Je traint toch juist om het doel te bereiken dat je mooi vindt? Ik zie je punt niet.quote:Op maandag 8 april 2013 11:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bro, je bent veel te onzeker. Hou op met bevestinging zoeken wat nu wel of niet mooi is en wat "de vrouwtjes" wel of niet willen zien. Gewoon hard trainen dan komt de rest (incl. vrouw) vanzelf wel.
Dit is het meest trieste excuus ooit.quote:Op maandag 8 april 2013 12:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kan niet liften door een schaafwond op mijn pink waardoor ik hem niet kan buigen
Idd.quote:Op maandag 8 april 2013 12:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je traint toch juist om het doel te bereiken dat je mooi vindt? Ik zie je punt niet.
Lesbihonest, iedereen is zo gestartquote:Op maandag 8 april 2013 12:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd.
Kan me niet voorstellen dat er iemand is die niet lift voor de vrouwtjes.
Zyzz trainde ook voor de vrouwen toch? Nou, moet je zien wat voor fysiek hij daarmee bereikt heeft. Lijkt me een prima instelling.quote:Op maandag 8 april 2013 12:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lesbihonest, iedereen is zo gestart
hij ziet er denk knap verrot uit momenteelquote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zyzz trainde ook voor de vrouwen toch? Nou, moet je zien wat voor fysiek hij daarmee bereikt heeft. Lijkt me een prima instelling.
Hij zit echt midden op het scharnier, ik ga zo naar de apotheek of ze iets hebben wat de schaafwond soepeler maakt zoals vaseline ofzoquote:Op maandag 8 april 2013 12:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is het meest trieste excuus ooit.
Inderdaad, gewoon goed smeren en gaan met die banaan.quote:Op maandag 8 april 2013 12:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij zit echt midden op het scharnier, ik ga zo naar de apotheek of ze iets hebben wat de schaafwond soepeler maakt zoals vaseline ofzo
Dat is ook wel oke, maar train in eerste instantie toch echt voor mezelf.quote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zyzz trainde ook voor de vrouwen toch? Nou, moet je zien wat voor fysiek hij daarmee bereikt heeft. Lijkt me een prima instelling.
Dit idd, toen ik nog 60 kg woog had ik ook geen tekort ofzo..quote:Op maandag 8 april 2013 12:14 schreef Levolution het volgende:
Kwamen jullie vrouwtjes tekort toen jullie nog niet liftten ofzo?
Ligt er wel aan wat voor pussy je wilt pullen he. Voor de wat minder classy chicks (om het zo maar even te stellen) zijn een paar 40cm bicepsen genoeg.quote:Op maandag 8 april 2013 12:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat is ook wel oke, maar train in eerste instantie toch echt voor mezelf.
1) Omdat ik er lol aan heb veel te trainen en elke keer weer zwaarder te kunnen/sterker te worden.
2) Omdat het een gezonde levensstijl is.
3) Omdat het bij mijn werk goed uitkomt.
Aandacht van de vrouwen ligt nog steeds voor 80% aan het feit of je een goede kop hebt en ook goed met die kop kunt babbelen! Die laatste 20% die je met trainen meepakt is mooi meegenomen!
Sapstengel had al een lekkere sma toen die nog ecto als fuck wasquote:Op maandag 8 april 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
Als ik niet zo trainen dan zou ik geen enkel vrouwtje krijgen.Ben een enorme broodmongool die nog geen gesprek kan houden met iemand, laat staan met een meisje. Ben ook zo'n beetje lid van alle social anxiety crews van BB.com. (samen met Sapstengel)
quote:Op maandag 8 april 2013 12:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Sapstengel had al een lekkere sma toen die nog ecto als fuck was
Ik wil een japans vrouwtje een keer. Dan kan ze elke dag 3x nasi met Babi Gangbang maken voor me.quote:Op maandag 8 april 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
Als ik niet zo trainen dan zou ik geen enkel vrouwtje krijgen.Ben een enorme broodmongool die nog geen gesprek kan houden met iemand, laat staan met een meisje. Ben ook zo'n beetje lid van alle social anxiety crews van BB.com. (samen met Sapstengel)
gjdm Sapstengel! Ik ben nog maagd.quote:Op maandag 8 april 2013 12:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Sapstengel had al een lekkere sma toen die nog ecto als fuck was
Jaquote:Op maandag 8 april 2013 12:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik wil een japans vrouwtje een keer. Dan kan ze elke dag 3x nasi met Babi Gangbang maken voor me.
![]()
edit1: Indonesisch
edit2: Als dat gebeurt dan kun je Wendy vast bellen en me opgeven voor Obese 2015 trouwens
![]()
www.kinky.nlquote:Op maandag 8 april 2013 12:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
gjdm Sapstengel! Ik ben nog maagd.Heb je verder nog advies daarvoor, CarbonC?
[..]
Ja, en sowieso kleine kuikens!
Maar Aziatische looks heb ik zelf erg weinig mee dan.
Hoezo samen met sapstengel?quote:Op maandag 8 april 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
ik vind de witte altijd veel fijner. Die is nog heter.quote:Op maandag 8 april 2013 14:22 schreef ssebass het volgende:
Had al tijden spierpijn in mijn nek en daardoor hoofdpijn. Gister maar eens rode tijgerbalsem gehaald en mijn nek volgesmeerd. Goed in de fik gestaan, maar mijn nek zit wel weer los. Heerlijk.
houtje tussen je tanden en tog gaanquote:Op maandag 8 april 2013 12:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kan niet liften door een schaafwond op mijn pink waardoor ik hem niet kan buigen
Hmm in de bijsluiter staat dat de rode het sterkst is. Haha ja over je hele lijf smeren is geen pretje. Bleef ook maar smeren omdat ik niets voelde en vijf minuten later met een half potje op mijn lichaam stond ik toch redelijk in de fikquote:Op maandag 8 april 2013 14:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik vind de witte altijd veel fijner. Die is nog heter.![]()
En de echte Tiger Balm kopen
Heerlijk dat spul, alleen niet over je halve lijf heen smeren als je eens een dag overal pijntjes hebt, want dan krijg je het opeens heel erg koud![]()
die eckte eckte?quote:Op maandag 8 april 2013 14:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
let op dat je niet een nepmerk in je handen gedrukt krijgt, maar de eckte Tiger Balm...
honestly...no.quote:Op maandag 8 april 2013 12:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lesbihonest, iedereen is zo gestart
ja ze gaf me een keer e.o.a. B merk, "nee dat is hetzelfde hoor" en dan kun je wachten tot je een ons weegt, en dan gebeurt er nog niks.quote:
Heb het bij de etos gehaald. Hadden ze de echte, maar alleen de rode overigens.quote:
Is de witte sterker?quote:Ingredient[2] Red White
Menthol 10% 8%
Camphor 11% 11%
Dementholised mint oil 6% 16%
Cajuput oil 7% 13%
Clove bud oil 5% 1.5%
Cassia oil 5%
nou ja, dat was mijn ervaring.quote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tiger_balm
[..]
Is de witte sterker?
Ik vind het wel interessant, ik lees nu dat de rode een 'warme' sensatie geeft en de witte een 'koude' sensatie (a la Vicks Vaporub).quote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou ja, dat was mijn ervaring.
Misschien heb ik dan een keer een oude rode gehad waar de pit uit was o.i.d.![]()
Blijkbaar die rode dus beter...
Je hebt de normale witte en de sterkere rode. Nu keek ik net op internet en zag ik dat er nog een sterkere variant is gemaakt de ultra en deze is een beetje gebroken wit. Misschien had je die?quote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou ja, dat was mijn ervaring.
Misschien heb ik dan een keer een oude rode gehad waar de pit uit was o.i.d.![]()
Blijkbaar die rode dus beter...
Dat is goed mogelijk met bijv capsaicine vs menthol. Stimulatie warmte of juist onttrekking van warmte. Als zie ik in deze samenstelling niet iets wat hier duidelijk op duidt.quote:Op maandag 8 april 2013 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant, ik lees nu dat de rode een 'warme' sensatie geeft en de witte een 'koude' sensatie (a la Vicks Vaporub).
Geen idee zelf eigenlijk
Gewoon, discipline en motivatie.quote:Op maandag 8 april 2013 16:02 schreef no1uknow het volgende:
BB'ers, hoe ga ik mezelf zover krijgen dat ik op tijd ga slapen?
optijd gaan slapen omdat anders je gains "quote:Op maandag 8 april 2013 16:02 schreef no1uknow het volgende:
BB'ers, hoe ga ik mezelf zover krijgen dat ik op tijd ga slapen?
Ja sterker nog, daar loop ik nu volgens mij zelf tegenaan, ik sta soms bij het rusten tussen de setjes squat te gapenquote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
optijd gaan slapen omdat anders je gains "![]()
" ....
dat gevoel kweken bij jezelf...
je meot gewoon echt 8 uur op je bed liggen hoor als je elke dag staat te liften...quote:Op maandag 8 april 2013 16:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja sterker nog, daar loop ik nu volgens mij zelf tegenaan, ik sta soms bij het rusten tussen de setjes squat te gapenMede omdat ik 's morgens train, maar toch!
quote:Op maandag 8 april 2013 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, voor vandaag heb ik een nieuw magisch drankje waarmee je tevens zonder no-fap de god-status bereikt, op Mt. Olympus terecht komt door middel van teleportatie en kans maakt om in de voetsporen van Zyzz te treden. Natuurlijk niet te vergeten de zieke uit- en inwendige gains. Aanschouw hier, de godendrank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |