Was een cadeautje van Wim Kieft.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:42 schreef Jivis het volgende:
Johan had zich gisteravond duidelijk volgestopt met coke.
Zijn de kratjes op?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het enige dat Wim nog heeft zijn de drugs, die gaat hij niet zo maar weggeven.
Alle topfragmenten kun je altijd terugkijken via Oliver23quote:Op woensdag 10 april 2013 12:13 schreef Buitendam het volgende:
Staat het al op youtube dat Johan 'teringwijf' zegt? Of weet iemand dat ongeveer te zitten in de uitzending?
Gevonden![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:17 schreef Oliver23 het volgende:
Topfragmentjes van maandagavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, Hans. Haal je zodadelijk weer een opstellinkje uit je jaszak?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle topfragmenten kun je altijd terugkijken via Oliver23
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bedankt, Hans. Haal je zodadelijk weer een opstellinkje uit je jaszak?
Zullen we anders ook even het resterende programma laten zien?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Ajax zo gaat spelen pakken ze de titel.
Helemaal belachelijk, ik zit drie en een half jaar hier aan tafel, dan laat ik me niet voor dat soort achterlijke dingen uitmaken. Ik vind het gewoon lachwekkend hoe jij nu praat.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:49 schreef XSbig het volgende:
[..]
Zullen we anders ook even het resterende programma laten zien?
Je bent gewoon een zelfingenomen kwalletje, Hans.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal belachelijk, ik zit drie en een half jaar hier aan tafel, dan laat ik me niet voor dat soort achterlijke dingen uitmaken. Ik vind het gewoon lachwekkend hoe jij nu praat.
Weetje wat, Ik ga. Sophie ga alvast klaarliggen ik kom eraan. DAGquote:Op woensdag 10 april 2013 12:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zelfingenomen kwalletje, Hans.
Erik Dijkstraquote:Op woensdag 10 april 2013 16:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dijkshoorn is wel leuk als columnist, maar heeft absoluut niks te zoeken bij VITV. Zet dan liever Iwan van Duren of zo neer.
Die mag niet meer komen, want Johan wil alleen mensen met enig voetbal knowhow aan tafel hebben. Waarom hij Dijkshoorn er dan neerzet begrijp ik ook niet helemaal.quote:
Die is vooral bezig om het heel intellectueel met iedereen oneens te zijn. Zelfingenomen blaagquote:
Koertquote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Oliver23 het volgende:
Nico Dijkshoorn over Ronald Waterreus: 'Waterreus heeft een vogelspottershut op de Herdgang'
Grappen van Koertquote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Betweters is een veel betere show dan Studio Voetbal.
Een enkeltje naar de Haararchitect zou hem goed doen. Maar ja, in Rotterdam hebben ze natuurlijk alleen niggerkappers.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grappen van KoertIk vind Hugo ook wel grappig, alleen hij moet zich scheren
Hij moet zich gewoon scheren met die scheermesjes van Gilette.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een enkeltje naar de Haararchitect zou hem goed doen. Maar ja, in Rotterdam hebben ze natuurlijk alleen niggerkappers.
u bent een Spartaan?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:08 schreef Pascalus het volgende:
Rood Wit is onze glorie, Rood Wit zit ons in 't bloed
Bij neerlaag of victorie, bij voor- of tegenspoed
Ik word gek van die gozer.quote:
Dat heb ik ook wel eens met de mensen in dit topic.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Soms is het heerlijk om je aan iemand op tv te ergeren die je niet kent.
Nou wie dan bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens met de mensen in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |