Mits met leuk gezelschap, in m'n uppie is het niet gezellig in de hoek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:21 schreef 99.999 het volgende:
Pff, wat zijn jullie met z'n allen verschrikkelijk kinderachtig.
Een paar prepubertjes zitten stoer tegen elkaar te doen alsof ze ooit dictator kunnen worden waarop een paar anderen weer compleet over de zeik gaan zodat voor hen het spelletje weer leuker wordt. Zal het straks nog eens doornemen en kijken of en zo ja wie er in de hoek geplaatst moet worden...
Punt is dat het geen grappen zijn. Vraag mij af of je dat wel ziet. Hij heeft immers zelf uitgelegd waar zijn afkeuring voor de locals in Zuid-Afrika vandaan komt (ervaringen daar) en zijn afkeer van moslims is gebaseerd op 11-september en het boek "The Clash of Civilizations".quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:21 schreef 99.999 het volgende:
Pff, wat zijn jullie met z'n allen verschrikkelijk kinderachtig.
Een paar prepubertjes zitten stoer tegen elkaar te doen alsof ze ooit dictator kunnen worden waarop een paar anderen weer compleet over de zeik gaan zodat voor hen het spelletje weer leuker wordt. Zal het straks nog eens doornemen en kijken of en zo ja wie er in de hoek geplaatst moet worden...
Vrij typisch dat je niet meer achter je woorden durft te staan als puntje bij paaltje komt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:14 schreef Voorschrift het volgende:
Luister naar deze pseudo-psycholoog.
Je kleine kruistochtje is eerder vrij typisch. En saai.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vrij typisch dat je niet meer achter je woorden durft te staan als puntje bij paaltje komt.
Ik zie dat je ook weer EG loopt te sarren. Vrij typisch wederom.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kleine kruistochtje is eerder vrij typisch. En saai.
Vooral heel erg sneu.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook weer EG loopt te sarren. Vrij typisch wederom.
Doe toch niet zo zielig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wie zou je waarvoor willen bannen? Wat is er precies policy overschrijdend?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef 99.999 het volgende:
Moet er echt eerst een handvol mensen verbannen worden voor jullie je weer een beetje weten te gedragen?
Je weet dat er ook een andere oplossing is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef 99.999 het volgende:
Godverdomme stelletje kleuters.
Kap nu gewoon eens met dat gezeik, geziek en gedonder. Moet er echt eerst een handvol mensen verbannen worden voor jullie je weer een beetje weten te gedragen?
Dat lijkt me iets voor de crew waar jij niets mee te maken hebtquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie zou je waarvoor willen bannen? Wat is er precies policy overschrijdend?
Ik stel gewoon een vraag. Waar heb jij last van?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat lijkt me iets voor de crew waar jij niets mee te maken hebt. De betrokkenen weten ook prima waar ze te ver zijn gegaan overigens.
De oplossing voor de problemen met Remlof ben je in elk geval weer in goed tempo dichterbij aan het brengen. Je kan niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent...quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat er ook een andere oplossing is.
EG geeft prima zelf aanleiding trouwens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
het gaat je gewoon niets aan. Je post nooit in POL en begint dan de reltoerist uit te hangen in FB. Nergens voor nodigquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag. Waar heb jij last van?
Moet je posten om te lezen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
het gaat je gewoon niets aan. Je post nooit in POL en begint dan de reltoerist uit te hangen in FB. Nergens voor nodig
je hebt je antwoord en ik zou je aan willen raden je niet meer met dingen te bemoeien waar je niets mee te maken hebt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je posten om te lezen?
Laat me niet lachen newb. Dat argument kan je sinds 2004 al niet meer mee aankomen.
Je bent wel van het waarschuwen en dreigen vandaag altijd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
je hebt je antwoord en ik zou je aan willen raden je niet meer met dingen te bemoeien waar je niets mee te maken hebt.
Dan moet je toch eerst eens aantonen waar ik over een grens zou zijn gegaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De oplossing voor de problemen met Remlof ben je in elk geval weer in goed tempo dichterbij aan het brengen. Je kan niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent...
Toch is het zwarte humor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:31 schreef De_Guidance het volgende:
Er zijn gewoon veel mensen die het te ver vinden gaan. Ook veel lurkers. Het is ook al heel vaak aangegeven. Op een gegeven moment is het geduld gewoon op. Zeker als alles erop wijst dat we hier niet te maken met zwarte humor, maar met bittere ernst.
Daag me niet uit zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je toch eerst eens aantonen waar ik over een grens zou zijn gegaan.
Neuh, heb geen zin in achterlijke reltoeristen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent wel van het waarschuwen en dreigen vandaag altijd.
Kennelijk gebrek aan argumenten. Jammer voor je.
Ben ik ook niet van plan, maar je mag ook wel een beetje chillen, want zoals je hier bijvoorbeeld tegen Godtje tekeer gaat is ook niet bepaald netjes.quote:
Als een vuilnisman die geen zin heeft in om vuil op te halen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, heb geen zin in achterlijke reltoeristen.
ik ben erg relaxed maar je doet consequent pogingen de sfeer te verpesten. Dat slaat een keer op je terug. Vergeet ook niet dat ik je al tientallen keren gewaarschuwd heb vanwege je gedrag...quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik ook niet van plan, maar je mag ook wel een beetje chillen, want zoals je hier bijvoorbeeld tegen Godtje tekeer gaat is ook niet bepaald netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |