quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Palestijns he, door en door verrot.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
Straks is Mandela dood, hopelijk breekt in Zuid-Afrika dan de pleuris los.
Syrië was ook al goed verdienen, dus dan kunnen we nu wel het volgende conflict gebruiken.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk weer de macht grijpen daar, als uitheemse import.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kunnen de blanken de puinzooi weer opruimen die de locals ervan gemaakt hebben.
quote:
Dit is zelfspot van v_P en VSquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:47 schreef De_Guidance het volgende:
Dit gaat niet over remlof of Godtje, maar over (o.a.) deze posts:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jaja....... slimmer dan stormfrontjongens.. die zijn nog zo dom om toe te geven dat het geen zelfspot is..quote:
Ik wil mijn gemis van tvlxd uiten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:22 schreef Reya het volgende:
Ik wil bij deze mijn afkeer jegens tvlxd uiten.
Dank, ik vind mezelf ook erg grappig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als het grapje door jou zou zijn gemaakt wel ja.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als het grapje door jou zou zijn gemaakt wel ja.
Gevoel voor humor hebben jullie toch niet, met zo'n terrorist als UI.quote:
Deze opmerking is vast ook zelfspot?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gevoel voor humor hebben jullie toch niet, met zo'n terrorist als UI.
Koos als mediator...quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef 99.999 het volgende:
Godverdomme stelletje kleuters.
Kap nu gewoon eens met dat gezeik, geziek en gedonder. Moet er echt eerst een handvol mensen verbannen worden voor jullie je weer een beetje weten te gedragen?
POL / [POLCAFE #4260] Alle muizen op de tafelquote:Hoe anders denk je dat je dicht bij onschuldige burgers komt in hakke-takke landen?
Rood kruis erop smeren, ze komen in batches naar je toe gerend en dan een raket erop.
Nieuw TT is van mij...... ik zet de lijn voort van " mensen verketteren voor de grap"quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:29 schreef De_Guidance het volgende:
Moderator Voorschrift zegt
[..]
POL / [POLCAFE #4260] Alle muizen op de tafel
Waarna het weer compleet ontspoort.
Dat men nog steeds niet ingrijpt.
POL / [POLCAFE #4261] VS als massamoordenaar
Hij is NWS Mod, dit is het POL-Feedbacktopicquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nieuw TT is van mij...... ik zet de lijn voort van " mensen verketteren voor de grap"
Guidance heeft gewoon gelijk.
Hierbij een motie van wantrouwen tegen VS... gelieve zijn moderatorschap in te leveren
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij is NWS Mod, dit is het POL-Feedbacktopic
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij zit je in het verkeerde forum. Dat is niet mijn topic, vriend
Ok. Lijkt wel het gemeenteloket. Van het kastje naar de muur.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef sp3c het volgende:
of gewoon het juiste feedbacktopic beste mensen
daar is het immers voor bedoeld
Je brengt je oude schutting toch ook niet naar de brandweer?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok. Lijkt wel het gemeenteloket. Van het kastje naar de muur.
Dus we mogen het het gedrag van Voorschrift niet aan de kaak stellen in NWS omdat hij de uitspraken doet in POL, maar het mag ook niet in POL want hij is NWS mod.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:19 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je brengt je oude schutting toch ook niet naar de brandweer?
Diplomatieke onschendbaarheid, noem je dat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus we mogen het het gedrag van Voorschrift niet aan de kaak stellen in NWS omdat hij de uitspraken doet in POL, maar het mag ook niet in POL want hij is NWS mod.
Logisch.
Remlof kan het weten, die ging me voor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:21 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed,het is immers bekend dat de hoge piefen het gedrag van Voorschrift (terecht) ook zat zijn.
Dit is geen SC, doei.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Diplomatieke onschendbaarheid, noem je dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |