Absoluut waar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met als onbedoeld gevolg dat ze juist heviger worden.
Ik denk niet dat die voor een zekere hoeveelheid testosteron gaanquote:
Dan moet ik wel een heel groot bed hebben voor alle vrouwen én alle homo'squote:
Heb je 'm doorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit spreek je uit als "gay ass".
Oh jawel, waar spreken we af?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die voor een zekere hoeveelheid testosteron gaan.
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor.quote:
Of omdat hun ouders eindelijk dood zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:30 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg Voorschrift, mannen van boven de 40 die uit de kast komen, doen die dat enkel omdat ze bij de vrouwen geen kans meer maken?
Helaas mijn vader heeft een hekel aan darmcowboy's.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je vader is al blut door je gierige hebbe-vingertjes.
Vandaar dat betyar het voorlopig nog moet opkroppen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of omdat hun ouders eindelijk dood zijn.
Wat zal z'n kleinkind teleurstellen dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Helaas mijn vader heeft een hekel aan darmcowboy's.
Ik blijf nog lekker in de kast. Bevalt me prima eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vandaar dat betyar het voorlopig nog moet opkroppen.
Welke van de twaalf?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat zal z'n kleinkind teleurstellen dan.
Zijn er klachtenquote:
Dat zal, je timmert die meuk zelf.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik blijf nog lekker in de kast. Bevalt me prima eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |