Kijk uit, anders heb je straks de hele dag de Bond Zonder Vloeken of de Bond Met Vloeken aan de lijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Je ziet ze ook weer van kilometers aankomen. Plofkop!
He! Die schuttingtaal kraam je maar bij SBS uit, wij hebben hier een beschaafd topic.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Je ziet ze ook weer van kilometers aankomen. Plofkop!
Ja ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen. Paardenlul.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
He! Die schuttingtaal kraam je maar bij SBS uit, wij hebben hier een beschaafd topic.
Mani, Mani, rustig nou!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen. Paardenlul.
twitter:jackvangelder twitterde op donderdag 11-04-2013 om 16:46:15Yes, ook ik heb net met Babette van Veen een zin in mogen zingen voor het Koningslied. Eervol reageer retweet
1) Sjek van Gelder = Eng Gezelschapquote:Op donderdag 11 april 2013 20:59 schreef Evertjan het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op donderdag 11-04-2013 om 16:46:15Yes, ook ik heb net met Babette van Veen een zin in mogen zingen voor het Koningslied. Eervol reageer retweet
Daar zullen ze wel de hele dag mee bezig zijn geweest als ze Jack in dat Mamma Mia pak hebben moeten hijsen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:59 schreef Evertjan het volgende:
Weet ik. Maar ik ga altijd helemaal stuk om zijn columns. En ook wel in die stukjes van de Betweters met Koertquote:Op donderdag 11 april 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan sta je alleen. Uit trouw ga ik morgen toch kijken, maar Nico... brrrr...
Ancilla is prima ja. Alleen kan ik haar mening over voetbal niet serieus nemen. De rest wil ik dan eventueel wel weer serieus nemen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben helemaal niet blij met die prominenten bij de Betweters, want Hugo en Koert zijn veel leuker. Dat Ancilla in beeld komt is dan weer een pro.
Wie?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Dat ze laatst de origine van de flapdrol beschreven vond ik wel een hoogtepunt.
Geen vijf keer?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dijkshoorn is een prima gast voor de afwisseling. Hij mag van mij best een keer of vier per jaar komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |