Ja link maar naar een of andere kneus die dat filmpje van mijn youtube kanaal gejat heeft, echt klasse ventjequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bijbehorend filmpje (dat waarschijnlijk iedereen hier al gezien heeft, maar a la):
Excuses, maar waarom krijg ik jouw filmpje niet te zien als ik bij YouTube zoek op 'sierd de vos sevilla'? Heb jij jouw filmpje niet stiekem gejat van het kanaal van Sierd zelf, 'elsierd'?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja link maar naar een of andere kneus die dat filmpje van mijn youtube kanaal gejat heeft, echt klasse ventje
Hier moet je kijken
Het is allemaal de schuld van Blatter.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Excuses, maar waarom krijg ik jouw filmpje niet te zien als ik bij YouTube zoek op 'sierd de vos sevilla'?
Weet ik veel waarom jij dat niet krijgt als je zoekt. Het filmpje is gelabeld Sevilla dus als je zoekt op Sierd de Vos Sevilla zou he het moeten vinden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Excuses, maar waarom krijg ik jouw filmpje niet te zien als ik bij YouTube zoek op 'sierd de vos sevilla'? Heb jij jouw filmpje niet stiekem gejat van het kanaal van Sierd zelf, 'elsierd'?
Ach hij heeft wel een geestige kijk op de voetbalwereld.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit gaat vanavond de hele avond lang duren, alleen zet je voor die chick een Dijkshoorn neer.
Nee, dat topic gaan "we" niet claimen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Marjan Olffers is vanavond te gast bij P&W en vertelt o.a. over haar periode in de RVC van Ajax.
Valt daar een uitwedstrijdje van te maken?
Die had ik gisteren ook al gezienquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:56 schreef wimderon het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)uwkerke_Trui_Boskamp
Ik ga gewoon kijken en mijn inhoudelijke reacties geven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Marjan Olffers is vanavond te gast bij P&W en vertelt o.a. over haar periode in de RVC van Ajax.
Valt daar een uitwedstrijdje van te maken?
10 keer liever Dijkstra als gastquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja link maar naar een of andere kneus die dat filmpje van mijn youtube kanaal gejat heeft, echt klasse ventje
Hier moet je kijken
Ach elke week Boskamp gaat ook vervelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:14 schreef Pascalus het volgende:
Dijkshoorn...![]()
Het is nu al een flopshow.
Belgen die denken dat ze leuk zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:47 schreef marcodej het volgende:
http://www.sporza.be/cm/s(...)uwkerke_Trui_Boskamp
Deze zijn 't wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belgen die denken dat ze leuk zijn
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze zijn 't wel.
http://2be.be/foute-vrien(...)-think-you-can-dance
Onbegrijpelijk inderdaad. Dat niemand nog wat over je prachtige nieuwe UI heeft gezegd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
WAAR IS DAT ENTHOUSIASME VERDOMME?!!
POM POM POM GGMM. Wat niet is kan nog komen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad. Dat niemand nog wat over je prachtige nieuwe UI heeft gezegd.
Ditquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:14 schreef Pascalus het volgende:
Dijkshoorn...![]()
Het is nu al een flopshow.
STUDIO VOETBAL HOOLIGANquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Studio Voetbal Hooligan gesignaleerd
[..]
Ik schijt op je graf vuile turkquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
STUDIO VOETBAL HOOLIGAN
100% ANTI UITZENDINGGEMIST
Wat een geile bal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik schijt op je graf vuile turk
WOP WOP WOPquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een geile bal.
Door dit soort dingen kijk ik voetbal.
Halst quote
Ik ben niet voor Ajax maar AFC.quote:
Wat een griezel, wat een engerd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Studio Voetbal Hooligan gesignaleerd
[..]
Vies dik alertquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Ajax maar AFC.
Dikke quote.
Is Voetbal International en niet Voetbal Nationaal.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is Voetbal International en niet Voetbal Nationaal.
Spannendquote:
Wat een eng mannetje ben jij ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best leuk door het ijs zakken met zo'n ding.
Leuke gast man.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopen dat Nico wordt dood gezwegen.
Ze doet Derksen na, vandaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een crush op dit meisje he?
Slechte immitatiequote:Op vrijdag 12 april 2013 20:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja das toch geen bamihapje, wat een amateur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |