Ik ga altijd helemaal stuk om zijn columns in de VI, maar zal wel smaak zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik zo'n eikel, semi intellectuele stotteraar
Hij heeft inderdaad nog nooit een zinnige reden gegevenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien mag hij daarom wel terugkomen, Johan is ook al een Sierdhater zonder een zinnige reden.
De beste columnist was JD vroeger, een beetje voor zijn tv bekendheid, om die Dijkshoorn kan ik zelden lachen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga altijd helemaal stuk om zijn columns in de VI, maar zal wel smaak zijn
Prietpraat, en neemt zijn publiek niet serieus zei Johan, maar dat doet de snor ook niet altijd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:39 schreef Heer-Snader het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad nog nooit een zinnige reden gegeven
Je moet er van houden denk ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
De beste columnist was JD vroeger, een beetje voor zijn tv bekendheid, om die Dijkshoorn kan ik zelden lachen.
Zou leuk zijn als Genee ook eens wegliep. Of Escha.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prietpraat, en neemt zijn publiek niet serieus zei Johan, maar dat doet de snor ook niet altijd.
Toen hij van tafel wegliep bijvoorbeeld.
Wat een sukkel is het ook die Mart. Ik krijg altijd een beetje kriebels van mensen zonder zelfspot.quote:
Uit deze reactie kan ik opmaken dat je nog niet weet wie de gast is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
De realisatie dat het vrijdag is en dat je daarom weer een nieuwe VI kunt kijken. Elke keer weer van een semi-orgasmisch niveau.
Wie is de gast?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uit deze reactie kan ik opmaken dat je nog niet weet wie de gast is.
Maar ik ga mijn mannen vanavond steunen, ook al gaan ze het zwaar krijgen.
Ah...Dijkshoorn dus. In tegenstelling tot velen vond ik dat een zeer vermakelijke uitzending.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:58 schreef Kopsterk het volgende:
Hopelijk gaat Dijkshoorn het weer hebben over Sierd de Vos, waarna Sierd in een zeer vermakelijke, ietwat gepikeerde column Dijkshoorn een koekje van eigen deeg geeft dat zijn weerga niet kent.
Deze clash heb ik eergisteren nog eens terug zitten kijken. Wat heb ik een hekel aan die Hans van Breukelen met z'n geacteerde zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:00 schreef Zipportal het volgende:
Van Breukelen zit een beetje schijtlollig te doen. Uit de enquête bleek gewoon dat het een waardeloze slapzak was.
BV Veendam komt ook weer aan de orde, POM POM POM.
Machtige TV.
Johan speelde het gewoon hard als een baasquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Zipportal het volgende:
Ik zeg toch ook niet: Iedereen dit scheel is, lult uit zijn nek?
![]()
@4.30 begint het gezeik over uiterlijk. Hans dat is gewoon ROCK 'N ROL
Even wat Zwitsal smeren tegen de uitslag die ik heb gekregen van Hans van Breukelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan speelde het gewoon hard als een baas
Dit is allemaal gewoon Blatter weer, allemaal maffiaquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:09 schreef Evertjan het volgende:
loting CL 1/2 finales
Bayern-Barcelona
Dortmund-Real Madrid
dat had ik niet zien aankomen
Mart is wel een vakman, een echte anchorman .. maar het blijft een lul.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee Mart Smeets hooligans, Mart houdt maar van een man en dat is Mart.
Echt he.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:09 schreef Evertjan het volgende:
loting CL 1/2 finales
Bayern-Barcelona
Dortmund-Real Madrid
dat had ik niet zien aankomen
Platini in dit geval maar de rest kloptquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit is allemaal gewoon Blatter weer, allemaal maffia
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:58 schreef Kopsterk het volgende:
Hopelijk gaat Dijkshoorn het weer hebben over Sierd de Vos, waarna Sierd in een zeer vermakelijke, ietwat gepikeerde column Dijkshoorn een koekje van eigen deeg geeft dat zijn weerga niet kent.
#teamsierdquote:Nico Dijkshoorn zat gisteravond aan tafel bij VI-tv. Hij zei: "Ik ben een leek". Twee keer achter elkaar, alsof we na de eerste nog niet overtuigd waren. Het klopt. hij is een lekendichter, zoals er ook lekenpredikanten zijn. Er zat er nota bene één naast hem.
U kent de lekendichter vast wel van De Wereld Draait Door. Het programma dat bij de linkse staatsomroep dagelijks zonder Ster-tune straffeloos boekjes en dvd's aanprijst. De kracht van tv is dat, mits goed geannonceerd door iemand van ruim tweemaal de Balkenende-norm zelfs een lekendichter ineens het aura krijgt van Vaandrager, Lodeizen of A. Roland Holst. Terwijl het proza van Dijkshoorn toch de diepgang heeft van een waarschuwingsbord bij een overweg: 'wacht u tot het rode licht gedoofd is, er kan nog een trein komen'. Na het voorlezen van zoiets ontroerends volgt in DWDD dan op commando steevast klaterend applaus als de lekendichter zijn notitieboekje opbergt.
Zo wordt u verneukt, alsof iemand wat kan. Neen, iemand is alleen maar vaak op tv. Waarom weet niemand. Maar de lekendichter houdt het graag zo. Want vaak op tv verkoopt. Jammer trouwens dat Dijkshoorn nooit op het juiste moment de achterkant van dat NS-bord gaat bekijken of daar misschien nóg zo'n fraai gedicht staat. Als Nico Dijkshoorn een dichter was, is Sharon Dijksma een magere intellectueel.
Lekendichter Sliskoning loog bij VI-tv in gezelschap van de usual suspects dat ik ooit 3000 Euro zou hebben ontvangen voor het becommentariëren van een evenement bij amateurclub DVVA in Amsterdam. Hij ging daar gemakshalve van uit omdat hijzelf die gage wel toucheerde. Maar El Sierd kwam daar vorig voorjaar een middag onzin verkondigen voor slechts 2 flessen Rioja Reserva, weliswaar uit 2006. Vraagt u maar na. Roelof Luinge floot er voor een kilometervergoeding Bussum-Amsterdam. En lekendichter Dijkshoorn vroeg dus 3000 en riep na elke voorgedragen sinterklaasrijm via de geluidsinstallatie dat er dozen met zijn boekjes op kopers wachtten in het clubhuis. Alsof die tientallen ontzettend lekkere (spelers-) vrouwen van DVVA, liggend lonkend in het gras, hun jurkjes nat van verspilde rosé op boekjes van die pratende kut lagen te wachten.
Nico Dijkshoorn is gewoon de volgende proleet die het voetbal misbruikt om rond Sinterklaas of vaderdag zijn boekjes via de stationskiosk aan u te slijten. Trap er toch niet in.
Sierd de Vos, 9-2-2013
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1261860quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
Kun je ergens nog dat programma terugkijken waarin Mart Smeets, Sierd de Vos en consorten in zo'n klaslokaal zitten?
Bedankt ouwe reus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1261860
Check de playlist op 3FM. Tussen welk uur het ongeveer was (bijvoorbeeld 14.00 en 15.00) dan heb je een stuk of 8 mogelijkheden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd, gister echt een vet nummer gehoord op 3FM, maar ben de artiest vergeten.Kut altijd.
Franks Snoeks & Sierd de Vos naast elkaar. Kan toch geen toeval zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
Kun je ergens nog dat programma terugkijken waarin Mart Smeets, Sierd de Vos en consorten in zo'n klaslokaal zitten?
Ik vind 't ook prachtig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga altijd helemaal stuk om zijn columns in de VI, maar zal wel smaak zijn
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Check de playlist op 3FM. Tussen welk uur het ongeveer was (bijvoorbeeld 14.00 en 15.00) dan heb je een stuk of 8 mogelijkheden.
Ze draaiden het nummer niet helemaal, was een soort interview met een gast die met wat nieuwe muziek van Nederlandse bodem kwam. Staat dus ook niet op de playlist.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:06 schreef DrDentz het volgende:
3FM en goede muziek? Dat zijn toch alleen maar die schreeuwende deejays met hun kutplaatjes, beter stem je af op Radio Rijnmond (Muziek voor Volwassenen) of VI Radio.
Ah, op zo'n manier.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
beter stem je af op Radio Rijnmond (Muziek voor Volwassenen) of VI Radio.
Ze draaiden het
Bijbehorend filmpje (dat waarschijnlijk iedereen hier al gezien heeft, maar a la):quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijktip voor vanavond als VI is afgelopen:
Vanavond om 22:00 op Sport1: Real Betis - Sevilla met commentaar van Sierd de Vos.
twitter:VanEgmond1968 twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 13:46:19GIJP op weg naar hopelijk nog meer nieuwe lezers: nu ook verkrijgbaar in speciaal lettertype voor mensen met dyslexie. reageer retweet
Het huidige lettertype was dat toch al?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:40 schreef Evertjan het volgende:
twitter:VanEgmond1968 twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 13:46:19GIJP op weg naar hopelijk nog meer nieuwe lezers: nu ook verkrijgbaar in speciaal lettertype voor mensen met dyslexie. reageer retweet
Ja link maar naar een of andere kneus die dat filmpje van mijn youtube kanaal gejat heeft, echt klasse ventjequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bijbehorend filmpje (dat waarschijnlijk iedereen hier al gezien heeft, maar a la):
Excuses, maar waarom krijg ik jouw filmpje niet te zien als ik bij YouTube zoek op 'sierd de vos sevilla'? Heb jij jouw filmpje niet stiekem gejat van het kanaal van Sierd zelf, 'elsierd'?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja link maar naar een of andere kneus die dat filmpje van mijn youtube kanaal gejat heeft, echt klasse ventje
Hier moet je kijken
Het is allemaal de schuld van Blatter.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Excuses, maar waarom krijg ik jouw filmpje niet te zien als ik bij YouTube zoek op 'sierd de vos sevilla'?
Weet ik veel waarom jij dat niet krijgt als je zoekt. Het filmpje is gelabeld Sevilla dus als je zoekt op Sierd de Vos Sevilla zou he het moeten vinden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Excuses, maar waarom krijg ik jouw filmpje niet te zien als ik bij YouTube zoek op 'sierd de vos sevilla'? Heb jij jouw filmpje niet stiekem gejat van het kanaal van Sierd zelf, 'elsierd'?
Ach hij heeft wel een geestige kijk op de voetbalwereld.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit gaat vanavond de hele avond lang duren, alleen zet je voor die chick een Dijkshoorn neer.
Nee, dat topic gaan "we" niet claimen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Marjan Olffers is vanavond te gast bij P&W en vertelt o.a. over haar periode in de RVC van Ajax.
Valt daar een uitwedstrijdje van te maken?
Die had ik gisteren ook al gezienquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:56 schreef wimderon het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)uwkerke_Trui_Boskamp
Ik ga gewoon kijken en mijn inhoudelijke reacties geven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Marjan Olffers is vanavond te gast bij P&W en vertelt o.a. over haar periode in de RVC van Ajax.
Valt daar een uitwedstrijdje van te maken?
10 keer liever Dijkstra als gastquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja link maar naar een of andere kneus die dat filmpje van mijn youtube kanaal gejat heeft, echt klasse ventje
Hier moet je kijken
Ach elke week Boskamp gaat ook vervelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:14 schreef Pascalus het volgende:
Dijkshoorn...![]()
Het is nu al een flopshow.
Belgen die denken dat ze leuk zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:47 schreef marcodej het volgende:
http://www.sporza.be/cm/s(...)uwkerke_Trui_Boskamp
Deze zijn 't wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belgen die denken dat ze leuk zijn
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze zijn 't wel.
http://2be.be/foute-vrien(...)-think-you-can-dance
Onbegrijpelijk inderdaad. Dat niemand nog wat over je prachtige nieuwe UI heeft gezegd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
WAAR IS DAT ENTHOUSIASME VERDOMME?!!
POM POM POM GGMM. Wat niet is kan nog komen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad. Dat niemand nog wat over je prachtige nieuwe UI heeft gezegd.
Ditquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:14 schreef Pascalus het volgende:
Dijkshoorn...![]()
Het is nu al een flopshow.
STUDIO VOETBAL HOOLIGANquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Studio Voetbal Hooligan gesignaleerd
[..]
Ik schijt op je graf vuile turkquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
STUDIO VOETBAL HOOLIGAN
100% ANTI UITZENDINGGEMIST
Wat een geile bal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik schijt op je graf vuile turk
WOP WOP WOPquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een geile bal.
Door dit soort dingen kijk ik voetbal.
Halst quote
Ik ben niet voor Ajax maar AFC.quote:
Wat een griezel, wat een engerd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Studio Voetbal Hooligan gesignaleerd
[..]
Vies dik alertquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Ajax maar AFC.
Dikke quote.
Is Voetbal International en niet Voetbal Nationaal.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is Voetbal International en niet Voetbal Nationaal.
Spannendquote:
Wat een eng mannetje ben jij ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best leuk door het ijs zakken met zo'n ding.
Leuke gast man.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopen dat Nico wordt dood gezwegen.
Ze doet Derksen na, vandaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een crush op dit meisje he?
Slechte immitatiequote:Op vrijdag 12 april 2013 20:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja das toch geen bamihapje, wat een amateur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |