SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fan Art:
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjaciet en Scarface88AFCA!
Alleen artikelen van vi.nl zijn toegstaanquote:Op maandag 8 april 2013 22:07 schreef Evertjan het volgende:
overzicht van laatste duels van de top4
http://nos.nl/artikel/483296-tegen-wie-speelt-de-topvier-nog.html
BOYCOT NOSquote:Op maandag 8 april 2013 22:07 schreef Evertjan het volgende:
ZuidGrensiequote:Op maandag 8 april 2013 22:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Heerlijk showtje inderdaad. Niets mis mee.
Ben je wel goed bij je appel?quote:Op maandag 8 april 2013 22:07 schreef Evertjan het volgende:
Held, bedank ze van me.quote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Via SigaarSnor
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)3c8-79d5a9436375.mp4
mp4quote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Via SigaarSnor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zei hij ook tijdens VI.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar sociaal is het onbeschaafd om daarin te rijden, zeker nu. Voor dat geld koop je een eengezinswoning.
speelt hij daar hapmannetje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 05:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zit Aad64 nou achter de joystick op deze foto?
[ afbeelding ]
(Ongetwijfeld al een keer voorbij gekomen, maar Aadfoto's kunnen niet vaak genoeg voorbij komen)
Had je hem voor Fred Rutten niet in een spoiler kunnen zetten? He? Die doet geen oog meer dicht nu, Fredje.quote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je wel goed bij je appel?
[ afbeelding ]
Aad stelde in 1981 zijn teams al samen op basis van computergegenereerde statistiekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 05:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
(Ongetwijfeld al een keer voorbij gekomen, maar Aadfoto's kunnen niet vaak genoeg voorbij komen)
Hiermee werd hij in de highscores 21e van onderen, oftewel 5e van boven.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:44 schreef Jivis het volgende:
Die mp4 van SigaarSnor ging zo traag als dikke stront bij mij trouwens, deze werkt beter: http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)3c8-79d5a9436375.mp4
Deze linkjes zien er verdacht gelijk uit?quote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Via SigaarSnor
Lol. Dan zal het wel een serverfout geweest zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hiermee werd hij in de highscores 21e van onderen, oftewel 5e van boven.
[..]
[..]
Deze linkjes zien er verdacht gelijk uit?
Dat zegt Geert Wilders ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen betrapt als racist!
Wat een racist he! Kijk hem eens racistisch zitten wezen! Nou nou nou.mp4
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:24 schreef Gorzalka het volgende:
Aad in het NHD: Ajax gaat winnen
Aad tegen EL: PSV gaat winnen
Wat een man!
Ik zie ook Peter Boeve, Dick Schoenaker en Robbie de Wit. Wie zijn de anderen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 05:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)t_Engelstalig__.html
Betekent dit dat Dries ook overweegt You'll never walk alone te coveren?
Rechtsboven is Walter Meeuws, die 2 links zijn dat niet Verlaat en Silooy?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik zie ook Peter Boeve, Dick Schoenaker en Robbie de Wit. Wie zijn de anderen?
Dat moeten ze zijn inderdaadquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Rechtsboven is Walter Meeuws, die 2 links zijn dat niet Verlaat en Silooy?
nee die van sigaarsnor haalt het uit network/a3t, die vanjivis uit network/ipadquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hiermee werd hij in de highscores 21e van onderen, oftewel 5e van boven.
[..]
[..]
Deze linkjes zien er verdacht gelijk uit?
Jammer van die sport ertussendoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De toer de Frans! De tijd van mijn leven!
netjes, zeker gezien het feit dat SV met Marcel Brands een redelijk prominente gast had, en VI grotendeels tijdens Man U - City vielquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
VI > SV deze week met 50k kijkers verschil.
Was een cadeautje van Wim Kieft.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:42 schreef Jivis het volgende:
Johan had zich gisteravond duidelijk volgestopt met coke.
Zijn de kratjes op?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het enige dat Wim nog heeft zijn de drugs, die gaat hij niet zo maar weggeven.
Alle topfragmenten kun je altijd terugkijken via Oliver23quote:Op woensdag 10 april 2013 12:13 schreef Buitendam het volgende:
Staat het al op youtube dat Johan 'teringwijf' zegt? Of weet iemand dat ongeveer te zitten in de uitzending?
Gevonden![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:17 schreef Oliver23 het volgende:
Topfragmentjes van maandagavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, Hans. Haal je zodadelijk weer een opstellinkje uit je jaszak?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle topfragmenten kun je altijd terugkijken via Oliver23
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bedankt, Hans. Haal je zodadelijk weer een opstellinkje uit je jaszak?
Zullen we anders ook even het resterende programma laten zien?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Ajax zo gaat spelen pakken ze de titel.
Helemaal belachelijk, ik zit drie en een half jaar hier aan tafel, dan laat ik me niet voor dat soort achterlijke dingen uitmaken. Ik vind het gewoon lachwekkend hoe jij nu praat.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:49 schreef XSbig het volgende:
[..]
Zullen we anders ook even het resterende programma laten zien?
Je bent gewoon een zelfingenomen kwalletje, Hans.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal belachelijk, ik zit drie en een half jaar hier aan tafel, dan laat ik me niet voor dat soort achterlijke dingen uitmaken. Ik vind het gewoon lachwekkend hoe jij nu praat.
Weetje wat, Ik ga. Sophie ga alvast klaarliggen ik kom eraan. DAGquote:Op woensdag 10 april 2013 12:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zelfingenomen kwalletje, Hans.
Erik Dijkstraquote:Op woensdag 10 april 2013 16:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dijkshoorn is wel leuk als columnist, maar heeft absoluut niks te zoeken bij VITV. Zet dan liever Iwan van Duren of zo neer.
Die mag niet meer komen, want Johan wil alleen mensen met enig voetbal knowhow aan tafel hebben. Waarom hij Dijkshoorn er dan neerzet begrijp ik ook niet helemaal.quote:
Die is vooral bezig om het heel intellectueel met iedereen oneens te zijn. Zelfingenomen blaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |