Een goede caberetier maakt zelfs van de slechtste grappen diamantjes.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Slecht zijn zijn grappen niet, hij vertelt ze alleen verkeerd.
Gijpiequote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Een goede caberetier maakt zelfs van de slechtste grappen diamantjes.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
je moet toch wat als het grootste deel van het budget naar het salaris van matthijs gaatquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Seth Gaaikemaquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, een hoogstaand journalistiek programma met een voetbal programma vergelijkenquote:
Ik dacht ik doe het een keertje zoquote:Op maandag 15 april 2013 16:05 schreef DrDentz het volgende:
Echt kut die hele biografie eronder, zet gewoon neer wat het onderwerp is.
Ik vraag me af waarom Van Dyke Parks tussen aanhalingstekens staat terwijl het gewoon de naam van een persoon is.quote:Op maandag 15 april 2013 16:08 schreef Karina het volgende:
Freek de Jonge: 'Zonde'
Op 22 april komt het nieuwe studioalbum van Freek de Jonge, genaamd ‘Zonde’, uit. Het is de opvolger van het in 2010 verschenen ‘Van A naar Z’. In het titel- en themanummer komt de dubbele betekenis van het woord aan de orde. ‘Het is niet alleen zonde om iets te doen wat niet mag, maar het is vaak ook zonde om het te laten,’ aldus Freek de Jonge. Voor dit album werkte hij zowel samen met Nederlandse namen (Tim Knol, Anne Soldaat en Eric Vloeimans), maar ook met de internationaal bekende ‘Van Dyke Parks’. Het artwork van de plaat is in handen van Jeroen Henneman, die naast de cover, ook bij ieder nummer een tekening maakte.
QFTquote:Op maandag 15 april 2013 16:05 schreef DrDentz het volgende:
Echt kut die hele biografie eronder, zet gewoon neer wat het onderwerp is.
Dit gaat diep.quote:‘Het is niet alleen zonde om iets te doen wat niet mag, maar het is vaak ook zonde om het te laten,’ aldus Freek de Jonge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |