SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hierIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 16:02 schreef no1uknow het volgende: BB'ers, hoe ga ik mezelf zover krijgen dat ik op tijd ga slapen?
quote:But when you’re out there partying, horsing around, someone out there at the same time is working hard. Someone is getting smarter and someone is winning. Just remember that.
AHNOLD
Sleep hard = acquire gains.![]()
Squat 3x12 50kg 55kg 60kg 1x10 65kg
DL 3x12 37,5kg 42,5kg 47,5kg 1x10 52,5kg
legpress 3x12 110kg 110kg 120kg
leg curl 3x12 35kg 37,5kg 40kg
calf raises 4x12 50kg 55kg 60kg 65kg
loopband 15 min, 5,5 kmpu gem. helling 11.5%
Ja, daar ben ik trots op!![]()
![]()
Mijn huisarts dacht dat ik aan de test zat ivm met rugacne![]()
Verder kan ik minstens een week niet trainen omdat ik geen grip kan vormen zonder dat die schaafwond op mijn vinger weer open gaat![]()
oprentrekken, invetten, pleister en gaan.quote:Op maandag 8 april 2013 16:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Verder kan ik minstens een week niet trainen omdat ik geen grip kan vormen zonder dat die schaafwond op mijn vinger weer open gaatDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Vervelend is dat he. Ik heb ook wel eens wonden aan mijn handen en dan is sporten soms erg lastig.quote:Op maandag 8 april 2013 16:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Verder kan ik minstens een week niet trainen omdat ik geen grip kan vormen zonder dat die schaafwond op mijn vinger weer open gaatIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
U mag trots zijn, wat een stats!quote:Op maandag 8 april 2013 16:15 schreef MarMar het volgende:
Hoe kan een schaafwond nou weer open gaan? Een schaafwond is oppervlakkig, er zit dan geen diepere snee die open kan springen. Het is hooguit wat ongemakkelijk.quote:Op maandag 8 april 2013 16:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Verder kan ik minstens een week niet trainen omdat ik geen grip kan vormen zonder dat die schaafwond op mijn vinger weer open gaat![]()
Er komt in ieder geval wat bloed/wondvocht op de pleister als ik mn vinger buigquote:Op maandag 8 april 2013 16:49 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Hoe kan een schaafwond nou weer open gaan? Een schaafwond is oppervlakkig, er zit dan geen diepere snee die open kan springen. Het is hooguit wat ongemakkelijk.
Pic van de schaafwond:![]()
![]()
Ik kan nauwelijks een vuist maken laat staan 150kg vasthoudenquote:Op maandag 8 april 2013 16:54 schreef MarMar het volgende:
Dude, niet eens aan de binnenkant van je hand... niet janken, doortrainen!![]()
tegen de 20 gok ikquote:Op maandag 8 april 2013 16:55 schreef mtchel112 het volgende:
wat denken jullie dat mn vp% is?
[ afbeelding ]![]()
Beetje bepanthencreme smeren dan, houdt het iig soepel zodat het niet zo snel weer scheurt als je buigt en het helpt met het herstelproces. Maar ik vind wel dat je miept.quote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik kan nauwelijks een vuist maken laat staan 150kg vasthouden![]()
Wel, aan beide kanten gewoon een knipje maken in het plakgedeelte, zodat je twee strookjes krijgt, die kan je dan een beetje hoger en lager plakken dan de plooi en voila. Heel niet moelluk.quote:Op maandag 8 april 2013 17:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
Met een pleister om kan die vinger niet eens buigen![]()
Daar ga je toch niet voor thuisblijven?quote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Er komt in ieder geval wat bloed/wondvocht op de pleister als ik mn vinger buig
Pic van de schaafwond:
[ afbeelding ]![]()
![]()
THE PAIN THE PAIN THE PAIN !!!!!!quote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Pic van de schaafwond:
[ afbeelding ]
Geintje, kan idd behoorlijk irriteren als het net op een verkeerde plek zit.Confidence through competence![]()
Gaat lekker! Ergens tussen 12-15%?quote:Op maandag 8 april 2013 16:55 schreef mtchel112 het volgende:
wat denken jullie dat mn vp% is?
[ afbeelding ]
Ik heb ook veel huid/vet op mijn pecs, net als jij. Typische endo bouw.Confidence through competence![]()
Dat mag geen naam hebben dat schrammetje.quote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Pic van de schaafwond:
[ afbeelding ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb serieus op precies dezelfde vinger een soortgelijk wondje gehad 2 weken terug, vinger tussen bank en deurpost gekregen met het verslepen. Kon er prima mee trainen.quote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Pic van de schaafwond:
[ afbeelding ]![]()
We noemen hem Bob.quote:Op maandag 8 april 2013 17:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat mag geen naam hebben dat schrammetje.
Hoi Bob
Confidence through competence![]()
Waarom zou je een pleister op een schaafwond doen? Zonder pleister herstelt het veel sneller. Dat wondje mag echt geen naam hebben.quote:Op maandag 8 april 2013 17:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Pic van de schaafwond:
[ afbeelding ]!
This isn't even my final form.![]()
Goed om te zien dat de mensen hier via een foto beter kunnen inschatten of de persoon in kwestie wel of niet kan sporten.![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 17:17 schreef Questular het volgende:
Goed om te zien dat de mensen hier via een foto beter kunnen inschatten of de persoon in kwestie wel of niet kan sporten.Jij bent ook zo'n afhaker zeker.
![]()
Ik heb blaren op mijn handen, toch blijf ik liften.quote:Op maandag 8 april 2013 17:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
quote:quote:Op maandag 8 april 2013 13:41 schreef Questular het volgende:
Vandaag het sporten maar eens skippen, heb vanaf donderdag tot zondag avond 19:30 geklust thuis en ik ben kapotVanavond maar een bank avondje.
Soukidan op je oogbal.![]()
edit: ik zal het uitleggen en als je een beetje kunt rekenen moet je het wel snappen.quote:
Ik train 4x in de week. Onthoud 4.
Er zijn 7 dagen in de week. Onthoud 7
Dus als ik vandaag niet ga trainen heb ik nog 6 dagen over om 4x te trainen.
Snap je het een beetje?![]()
Het is hogere wiskunde maar er begint nu inderdaad iets te dagen, dank voor de uitleg.quote:Op maandag 8 april 2013 17:25 schreef Questular het volgende:
[..]
edit: ik zal het uitleggen en als je een beetje kunt rekenen moet je het wel snappen.
Ik train 4x in de week. Onthoud 4.
Er zijn 7 dagen in de week. Onthoud 7
Dus als ik vandaag niet ga trainen heb ik nog 6 dagen over om 4x te trainen.
Snap je het een beetje?![]()
Ligt meer aan mn pose belichting en haar :p maar idd meer booby achtig dan de gemiddelde man.quote:Op maandag 8 april 2013 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaat lekker! Ergens tussen 12-15%?
Ik heb ook veel huid/vet op mijn pecs, net als jij. Typische endo bouw.
Als je puur naar t vet kijkt midden op de buik zou ik 17%> zeggen alleen je ziet we'll degelijk al definitie aan de zijkant en eronder.![]()
Nouja, ik dacht ook meer 15% dan 12%, maar wilde gewoon vriendelijk doen
Confidence through competence![]()
Luf joe !quote:Op maandag 8 april 2013 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, ik dacht ook meer 15% dan 12%, maar wilde gewoon vriendelijk doen
Nee ik bedoel meer dat ik eerder had verwacht dat t vet op mn onderbuik als laatst weg zou gaan, nu zie je al contouren bij mn onderbuik.
Miss dat t laatste vet bij mij zich ophoopt int midden :p![]()
The fuck, wij hebben het over manlets. Maar bij eurosport heb je het EK gewichtheffen vrouwen >48KG met Genny Pagliaro die 141 hele centimeters is. Ondertussen even 82kg Snatch en boven de 100kg kunnen C&J'en.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Ik heb hetzelfde, definitie begint al overal te komen maar nog steeds vettig buikje.quote:Op maandag 8 april 2013 17:32 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ligt meer aan mn pose belichting en haar :p maar idd meer booby achtig dan de gemiddelde man.
Als je puur naar t vet kijkt midden op de buik zou ik 17%> zeggen alleen je ziet we'll degelijk al definitie aan de zijkant en eronder.Soukidan op je oogbal.![]()
Eigenlijk moet er een topic voor gewichtheffen zijn in SPT.quote:Op maandag 8 april 2013 17:39 schreef Verbosity het volgende:
The fuck, wij hebben het over manlets. Maar bij eurosport heb je het EK gewichtheffen vrouwen >48KG met Genny Pagliaro die 141 hele centimeters is. Ondertussen even 82kg Snatch en boven de 100kg kunnen C&J'en.
Misschien inspiratie voor marmar en fanta![]()
![]()
Voor jouzelf ook denk ikquote:Op maandag 8 april 2013 17:41 schreef seto het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een topic voor gewichtheffen zijn in SPT.
[ afbeelding ]
![]()
Ik vraag me af of er hier iemand is met grotere bovenbenen dan deze dame.quote:Op maandag 8 april 2013 17:41 schreef seto het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een topic voor gewichtheffen zijn in SPT.
[ afbeelding ]
Daar hebben we geen foto voor nodig, hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 17:17 schreef Questular het volgende:
Goed om te zien dat de mensen hier via een foto beter kunnen inschatten of de persoon in kwestie wel of niet kan sporten.![]()
65kg squat is erg netjes!!quote:Op maandag 8 april 2013 16:15 schreef MarMar het volgende:
lel da vrouwke is 141cm, elke man die fatsoenlijk squat heeft grotere bovenbenen.quote:Op maandag 8 april 2013 17:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er hier iemand is met grotere bovenbenen dan deze dame.Soukidan op je oogbal.![]()
Niet trainen vandaag, Oma in ziekenhuis op de ic en mn schoolwerk wat erg belangrijk is gaat er maar niet in, concentratie is below zero dus doe over alles 10x zo lang![]()
![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 17:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er hier iemand is met grotere bovenbenen dan deze dame.quote:Op maandag 8 april 2013 17:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daar hebben we geen foto voor nodig, hoor.Doe es niet zo floodpostenquote:
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Dan kan trainen juist erg lekker zijn; even head clearen en daarna weer betere concentratie.quote:Op maandag 8 april 2013 18:03 schreef mtchel112 het volgende:
Niet trainen vandaag, Oma in ziekenhuis op de ic en mn schoolwerk wat erg belangrijk is gaat er maar niet in, concentratie is below zero dus doe over alles 10x zo lang
Maar sterkte iig!![]()
Ik wil dolgraag trainen maar eerst mn school af, gaat om vrij veel studiepuntenquote:Op maandag 8 april 2013 18:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan kan trainen juist erg lekker zijn; even head clearen en daarna weer betere concentratie.
Maar sterkte iig!![]()
3 posts is al te veel voor je? ;')quote:Op maandag 8 april 2013 18:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Doe es niet zo floodposten![]()
Zet Fok! maar ff uit danquote:Op maandag 8 april 2013 18:05 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik wil dolgraag trainen maar eerst mn school af, gaat om vrij veel studiepuntenwerkt vast sneller.
![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 18:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zet Fok! maar ff uit danwerkt vast sneller.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 18:05 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik wil dolgraag trainen maar eerst mn school af, gaat om vrij veel studiepunten
En dit.quote:Op maandag 8 april 2013 18:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zet Fok! maar ff uit danwerkt vast sneller.
![]()
Haha, dat ene uurtje? Volgens mij verdoe je op internet al snel meer tijd inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2013 18:05 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik wil dolgraag trainen maar eerst mn school af, gaat om vrij veel studiepunten
Als ik thuis ben kan ik altijd wel tijd maken om te trainen. Wanneer ik dit niet ben is het een ander verhaal natuurlijk.![]()
![]()
![]()
Aan het einde van elke onderzoeksperiode liggen de grote taken, zit nu in mn laatste week en dingen worden nu afgerond.quote:Op maandag 8 april 2013 18:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, dat ene uurtje? Volgens mij verdoe je op internet al snel meer tijd inderdaad.
Als ik thuis ben kan ik altijd wel tijd maken om te trainen. Wanneer ik dit niet ben is het een ander verhaal natuurlijk.![]()
Normaal maak ik altijd vrij om te trainen maar nu dus ff niet, kan deze week zon 7 studiepunten scoren en dat gaat toch effe voor, nu weer aan de slag![]()
![]()
Net power yoga gedaan, best pittig nog maar zeker wel een aanrader mocht je wat flexibeler willen worden. Volgende week Haithu yoga (oid) of wellicht kettlebell workshop mocht die dan al begonnen zijn
RaymondK, wat draag je normaal tijdens je yogasessies? Ik had een trainingsbroek aan en een wijd shirt alleen ik had de helft van de tijd net zo goed geen shirt aan kunnen hebben![]()
![]()
Ik heb in anderhalve week één getraind (full-body), PR gezet met squatten trouwens, benen klapte bijna uit elkaar en drie dagen spierpijn as fuck...
Nu heb ik vanaf morgen weer ruim voldoende tijd om te trainen, wil dus eigenlijk ook iedere dag wel even gaan (donderdag alleen cardio). Raden jullie mij aan om morgen weer mijn splitschema op te pakken of eerst weer een full-body en dan mijn split?![]()
Ik weet dat sportschoolfrustraties een beetje cliché zijn maar ik heb me vandaag lopen ergeren in de sportschool.
Een zo'n vent (magere hannes die heeft zitten lezen op een bodybuilding) die ging bankdrukken (alleen met stang, 20 kilo). Hij gaat liggen, maakt zijn rug enorm bol, ribbenkast de lucht in, stang pakken, handen 90 graden ten opzich van zijn armen, kin op zijn borst en dan ging hij bankdrukken.
Het zag er gewoon pijnlijk uit.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Waarom erger je je eraan?quote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik weet dat sportschoolfrustraties een beetje cliché zijn maar ik heb me vandaag lopen ergeren in de sportschool.
Een zo'n vent (magere hannes die heeft zitten lezen op een bodybuilding) die ging bankdrukken (alleen met stang, 20 kilo). Hij gaat liggen, maakt zijn rug enorm bol, ribbenkast de lucht in, stang pakken, handen 90 graden ten opzich van zijn armen, kin op zijn borst en dan ging hij bankdrukken.
Het zag er gewoon pijnlijk uit.nie naar kijke jonguu
![]()
Goede Basic Fit taferelen vandaag.
Ben aan het trainen komt er zo'n gast naar me toe: "Hey hoelang train je al?" ik: "14 maanden". Hij vervolgens "Oh, dan ben je wel klaar voor een kuurtje toch? Ik heb wel wat spul, zal de volgende keer wel ff laten weten wat ik heb".
No thanks Jeff lol.
En als ik zou juicen, waarom zou ik het bij een gast kopen die het aan mij zit te pushen. Dan weet je sowieso dat het rotzooi is.![]()
niet haten op juice, niks mis mee.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Klopt, ik haat alleen op gasten die het pushen. Zo'n sjonnie lijkt me geen betrouwbare bron, haal het liever ergens anders.quote:![]()
Een potentieel leuke nacht gaat wel voor slaap imho. Heel erg zelfs.It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.![]()
Hoezo die opmerking ineens?quote:Op maandag 8 april 2013 20:03 schreef Volatility het volgende:
Een potentieel leuke nacht gaat wel voor slaap imho. Heel erg zelfs.![]()
Verder mee eens natuurlijk.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Ik lees niet elk bericht :p stond ergens zo'n quote over partying. En voldoende slaap is voor mij ook het enige waar ik mee faal, maar dat is een afweging die ik zo maak.quote:Op maandag 8 april 2013 20:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hoezo die opmerking ineens?![]()
Verder mee eens natuurlijk.It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.![]()
Budgettip: Gezouten Euroshopper pinda's en dan even het zout eraf laten weken/spoelen.It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.![]()
Geef hem aanquote:Op maandag 8 april 2013 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Goede Basic Fit taferelen vandaag.
Ben aan het trainen komt er zo'n gast naar me toe: "Hey hoelang train je al?" ik: "14 maanden". Hij vervolgens "Oh, dan ben je wel klaar voor een kuurtje toch? Ik heb wel wat spul, zal de volgende keer wel ff laten weten wat ik heb".
No thanks Jeff lol.
En als ik zou juicen, waarom zou ik het bij een gast kopen die het aan mij zit te pushen. Dan weet je sowieso dat het rotzooi is.(en wijs voor mij eens aan welke sjonnie dat is
)
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Nah ik ben geen snitchquote:Op maandag 8 april 2013 20:34 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Geef hem aan(en wijs voor mij eens aan welke sjonnie dat is
)
(hoezo, wil je juicen?)
![]()
lekkerquote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Geinspireerd door Marmar en 120 kg legpress gedaan. 9 herhalingen dat wel![]()
Tip: deze week tonijn in aanbieding bij appie.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Ik snap het niet, wat doet ie wat zo ergerlijk is dan? Klinkt als een jongen die zijn benchtechniek wil verbeteren.quote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het zag er gewoon pijnlijk uit.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Volgende keer 10quote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Geinspireerd door Marmar en 120 kg legpress gedaan. 9 herhalingen dat welTof dat ik je heb geinspireerd
![]()
![]()
Mn zus dacht altijd dat ze hele slappe benen had, deed nooit zwaar, its all in the mind.
Ik ging mee, uiteindelijk er 6x100kg uitgeperst, ze doet af en toe fitnessdat pride
![]()
Ga ik doen. Ja ik dacht toen ik jouw post las ik ga eens maxen.quote:Op maandag 8 april 2013 20:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
Volgende keer 10Tof dat ik je heb geinspireerd
![]()
![]()
Vraagje over die Fat Gripz, is het beter om er mee te wachten of hoe eerder je ermee begint hoe beter?The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Jay gebruikt ze, zoweiso doen dan!quote:Op maandag 8 april 2013 21:07 schreef skudkind het volgende:
Vraagje over die Fat Gripz, is het beter om er mee te wachten of hoe eerder je ermee begint hoe beter?![]()
Het was zo'n arrogante droeftoeter met een grote bek.quote:Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef skudkind het volgende:
[..]
Ik snap het niet, wat doet ie wat zo ergerlijk is dan? Klinkt als een jongen die zijn benchtechniek wil verbeteren.
Hij liep zijn tips ook op te dringen aan zijn maatjes.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Sowieso kunnen je benen wel wat hebben, je loopt er tenslotte de hele dag op. Ik zie vaak vrouwen 20 kg legpress doen en dan vraag ik me af of je daar uberhaubt wat van voelt... Tenzij je minder dan 20 kilo weegt moet dat toch aanvoelen alsof je lucht verplaatst...quote:Op maandag 8 april 2013 20:53 schreef mtchel112 het volgende:
Mn zus dacht altijd dat ze hele slappe benen had, deed nooit zwaar, its all in the mind.
Ik ging mee, uiteindelijk er 6x100kg uitgeperst, ze doet af en toe fitnessdat pride
"I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Dit, maarja zoveel schijven tillen nou pff tis waquote:Op maandag 8 april 2013 21:11 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Sowieso kunnen je benen wel wat hebben, je loopt er tenslotte de hele dag op. Ik zie vaak vrouwen 20 kg legpress doen en dan vraag ik me af of je daar uberhaubt wat van voelt... Tenzij je minder dan 20 kilo weegt moet dat toch aanvoelen alsof je lucht verplaatst...![]()
Je kunt wel fijn een kwartiertje facebooken terwijl je redelijk comfortabel zit, toch lekker na een uurtje wandelen op de loopbandquote:Op maandag 8 april 2013 21:16 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Dit, maarja zoveel schijven tillen nou pff tis wa"I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Ik ga ze sowieso gebruiken maar ik vroeg me af of je er beter mee kan wachten tot de koek op is met de gewone stang of dat je beter af bent als je er zo snel mogelijk aan begint.quote:The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Tis meer sarcasme, volgens mij zijn die fat gripz meer.verkoopgelul dan dat t nut heeftquote:Op maandag 8 april 2013 21:22 schreef skudkind het volgende:
[..]
Ik ga ze sowieso gebruiken maar ik vroeg me af of je er beter mee kan wachten tot de koek op is met de gewone stang of dat je beter af bent als je er zo snel mogelijk aan begint.
Wat denk je er mee te bereiken?![]()
Snakes, caseïne in vanille smaak komt over 2 á 3 weken weer op voorraad.Wowowowow, check deze competitie.quote:Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga ik doen. Ja ik dacht toen ik jouw post las ik ga eens maxen.
If not now, then when.![]()
Het optimaliseren van mijn training door meer spieren aan te laten spreken door te knijpen in een dikkere greep. Het verbeteren van mijn grip door mijn handen en onderarmen af te beulen. Ik heb liever een Axle, maar fat gripz zijn handiger en goedkoper.quote:Op maandag 8 april 2013 21:24 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Tis meer sarcasme, volgens mij zijn die fat gripz meer.verkoopgelul dan dat t nut heeft
Wat denk je er mee te bereiken?
Ik vind het ook prettiger voelen in mijn polsen bij het pressen, voor zowel de Bench press als de Overhead press.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Tevens, voor diegene (volgens mij Sapstengel) die vertelde dat Sambal Badjak ook lekker was; inderdaad! Velen malen lekkerder dan Oelek imo.
If not now, then when.![]()
Nja probeer ze zou ik zeggen! Als jij ervan overtuigd ben is t prima. Heb mezelf er te weinig over ingelezen dus ik zeg maar wat me ingeeft, als ik die facebook reclame van die dingen zie twijfel ik alquote:Op maandag 8 april 2013 21:38 schreef skudkind het volgende:
[..]
Het optimaliseren van mijn training door meer spieren aan te laten spreken door te knijpen in een dikkere greep. Het verbeteren van mijn grip door mijn handen en onderarmen af te beulen. Ik heb liever een Axle, maar fat gripz zijn handiger en goedkoper.
Ik vind het ook prettiger voelen in mijn polsen bij het pressen, voor zowel de Bench press als de Overhead press.![]()
Ah mooi, dan ben ik net weer aan een nieuwe pot toe. Thanks!quote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snakes, caseïne in vanille smaak komt over 2 á 3 weken weer op voorraad.
[..]
Wowowowow, check deze competitie.![]()
Ik vind ¤40,- inderdaad belachelijk, maar het product zelf staat als een huis. De Amerikaan die op het idee kwam heeft er patent op aangevraagd en werkt met affiliates, dus qua prijs zijn we sowieso fucked.quote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nja probeer ze zou ik zeggen! Als jij ervan overtuigd ben is t prima. Heb mezelf er te weinig over ingelezen dus ik zeg maar wat me ingeeft, als ik die facebook reclame van die dingen zie twijfel ik alThe lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Op bodybuilding.com zijn ze 28 dollar Miss t kijken even waardquote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef skudkind het volgende:
[..]
Ik vind ¤40,- inderdaad belachelijk, maar het product zelf staat als een huis. De Amerikaan die op het idee kwam heeft er patent op aangevraagd en werkt met affiliates, dus qua prijs zijn we sowieso fucked.![]()
het is gewoon goed om tegen iemand op te kijkenquote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snakes, caseïne in vanille smaak komt over 2 á 3 weken weer op voorraad.
[..]
Wowowowow, check deze competitie.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
het is gewoon goed om tegen iemand op te kijken![]()
![]()
Ik ben bezig een voedingsschema aan het maken en vroeg me af wat te doen met de PWO op rustdagen? Vervangen jullie die calorieën gewoon met iets anders of laat je die weg?![]()
Post workout op rustdagen?quote:Op maandag 8 april 2013 22:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik ben bezig een voedingsschema aan het maken en vroeg me af wat te doen met de PWO op rustdagen? Vervangen jullie die calorieën gewoon met iets anders of laat je die weg?
Gewoon eten naar je behoefte/doel![]()
Thanx voor de tip.quote:Op maandag 8 april 2013 21:52 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Op bodybuilding.com zijn ze 28 dollar Miss t kijken even waardThe lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
heb nooit echt de behoefte om vlak voor het trainen even veel te eten; eerder een bakje kwark oid. en dat is makkelijk te vervangen op rustdagenquote:Op maandag 8 april 2013 22:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik ben bezig een voedingsschema aan het maken en vroeg me af wat te doen met de PWO op rustdagen? Vervangen jullie die calorieën gewoon met iets anders of laat je die weg?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: