SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fan Art:
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjaciet en Scarface88AFCA!
Alleen artikelen van vi.nl zijn toegstaanquote:Op maandag 8 april 2013 22:07 schreef Evertjan het volgende:
overzicht van laatste duels van de top4
http://nos.nl/artikel/483296-tegen-wie-speelt-de-topvier-nog.html
BOYCOT NOSquote:Op maandag 8 april 2013 22:07 schreef Evertjan het volgende:
ZuidGrensiequote:Op maandag 8 april 2013 22:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Heerlijk showtje inderdaad. Niets mis mee.
Ben je wel goed bij je appel?quote:Op maandag 8 april 2013 22:07 schreef Evertjan het volgende:
Held, bedank ze van me.quote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Via SigaarSnor
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)3c8-79d5a9436375.mp4
mp4quote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Via SigaarSnor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zei hij ook tijdens VI.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar sociaal is het onbeschaafd om daarin te rijden, zeker nu. Voor dat geld koop je een eengezinswoning.
speelt hij daar hapmannetje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 05:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zit Aad64 nou achter de joystick op deze foto?
[ afbeelding ]
(Ongetwijfeld al een keer voorbij gekomen, maar Aadfoto's kunnen niet vaak genoeg voorbij komen)
Had je hem voor Fred Rutten niet in een spoiler kunnen zetten? He? Die doet geen oog meer dicht nu, Fredje.quote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je wel goed bij je appel?
[ afbeelding ]
Aad stelde in 1981 zijn teams al samen op basis van computergegenereerde statistiekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 05:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
(Ongetwijfeld al een keer voorbij gekomen, maar Aadfoto's kunnen niet vaak genoeg voorbij komen)
Hiermee werd hij in de highscores 21e van onderen, oftewel 5e van boven.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:44 schreef Jivis het volgende:
Die mp4 van SigaarSnor ging zo traag als dikke stront bij mij trouwens, deze werkt beter: http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)3c8-79d5a9436375.mp4
Deze linkjes zien er verdacht gelijk uit?quote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Via SigaarSnor
Lol. Dan zal het wel een serverfout geweest zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hiermee werd hij in de highscores 21e van onderen, oftewel 5e van boven.
[..]
[..]
Deze linkjes zien er verdacht gelijk uit?
Dat zegt Geert Wilders ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen betrapt als racist!
Wat een racist he! Kijk hem eens racistisch zitten wezen! Nou nou nou.mp4
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:24 schreef Gorzalka het volgende:
Aad in het NHD: Ajax gaat winnen
Aad tegen EL: PSV gaat winnen
Wat een man!
Ik zie ook Peter Boeve, Dick Schoenaker en Robbie de Wit. Wie zijn de anderen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 05:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)t_Engelstalig__.html
Betekent dit dat Dries ook overweegt You'll never walk alone te coveren?
Rechtsboven is Walter Meeuws, die 2 links zijn dat niet Verlaat en Silooy?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik zie ook Peter Boeve, Dick Schoenaker en Robbie de Wit. Wie zijn de anderen?
Dat moeten ze zijn inderdaadquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Rechtsboven is Walter Meeuws, die 2 links zijn dat niet Verlaat en Silooy?
nee die van sigaarsnor haalt het uit network/a3t, die vanjivis uit network/ipadquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hiermee werd hij in de highscores 21e van onderen, oftewel 5e van boven.
[..]
[..]
Deze linkjes zien er verdacht gelijk uit?
Jammer van die sport ertussendoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De toer de Frans! De tijd van mijn leven!
netjes, zeker gezien het feit dat SV met Marcel Brands een redelijk prominente gast had, en VI grotendeels tijdens Man U - City vielquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
VI > SV deze week met 50k kijkers verschil.
Was een cadeautje van Wim Kieft.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:42 schreef Jivis het volgende:
Johan had zich gisteravond duidelijk volgestopt met coke.
Zijn de kratjes op?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het enige dat Wim nog heeft zijn de drugs, die gaat hij niet zo maar weggeven.
Alle topfragmenten kun je altijd terugkijken via Oliver23quote:Op woensdag 10 april 2013 12:13 schreef Buitendam het volgende:
Staat het al op youtube dat Johan 'teringwijf' zegt? Of weet iemand dat ongeveer te zitten in de uitzending?
Gevonden![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:17 schreef Oliver23 het volgende:
Topfragmentjes van maandagavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, Hans. Haal je zodadelijk weer een opstellinkje uit je jaszak?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle topfragmenten kun je altijd terugkijken via Oliver23
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bedankt, Hans. Haal je zodadelijk weer een opstellinkje uit je jaszak?
Zullen we anders ook even het resterende programma laten zien?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Ajax zo gaat spelen pakken ze de titel.
Helemaal belachelijk, ik zit drie en een half jaar hier aan tafel, dan laat ik me niet voor dat soort achterlijke dingen uitmaken. Ik vind het gewoon lachwekkend hoe jij nu praat.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:49 schreef XSbig het volgende:
[..]
Zullen we anders ook even het resterende programma laten zien?
Je bent gewoon een zelfingenomen kwalletje, Hans.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal belachelijk, ik zit drie en een half jaar hier aan tafel, dan laat ik me niet voor dat soort achterlijke dingen uitmaken. Ik vind het gewoon lachwekkend hoe jij nu praat.
Weetje wat, Ik ga. Sophie ga alvast klaarliggen ik kom eraan. DAGquote:Op woensdag 10 april 2013 12:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zelfingenomen kwalletje, Hans.
Erik Dijkstraquote:Op woensdag 10 april 2013 16:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dijkshoorn is wel leuk als columnist, maar heeft absoluut niks te zoeken bij VITV. Zet dan liever Iwan van Duren of zo neer.
Die mag niet meer komen, want Johan wil alleen mensen met enig voetbal knowhow aan tafel hebben. Waarom hij Dijkshoorn er dan neerzet begrijp ik ook niet helemaal.quote:
Die is vooral bezig om het heel intellectueel met iedereen oneens te zijn. Zelfingenomen blaagquote:
Koertquote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Oliver23 het volgende:
Nico Dijkshoorn over Ronald Waterreus: 'Waterreus heeft een vogelspottershut op de Herdgang'
Grappen van Koertquote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Betweters is een veel betere show dan Studio Voetbal.
Een enkeltje naar de Haararchitect zou hem goed doen. Maar ja, in Rotterdam hebben ze natuurlijk alleen niggerkappers.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grappen van KoertIk vind Hugo ook wel grappig, alleen hij moet zich scheren
Hij moet zich gewoon scheren met die scheermesjes van Gilette.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een enkeltje naar de Haararchitect zou hem goed doen. Maar ja, in Rotterdam hebben ze natuurlijk alleen niggerkappers.
u bent een Spartaan?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:08 schreef Pascalus het volgende:
Rood Wit is onze glorie, Rood Wit zit ons in 't bloed
Bij neerlaag of victorie, bij voor- of tegenspoed
Ik word gek van die gozer.quote:
Dat heb ik ook wel eens met de mensen in dit topic.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Soms is het heerlijk om je aan iemand op tv te ergeren die je niet kent.
Nou wie dan bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens met de mensen in dit topic.
Kijk uit, anders heb je straks de hele dag de Bond Zonder Vloeken of de Bond Met Vloeken aan de lijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Je ziet ze ook weer van kilometers aankomen. Plofkop!
He! Die schuttingtaal kraam je maar bij SBS uit, wij hebben hier een beschaafd topic.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Je ziet ze ook weer van kilometers aankomen. Plofkop!
Ja ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen. Paardenlul.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
He! Die schuttingtaal kraam je maar bij SBS uit, wij hebben hier een beschaafd topic.
Mani, Mani, rustig nou!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen. Paardenlul.
twitter:jackvangelder twitterde op donderdag 11-04-2013 om 16:46:15Yes, ook ik heb net met Babette van Veen een zin in mogen zingen voor het Koningslied. Eervol reageer retweet
1) Sjek van Gelder = Eng Gezelschapquote:Op donderdag 11 april 2013 20:59 schreef Evertjan het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op donderdag 11-04-2013 om 16:46:15Yes, ook ik heb net met Babette van Veen een zin in mogen zingen voor het Koningslied. Eervol reageer retweet
Daar zullen ze wel de hele dag mee bezig zijn geweest als ze Jack in dat Mamma Mia pak hebben moeten hijsen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:59 schreef Evertjan het volgende:
Weet ik. Maar ik ga altijd helemaal stuk om zijn columns. En ook wel in die stukjes van de Betweters met Koertquote:Op donderdag 11 april 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan sta je alleen. Uit trouw ga ik morgen toch kijken, maar Nico... brrrr...
Ancilla is prima ja. Alleen kan ik haar mening over voetbal niet serieus nemen. De rest wil ik dan eventueel wel weer serieus nemen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben helemaal niet blij met die prominenten bij de Betweters, want Hugo en Koert zijn veel leuker. Dat Ancilla in beeld komt is dan weer een pro.
Wie?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Dat ze laatst de origine van de flapdrol beschreven vond ik wel een hoogtepunt.
Geen vijf keer?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dijkshoorn is een prima gast voor de afwisseling. Hij mag van mij best een keer of vier per jaar komen.
Ligt het aan mij, of zit Dijkshoorn bij de betweters altijd minutenlang naar Ancillas tieten te staren?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben helemaal niet blij met die prominenten bij de Betweters, want Hugo en Koert zijn veel leuker. Dat Ancilla in beeld komt is dan weer een pro.
Dat kan ik hem dan weer niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of zit Dijkshoorn bij de betweters altijd minutenlang naar Ancillas tieten te staren?
Klopt, maar ik zou het persoonlijk iets minder opzichtig doen. Af en toe even stiekem kijken ofzo. Nico zit daar gewoon ongegeneerd, geen fok gevend, haar voorgevel te aanschouwen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan ik hem dan weer niet kwalijk nemen.
Is dat waar ze de opleiding popie-jopie-presentator geven?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de Bassie en Adriaan academie leren ze je tot maximaal vier tellen.
"Goedenavond dames en heren, welkom bij alwéér een aflevering van Voetbal International..."quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Is dat waar ze de opleiding popie-jopie-presentator geven?
inderdaad mensen met een mening zijn er niet zo veel in dit land, presentatoren genoeg.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Goedenavond dames en heren, welkom bij alwéér een aflevering van Voetbal International..."
Je wilt toch niet zeggen dat dat een vak is?
Als er zoveel capabele presentatoren zijn, waarom zit Wilfed Genee er dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
inderdaad mensen met een mening zijn er niet zo veel in dit land, presentatoren genoeg.
omdat hij de enigste die met Johan Derksen kan samenwerkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als er zoveel capabele presentatoren zijn, waarom zit Wilfed Genee er dan?
Dus jij vond de samenwerking met Barbara of Ruud niet goed?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
omdat hij de enigste die met Johan Derksen kan samenwerken
quote:Tweets
Sierd De Vos @SierdVos 10 april
Kijk eens even! Rijksmuseum gaat open op de rug van Zlatan
Openen
En het is nu een feit! Barcelona speelt 1-1 gelijk en is door naar de halve finale!
Openen
Transfermarkt van de voetbalvrouwen. Vrouw van Boulahrouz was bankzitter, maar zit nu in de selectie van van der Vaart!
Openen
Hij zou zo 16 meisjes kunnen uitkiezen van de sjeik als hij die had gemaakt!
Openen
Kijk over madame Tussauds gesproken, daar staat de Roger Moore van het Champions League voetbal
Openen
Knal boem raak! Koekoek 1-1!
Openen
GOAAAAL Pedro! En Messi is de man die het verhaaltje begon! Messi Villa Pedro! 1-1! Iedereen in de armen van opa Hiphop Pinto!
Openen
Geeft ie de schuld aan Pastore, dat is niet terecht. De puta madre, nou dat is niet netjes!
Openen
Messi komt eraan!
Openen
GOAAL PSG! De Fransen komen voor!! 0-1! En Messi gaat zich warmlopen!
Openen
Alsof er een magneet hangt een meter of 5 boven het doel!
Openen
Tweede helft 0-0 PSG - Barca
Openen
PSG de betere ploeg is, meer kansen heeft, het lijkt alsof ze thuis spelen! 0-0 met rust!
Openen
Mensen met een grote schoenmaat hebben vaak ook een grote.... Neus
Openen
Had daar Ibrahimovic gestaan! Die heeft maat 47 die raakt hem altijd!. Ibrahimovic kan surfen zonder plank
Openen
Kijk dit is stijl Motta, een brekebeen hoor
Openen
GOAAAL! Nee naast Hahaaa! Sorry sorry! koffie over de vloer!
Openen
Nou hier staat die dan! Uut Almelóó Björn Kuipers
Openen
Vanavond 20:45 #UCL avond bij Sport1:FC Barcelona - Paris Saint-Germain. Commentaar van Sierd de Vos! #RT
Openen
9000 volgers! Op naar de 10.000! Bedankt volgers!!
Openen
Sierd De Vos @SierdVos 8 april
Afgelopen! 1-1 is de uitslag tussen AS Roma - Lazio Roma
Openen
Sierd De Vos @SierdVos 8 april
Het is volop black & decker langs de zijkant!
Openen
julliequote:Op vrijdag 12 april 2013 11:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat nou boeie. Jullie voeren hier constant toneelstukjes op.
Annemaria koekoek.
Misschien mag hij daarom wel terugkomen, Johan is ook al een Sierdhater zonder een zinnige reden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:49 schreef Mr.Smokey het volgende:
Nico Dijkshoorn met zn leugens over Sierd El Vosso
Dijkshoorn is een baas met zijn columnsquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:49 schreef Mr.Smokey het volgende:
Nico Dijkshoorn met zn leugens over Sierd El Vosso
Vind ik zo'n eikel, semi intellectuele stotteraarquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dijkshoorn is een baas met zijn columns
Ik ga altijd helemaal stuk om zijn columns in de VI, maar zal wel smaak zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik zo'n eikel, semi intellectuele stotteraar
Hij heeft inderdaad nog nooit een zinnige reden gegevenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien mag hij daarom wel terugkomen, Johan is ook al een Sierdhater zonder een zinnige reden.
De beste columnist was JD vroeger, een beetje voor zijn tv bekendheid, om die Dijkshoorn kan ik zelden lachen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga altijd helemaal stuk om zijn columns in de VI, maar zal wel smaak zijn
Prietpraat, en neemt zijn publiek niet serieus zei Johan, maar dat doet de snor ook niet altijd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:39 schreef Heer-Snader het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad nog nooit een zinnige reden gegeven
Je moet er van houden denk ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
De beste columnist was JD vroeger, een beetje voor zijn tv bekendheid, om die Dijkshoorn kan ik zelden lachen.
Zou leuk zijn als Genee ook eens wegliep. Of Escha.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prietpraat, en neemt zijn publiek niet serieus zei Johan, maar dat doet de snor ook niet altijd.
Toen hij van tafel wegliep bijvoorbeeld.
Wat een sukkel is het ook die Mart. Ik krijg altijd een beetje kriebels van mensen zonder zelfspot.quote:
Uit deze reactie kan ik opmaken dat je nog niet weet wie de gast is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
De realisatie dat het vrijdag is en dat je daarom weer een nieuwe VI kunt kijken. Elke keer weer van een semi-orgasmisch niveau.
Wie is de gast?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uit deze reactie kan ik opmaken dat je nog niet weet wie de gast is.
Maar ik ga mijn mannen vanavond steunen, ook al gaan ze het zwaar krijgen.
Ah...Dijkshoorn dus. In tegenstelling tot velen vond ik dat een zeer vermakelijke uitzending.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:58 schreef Kopsterk het volgende:
Hopelijk gaat Dijkshoorn het weer hebben over Sierd de Vos, waarna Sierd in een zeer vermakelijke, ietwat gepikeerde column Dijkshoorn een koekje van eigen deeg geeft dat zijn weerga niet kent.
Deze clash heb ik eergisteren nog eens terug zitten kijken. Wat heb ik een hekel aan die Hans van Breukelen met z'n geacteerde zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:00 schreef Zipportal het volgende:
Van Breukelen zit een beetje schijtlollig te doen. Uit de enquête bleek gewoon dat het een waardeloze slapzak was.
BV Veendam komt ook weer aan de orde, POM POM POM.
Machtige TV.
Johan speelde het gewoon hard als een baasquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Zipportal het volgende:
Ik zeg toch ook niet: Iedereen dit scheel is, lult uit zijn nek?
![]()
@4.30 begint het gezeik over uiterlijk. Hans dat is gewoon ROCK 'N ROL
Even wat Zwitsal smeren tegen de uitslag die ik heb gekregen van Hans van Breukelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan speelde het gewoon hard als een baas
Dit is allemaal gewoon Blatter weer, allemaal maffiaquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:09 schreef Evertjan het volgende:
loting CL 1/2 finales
Bayern-Barcelona
Dortmund-Real Madrid
dat had ik niet zien aankomen
Mart is wel een vakman, een echte anchorman .. maar het blijft een lul.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee Mart Smeets hooligans, Mart houdt maar van een man en dat is Mart.
Echt he.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:09 schreef Evertjan het volgende:
loting CL 1/2 finales
Bayern-Barcelona
Dortmund-Real Madrid
dat had ik niet zien aankomen
Platini in dit geval maar de rest kloptquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit is allemaal gewoon Blatter weer, allemaal maffia
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:58 schreef Kopsterk het volgende:
Hopelijk gaat Dijkshoorn het weer hebben over Sierd de Vos, waarna Sierd in een zeer vermakelijke, ietwat gepikeerde column Dijkshoorn een koekje van eigen deeg geeft dat zijn weerga niet kent.
#teamsierdquote:Nico Dijkshoorn zat gisteravond aan tafel bij VI-tv. Hij zei: "Ik ben een leek". Twee keer achter elkaar, alsof we na de eerste nog niet overtuigd waren. Het klopt. hij is een lekendichter, zoals er ook lekenpredikanten zijn. Er zat er nota bene één naast hem.
U kent de lekendichter vast wel van De Wereld Draait Door. Het programma dat bij de linkse staatsomroep dagelijks zonder Ster-tune straffeloos boekjes en dvd's aanprijst. De kracht van tv is dat, mits goed geannonceerd door iemand van ruim tweemaal de Balkenende-norm zelfs een lekendichter ineens het aura krijgt van Vaandrager, Lodeizen of A. Roland Holst. Terwijl het proza van Dijkshoorn toch de diepgang heeft van een waarschuwingsbord bij een overweg: 'wacht u tot het rode licht gedoofd is, er kan nog een trein komen'. Na het voorlezen van zoiets ontroerends volgt in DWDD dan op commando steevast klaterend applaus als de lekendichter zijn notitieboekje opbergt.
Zo wordt u verneukt, alsof iemand wat kan. Neen, iemand is alleen maar vaak op tv. Waarom weet niemand. Maar de lekendichter houdt het graag zo. Want vaak op tv verkoopt. Jammer trouwens dat Dijkshoorn nooit op het juiste moment de achterkant van dat NS-bord gaat bekijken of daar misschien nóg zo'n fraai gedicht staat. Als Nico Dijkshoorn een dichter was, is Sharon Dijksma een magere intellectueel.
Lekendichter Sliskoning loog bij VI-tv in gezelschap van de usual suspects dat ik ooit 3000 Euro zou hebben ontvangen voor het becommentariëren van een evenement bij amateurclub DVVA in Amsterdam. Hij ging daar gemakshalve van uit omdat hijzelf die gage wel toucheerde. Maar El Sierd kwam daar vorig voorjaar een middag onzin verkondigen voor slechts 2 flessen Rioja Reserva, weliswaar uit 2006. Vraagt u maar na. Roelof Luinge floot er voor een kilometervergoeding Bussum-Amsterdam. En lekendichter Dijkshoorn vroeg dus 3000 en riep na elke voorgedragen sinterklaasrijm via de geluidsinstallatie dat er dozen met zijn boekjes op kopers wachtten in het clubhuis. Alsof die tientallen ontzettend lekkere (spelers-) vrouwen van DVVA, liggend lonkend in het gras, hun jurkjes nat van verspilde rosé op boekjes van die pratende kut lagen te wachten.
Nico Dijkshoorn is gewoon de volgende proleet die het voetbal misbruikt om rond Sinterklaas of vaderdag zijn boekjes via de stationskiosk aan u te slijten. Trap er toch niet in.
Sierd de Vos, 9-2-2013
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1261860quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
Kun je ergens nog dat programma terugkijken waarin Mart Smeets, Sierd de Vos en consorten in zo'n klaslokaal zitten?
Bedankt ouwe reus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1261860
Check de playlist op 3FM. Tussen welk uur het ongeveer was (bijvoorbeeld 14.00 en 15.00) dan heb je een stuk of 8 mogelijkheden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd, gister echt een vet nummer gehoord op 3FM, maar ben de artiest vergeten.Kut altijd.
Franks Snoeks & Sierd de Vos naast elkaar. Kan toch geen toeval zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
Kun je ergens nog dat programma terugkijken waarin Mart Smeets, Sierd de Vos en consorten in zo'n klaslokaal zitten?
Ik vind 't ook prachtig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga altijd helemaal stuk om zijn columns in de VI, maar zal wel smaak zijn
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Check de playlist op 3FM. Tussen welk uur het ongeveer was (bijvoorbeeld 14.00 en 15.00) dan heb je een stuk of 8 mogelijkheden.
Ze draaiden het nummer niet helemaal, was een soort interview met een gast die met wat nieuwe muziek van Nederlandse bodem kwam. Staat dus ook niet op de playlist.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:06 schreef DrDentz het volgende:
3FM en goede muziek? Dat zijn toch alleen maar die schreeuwende deejays met hun kutplaatjes, beter stem je af op Radio Rijnmond (Muziek voor Volwassenen) of VI Radio.
Ah, op zo'n manier.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
beter stem je af op Radio Rijnmond (Muziek voor Volwassenen) of VI Radio.
Ze draaiden het
Bijbehorend filmpje (dat waarschijnlijk iedereen hier al gezien heeft, maar a la):quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijktip voor vanavond als VI is afgelopen:
Vanavond om 22:00 op Sport1: Real Betis - Sevilla met commentaar van Sierd de Vos.
twitter:VanEgmond1968 twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 13:46:19GIJP op weg naar hopelijk nog meer nieuwe lezers: nu ook verkrijgbaar in speciaal lettertype voor mensen met dyslexie. reageer retweet
Het huidige lettertype was dat toch al?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:40 schreef Evertjan het volgende:
twitter:VanEgmond1968 twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 13:46:19GIJP op weg naar hopelijk nog meer nieuwe lezers: nu ook verkrijgbaar in speciaal lettertype voor mensen met dyslexie. reageer retweet
Ja link maar naar een of andere kneus die dat filmpje van mijn youtube kanaal gejat heeft, echt klasse ventjequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bijbehorend filmpje (dat waarschijnlijk iedereen hier al gezien heeft, maar a la):
Excuses, maar waarom krijg ik jouw filmpje niet te zien als ik bij YouTube zoek op 'sierd de vos sevilla'? Heb jij jouw filmpje niet stiekem gejat van het kanaal van Sierd zelf, 'elsierd'?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja link maar naar een of andere kneus die dat filmpje van mijn youtube kanaal gejat heeft, echt klasse ventje
Hier moet je kijken
Het is allemaal de schuld van Blatter.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Excuses, maar waarom krijg ik jouw filmpje niet te zien als ik bij YouTube zoek op 'sierd de vos sevilla'?
Weet ik veel waarom jij dat niet krijgt als je zoekt. Het filmpje is gelabeld Sevilla dus als je zoekt op Sierd de Vos Sevilla zou he het moeten vinden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Excuses, maar waarom krijg ik jouw filmpje niet te zien als ik bij YouTube zoek op 'sierd de vos sevilla'? Heb jij jouw filmpje niet stiekem gejat van het kanaal van Sierd zelf, 'elsierd'?
Ach hij heeft wel een geestige kijk op de voetbalwereld.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit gaat vanavond de hele avond lang duren, alleen zet je voor die chick een Dijkshoorn neer.
Nee, dat topic gaan "we" niet claimen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Marjan Olffers is vanavond te gast bij P&W en vertelt o.a. over haar periode in de RVC van Ajax.
Valt daar een uitwedstrijdje van te maken?
Die had ik gisteren ook al gezienquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:56 schreef wimderon het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)uwkerke_Trui_Boskamp
Ik ga gewoon kijken en mijn inhoudelijke reacties geven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Marjan Olffers is vanavond te gast bij P&W en vertelt o.a. over haar periode in de RVC van Ajax.
Valt daar een uitwedstrijdje van te maken?
10 keer liever Dijkstra als gastquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja link maar naar een of andere kneus die dat filmpje van mijn youtube kanaal gejat heeft, echt klasse ventje
Hier moet je kijken
Ach elke week Boskamp gaat ook vervelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:14 schreef Pascalus het volgende:
Dijkshoorn...![]()
Het is nu al een flopshow.
Belgen die denken dat ze leuk zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:47 schreef marcodej het volgende:
http://www.sporza.be/cm/s(...)uwkerke_Trui_Boskamp
Deze zijn 't wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belgen die denken dat ze leuk zijn
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze zijn 't wel.
http://2be.be/foute-vrien(...)-think-you-can-dance
Onbegrijpelijk inderdaad. Dat niemand nog wat over je prachtige nieuwe UI heeft gezegd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
WAAR IS DAT ENTHOUSIASME VERDOMME?!!
POM POM POM GGMM. Wat niet is kan nog komen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad. Dat niemand nog wat over je prachtige nieuwe UI heeft gezegd.
Ditquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:14 schreef Pascalus het volgende:
Dijkshoorn...![]()
Het is nu al een flopshow.
STUDIO VOETBAL HOOLIGANquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Studio Voetbal Hooligan gesignaleerd
[..]
Ik schijt op je graf vuile turkquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
STUDIO VOETBAL HOOLIGAN
100% ANTI UITZENDINGGEMIST
Wat een geile bal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik schijt op je graf vuile turk
WOP WOP WOPquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een geile bal.
Door dit soort dingen kijk ik voetbal.
Halst quote
Ik ben niet voor Ajax maar AFC.quote:
Wat een griezel, wat een engerd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Studio Voetbal Hooligan gesignaleerd
[..]
Vies dik alertquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Ajax maar AFC.
Dikke quote.
Is Voetbal International en niet Voetbal Nationaal.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is Voetbal International en niet Voetbal Nationaal.
Spannendquote:
Wat een eng mannetje ben jij ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best leuk door het ijs zakken met zo'n ding.
Leuke gast man.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopen dat Nico wordt dood gezwegen.
Ze doet Derksen na, vandaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een crush op dit meisje he?
Slechte immitatiequote:Op vrijdag 12 april 2013 20:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja das toch geen bamihapje, wat een amateur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |