Ik wil dolgraag trainen maar eerst mn school af, gaat om vrij veel studiepuntenquote:Op maandag 8 april 2013 18:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan kan trainen juist erg lekker zijn; even head clearen en daarna weer betere concentratie.
Maar sterkte iig!
3 posts is al te veel voor je? ;')quote:Op maandag 8 april 2013 18:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Doe es niet zo floodposten
Zet Fok! maar ff uit danquote:Op maandag 8 april 2013 18:05 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik wil dolgraag trainen maar eerst mn school af, gaat om vrij veel studiepunten
quote:Op maandag 8 april 2013 18:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zet Fok! maar ff uit danwerkt vast sneller.
quote:Op maandag 8 april 2013 18:05 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
En dit.quote:Op maandag 8 april 2013 18:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zet Fok! maar ff uit danwerkt vast sneller.
Haha, dat ene uurtje? Volgens mij verdoe je op internet al snel meer tijd inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2013 18:05 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Aan het einde van elke onderzoeksperiode liggen de grote taken, zit nu in mn laatste week en dingen worden nu afgerond.quote:Op maandag 8 april 2013 18:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, dat ene uurtje? Volgens mij verdoe je op internet al snel meer tijd inderdaad.
Als ik thuis ben kan ik altijd wel tijd maken om te trainen. Wanneer ik dit niet ben is het een ander verhaal natuurlijk.![]()
Waarom erger je je eraan?quote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik weet dat sportschoolfrustraties een beetje cliché zijn maar ik heb me vandaag lopen ergeren in de sportschool.
Een zo'n vent (magere hannes die heeft zitten lezen op een bodybuilding) die ging bankdrukken (alleen met stang, 20 kilo). Hij gaat liggen, maakt zijn rug enorm bol, ribbenkast de lucht in, stang pakken, handen 90 graden ten opzich van zijn armen, kin op zijn borst en dan ging hij bankdrukken.
Het zag er gewoon pijnlijk uit.
Klopt, ik haat alleen op gasten die het pushen. Zo'n sjonnie lijkt me geen betrouwbare bron, haal het liever ergens anders.quote:
Hoezo die opmerking ineens?quote:Op maandag 8 april 2013 20:03 schreef Volatility het volgende:
Een potentieel leuke nacht gaat wel voor slaap imho. Heel erg zelfs.
Ik lees niet elk bericht :p stond ergens zo'n quote over partying. En voldoende slaap is voor mij ook het enige waar ik mee faal, maar dat is een afweging die ik zo maak.quote:Op maandag 8 april 2013 20:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hoezo die opmerking ineens?![]()
Verder mee eens natuurlijk.
Geef hem aanquote:Op maandag 8 april 2013 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Goede Basic Fit taferelen vandaag.
Ben aan het trainen komt er zo'n gast naar me toe: "Hey hoelang train je al?" ik: "14 maanden". Hij vervolgens "Oh, dan ben je wel klaar voor een kuurtje toch? Ik heb wel wat spul, zal de volgende keer wel ff laten weten wat ik heb".
No thanks Jeff lol.
En als ik zou juicen, waarom zou ik het bij een gast kopen die het aan mij zit te pushen. Dan weet je sowieso dat het rotzooi is.
Nah ik ben geen snitchquote:Op maandag 8 april 2013 20:34 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Geef hem aan(en wijs voor mij eens aan welke sjonnie dat is
)
lekkerquote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Geinspireerd door Marmar en 120 kg legpress gedaan. 9 herhalingen dat wel
Ik snap het niet, wat doet ie wat zo ergerlijk is dan? Klinkt als een jongen die zijn benchtechniek wil verbeteren.quote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik weet dat sportschoolfrustraties een beetje cliché zijn maar ik heb me vandaag lopen ergeren in de sportschool.
Een zo'n vent (magere hannes die heeft zitten lezen op een bodybuilding) die ging bankdrukken (alleen met stang, 20 kilo). Hij gaat liggen, maakt zijn rug enorm bol, ribbenkast de lucht in, stang pakken, handen 90 graden ten opzich van zijn armen, kin op zijn borst en dan ging hij bankdrukken.
Het zag er gewoon pijnlijk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |