Aad stelde in 1981 zijn teams al samen op basis van computergegenereerde statistiekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 05:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zit Aad64 nou achter de joystick op deze foto?
[ afbeelding ]
(Ongetwijfeld al een keer voorbij gekomen, maar Aadfoto's kunnen niet vaak genoeg voorbij komen)
Hiermee werd hij in de highscores 21e van onderen, oftewel 5e van boven.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:44 schreef Jivis het volgende:
Die mp4 van SigaarSnor ging zo traag als dikke stront bij mij trouwens, deze werkt beter: http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)3c8-79d5a9436375.mp4
Deze linkjes zien er verdacht gelijk uit?quote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Via SigaarSnor
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)3c8-79d5a9436375.mp4
Lol. Dan zal het wel een serverfout geweest zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hiermee werd hij in de highscores 21e van onderen, oftewel 5e van boven.
[..]
[..]
Deze linkjes zien er verdacht gelijk uit?
Dat zegt Geert Wilders ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen betrapt als racist!
Wat een racist he! Kijk hem eens racistisch zitten wezen! Nou nou nou.mp4
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:24 schreef Gorzalka het volgende:
Aad in het NHD: Ajax gaat winnen
Aad tegen EL: PSV gaat winnen
Wat een man!
Ik zie ook Peter Boeve, Dick Schoenaker en Robbie de Wit. Wie zijn de anderen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 05:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zit Aad64 nou achter de joystick op deze foto?
[ afbeelding ]
(Ongetwijfeld al een keer voorbij gekomen, maar Aadfoto's kunnen niet vaak genoeg voorbij komen)
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)t_Engelstalig__.html
Betekent dit dat Dries ook overweegt You'll never walk alone te coveren?
Rechtsboven is Walter Meeuws, die 2 links zijn dat niet Verlaat en Silooy?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik zie ook Peter Boeve, Dick Schoenaker en Robbie de Wit. Wie zijn de anderen?
Dat moeten ze zijn inderdaadquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Rechtsboven is Walter Meeuws, die 2 links zijn dat niet Verlaat en Silooy?
nee die van sigaarsnor haalt het uit network/a3t, die vanjivis uit network/ipadquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hiermee werd hij in de highscores 21e van onderen, oftewel 5e van boven.
[..]
[..]
Deze linkjes zien er verdacht gelijk uit?
Jammer van die sport ertussendoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De toer de Frans! De tijd van mijn leven!
netjes, zeker gezien het feit dat SV met Marcel Brands een redelijk prominente gast had, en VI grotendeels tijdens Man U - City vielquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
VI > SV deze week met 50k kijkers verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |