:
Britse vrouwen drinken te veel, stop de persen.
Allemaal hoeren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Britse moeders, daar gaat het volgens mij om.
Je buren doen weer eens lastig?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
Multiprobleemgezinnen uit de Roma sfeer.
Ik dacht dat je vrouw dat was.quote:
Het is ook een erg lange wandeling als je elke dag van Gemonde naar Twente moet lopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:53 schreef betyar het volgende:
[..]
In zo'n wijk waar 3-voud woont laat ik onze hond nog niet schijten.
Wat zielig voor dat beest, moet hij elke keer op en neer naar 's-Hertogenbosch om te kunnen poepen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:53 schreef betyar het volgende:
[..]
In zo'n wijk waar 3-voud woont laat ik onze hond nog niet schijten.
Wel gezond, totdat je aan de wijk komt waar die josti woont.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is ook een erg lange wandeling als je elke dag van Gemonde naar Twente moet lopen.
3-voud mag Brabant niet eens binnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat zielig voor dat beest, moet hij elke keer op en neer naar 's-Hertogenbosch om te kunnen poepen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat zielig voor dat beest, moet hij elke keer op en neer naar 's-Hertogenbosch om te kunnen poepen.
Alsof jij dat kadaver van je nog op eigen kracht de straat uit krijgt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Wel gezond, totdat je aan de wijk komt waar die josti woont.
Klopt, ik kom dan twee kroegen tegen waar ik graag vertoef.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alsof jij dat kadaver van je nog op eigen kracht de straat uit krijgt.
Betyar laat zijn hond uit:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, ik kom dan twee kroegen tegen waar ik graag vertoef.
Er heerst een permanent Amber-alert in z'n omgeving?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Betyar laat zijn hond uit:
[ afbeelding ]
Als een Westfries in Twentequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk weer de macht grijpen daar, als uitheemse import.
Precies, ik ben het levende bewijs dat het kan.quote:
http://www.vn.nl/Archief/(...)linemaatschappij.htmquote:Wat zegt het over onze zuiderburen dat ’s lands meest spraakmakende cultuurcriticus op dit moment een psychiater is? Is hun samenleving soms ziek? Dat is precies wat Dirk De Wachter betoogt in Borderline Times.
In zijn boek past het diensthoofd gezinstherapie bij het Universitair Psychiatrisch Centrum van de Universiteit Leuven de negen criteria van borderline toe op de hedendaagse samenleving. En die voldoet uitstekend aan de diagnose, betoogt de professor. Niet alleen in het Belgische absurdistan, maar in de gehele westerse consumptiemaatschappij.
Moet jij niet gaan ruiken of er een gaslek bij jullie in de buurt is?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:02 schreef waht het volgende:
[..]
Er heerst een permanent Amber-alert in z'n omgeving?
Toen ik over z'n familie begon kreeg ik ruzie met enkelen hier, dat vonden ze niet gepast.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als zijn zoon gaat douchen:
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan ruiken of er een gaslek bij jullie in de buurt is?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie dat er op de achtergrond een plant groeit op de moeder van Koos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |