quote:Op zondag 7 april 2013 21:29 schreef Pastapipos het volgende:
Dit jaar maar doorbulken, jammer van het buikje wat ik begin te krijgen, gaat er volgend jaar wel weer afHeb alleen geen foto's met aangespannen borst. Alles is zonder pump (zonder pump heb ik pussy borst
)
Goed bezig man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie rug ook. Blijf bulken en volgend jaar zit jij ook in het Blijf Van Mijn Lijf huis.
![]()
Epileren doet helemaal geen pijn, behalve als je een mietje bent of je bikinilijn meeneemtquote:Op maandag 8 april 2013 01:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Epileren blijft langer mooi, doet ook totaal geen pijn in het midden
watquote:Op maandag 8 april 2013 09:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed bezig man!Mooie rug ook. Blijf bulken en volgend jaar zit jij ook in het Blijf Van Mijn Lijf huis.
quote:Op zondag 7 april 2013 18:40 schreef RaymondK het volgende:
'k kreeg nog een paar vragen na m'n vorige pic update over nog een paar foto's van uit m'n 68kg tijd...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer substantieels kon ik niet vinden omdat ik meestal achter de camera sta![]()
En toen dacht ik weet je wat, ik ga een filmpje maken speciaal voor de hardcore fokkers hier![]()
Sorry voor het enorm Westlandse accent. heb daar een kuthekel aan, maar nouja hoort het maar.
quote:Op maandag 8 april 2013 08:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
tijdje terug in m'n gym stond er een praal te doen om z'n geioniseerde polsbandje. Dat het een wereld van verschil was. Vroeg hij iemand z'n handen om laag te drukken zodat hij uit balans kwam, lukte niet, toen het bandje af, en toen viel die om nahah. Het leek net zo'n Tell Sell reclame maar dan in de gym vlak naast me.
Z'n pa importeerde die dingen, je had een 800 en een 1600 variant. heheh![]()
Je kom me bijna opvegen daar terplekke.
En dit.quote:Op maandag 8 april 2013 01:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sylvia Millecam had ook haar mening reeds gevormd.
haha, thanks gast.quote:Op maandag 8 april 2013 09:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
![]()
Raymond: wat ben je toch een baas!!
![]()
![]()
![]()
- wat een verschil: herkennen die padvindstertjes je nog wel?
- ziet er gewoon erg goed uit, zeker al als je gewoon in je halterhempje zit te praten
- buik is ook goed strak
Samengevat: +100 respect.
quote:Op zondag 7 april 2013 21:29 schreef Pastapipos het volgende:
Dit jaar maar doorbulken, jammer van het buikje wat ik begin te krijgen, gaat er volgend jaar wel weer afHeb alleen geen foto's met aangespannen borst. Alles is zonder pump (zonder pump heb ik pussy borst
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede rug en poten. Goede soepkwaliteiten ook.
Kleine tip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen stopte ik met lezen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:24 schreef EdwinNL het volgende:
Allen,
Best wel grote anti climax, maar het is bij mij als volgt gegaan. Begin februari zou ik beginnen met het schema. 5x per week 20 oefeningen doen op één training. Ik had vanaf 30 december tot en met begin februari kinkhoest gehad en ben 6 kilo afgevallen sindsdien. Ik ben toen ook gestopt met gewichtheffen en ben nu bezig met SL. Ik heb mij stil gehouden omdat ik mezelf voor het blok had gezet tegen over jullie.
Maar ik blijf erbij dat het schema werkt.
quote:Op zondag 7 april 2013 18:40 schreef RaymondK het volgende:
'k kreeg nog een paar vragen na m'n vorige pic update over nog een paar foto's van uit m'n 68kg tijd...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer substantieels kon ik niet vinden omdat ik meestal achter de camera sta![]()
En toen dacht ik weet je wat, ik ga een filmpje maken speciaal voor de hardcore fokkers hier![]()
Sorry voor het enorm Westlandse accent. heb daar een kuthekel aan, maar nouja hoort het maar.
Buik herkenbaar: ik ben lang niet zo buff als jij en buik is gewoon bagger(/blubber). OK, je buik is geen 16-jarige-ecto-six-pack, maar best strak (toch?). Is wel bij te trekken met een cutje, maar cutten is best lastig als je eenmaal doorhebt hoe je goed (veel) moet eten (toch?).quote:Op maandag 8 april 2013 09:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, thanks gast.
Ben ik al een paar jaar niet meer geweest in dat clubhuis enzo.
Snap nu alleen niet meer dat ik toen zoveel tijd aan die scouting heb besteed en niet gewoon al die tijd in de gym![]()
nah ja, nooit te laat
buik needs more work thoughalleen die maag zit elke keer te brullen als een leeuw
![]()
Nee is best leuk hoor scouting. Als je een kind hebt opzekers een aanrader als ze het leuk vinden. 25jr lid geweest. van m'n 5e tot m'n 30e. Jaren leiding geweest, maar toen vond ik het wel best een keer.quote:Op maandag 8 april 2013 09:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Buik herkenbaar: ik ben lang niet zo buff als jij en buik is gewoon bagger(/blubber). OK, je buik is geen 16-jarige-ecto-six-pack, maar best strak (toch?). Is wel bij te trekken met een cutje, maar cutten is best lastig als je eenmaal doorhebt hoe je goed (veel) moet eten (toch?).
M.b.t. padvinderij: dat is toch niet de grootste tijdverspilling? Er zijn toch onzinniger dingen die je had kunnen doen? Daarnaast (ik heb zelf nooit padvinderij gedaan): het is daar toch een grote hossel en klussen orgie? Of is dat slechts de reputatie?
denk dat je een heel end kan komen ja.quote:Op maandag 8 april 2013 09:33 schreef Panzermaus het volgende:
Ben ik naief door te denken dat dit voor mij naturel haalbaar is binnen 3-4 jaar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mirin' hard, dit is zo'n baas
[ afbeelding ]
Wie is dit?quote:Op maandag 8 april 2013 09:33 schreef Panzermaus het volgende:
Ben ik naief door te denken dat dit voor mij naturel haalbaar is binnen 3-4 jaar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha. 't meeste is hardcore alto's en zuipen daarquote:Op maandag 8 april 2013 09:33 schreef MarMar het volgende:
Eigenlijk is het gewoon dubbelstoer als je van padvinder naar buff gaat!
Voor de marketing maakt het niet uit. Het gros van de mensen denkt dat het okee is zodra er ´wetenschappelijk onderzoek´ is gedaan en kopen het. Als je er maar in gelooft werkt bijna elke placebo wel.quote:Op maandag 8 april 2013 08:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie een studie op wat petrischaaltjes, en een studie op ratten die gesponsord wordt door die EM organisatie.Als dat de beste studies zijn momenteel... best knap om daar een handeltje op te bouwen.
Viking-genetics!quote:Op maandag 8 april 2013 09:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
denk dat je een heel end kan komen ja.
volgens mij heb jij wel zo een soort lichaam. Keihard door vreten en trainen zoals je nu doet. Niet zuipen en be amazed.
Plyoathlete. Traint 10+ jaar, claimt natty.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 09:33 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=130701423quote:Stats: 5'8"
ja of gwn test kuurtje met winny kickstart en drna lusu met je gains okquote:Op maandag 8 april 2013 09:58 schreef CarbonC het volgende:
Sorry Panzer: rest zou wel moeten lukken met jouw discipline. Wat Raymond zegt: de key van onze sport is in grote hoofdzaak discipline: discipline om hard te trainen, goed te eten, regelmatig te leven en geen domme dingen te doen (alcohol etc.).
Wel echt een sick fysiek dit. Echt bizarre aesthetics.quote:Op maandag 8 april 2013 09:33 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso blijft het lichaam van Zyzz onovertroffen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:29 schreef Levolution het volgende:
Ik vind Plyoathlete niet droog genoeg en zijn borst uit proportie en te weinig quads. inb4 gezeik dat ik gewoon jelly ben, dat is het niet, gast ziet er goed uit, maar hij wordt zo hard opgehemeld terwijl ik tig mooiere lichamen kan opnoemen als streef.
http://www.emwinkel.nl/quote:Op maandag 8 april 2013 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, de hele site is een scam. Behalve dat drankje van 60 EUR.
Ik geloof dat de BioStabil goedkoper was.
Take a look at dat abs. Niet droog genoeg?quote:Op maandag 8 april 2013 10:29 schreef Levolution het volgende:
Ik vind Plyoathlete niet droog genoeg en zijn borst uit proportie en te weinig quads. inb4 gezeik dat ik gewoon jelly ben, dat is het niet, gast ziet er goed uit, maar hij wordt zo hard opgehemeld terwijl ik tig mooiere lichamen kan opnoemen als streef.
quote:Op maandag 8 april 2013 10:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Sowieso blijft het lichaam van Zyzz onovertroffen.
Dat is een kwestie van smaak, ik vind droger mooier, met veel vascularity, hardheid en detail. Bij hem ziet het er zo "zacht" uit. Vinden de chicks waarschijnlijk erg leuk, maar ja wie traint er nou voor de chicks?quote:Op maandag 8 april 2013 10:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Take a look at dat abs. Niet droog genoeg?
Sowieso is +-10% het mooist.
Al die onzekere fokkers die hier continu lopen te posten: "wat is je streeffysiek?"quote:Op maandag 8 april 2013 10:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak, ik vind droger mooier, met veel vascularity, hardheid en detail. Bij hem ziet het er zo "zacht" uit. Vinden de chicks waarschijnlijk erg leuk, maar ja wie traint er nou voor de chicks?
Post een foto van je fysiek dan man. Sowieso goede motivatie om ripped gasten in dit topic te zien.quote:Op maandag 8 april 2013 10:43 schreef ZetaOS het volgende:
Mijn fysiek is jullie streef-fysiek biches!
quote:Op maandag 8 april 2013 10:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Post een foto van je fysiek dan man. Sowieso goede motivatie om ripped gasten in dit topic te zien.
quote:Op maandag 8 april 2013 11:07 schreef Stereotomy het volgende:
Sneaky CarbonC om je eigen foto te sneaken tussen cutler en heath. Zo lijk je groter ja.
FIRSTquote:Op maandag 8 april 2013 11:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ik zat al met Jahroon te dm'en wie de grap als eerst ging maken
Tx!quote:Op maandag 8 april 2013 11:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Beetje motivatie voor de oudjes hier:
[ afbeelding ]
Prachtig inderdaad. Dit willen de vrouwen zien, dus ik ook. Vind zelf 10% mooi bij mij staan en mijn gymbuddies zijn het daar ook over eens.quote:Op maandag 8 april 2013 10:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Take a look at dat abs. Niet droog genoeg?
Sowieso is +-10% het mooist.
Vooral dat plukje shag bij zijn tepel is best vies.quote:Op maandag 8 april 2013 11:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad. Dit willen de vrouwen zien, dus ik ook. Vind zelf 10% mooi bij mij staan en mijn gymbuddies zijn het daar ook over eens.
Dit is Timberwolf, hij is ook buff.
[ afbeelding ]
Ziet er toch vies uit.
Bro, je bent veel te onzeker. Hou op met bevestinging zoeken wat nu wel of niet mooi is en wat "de vrouwtjes" wel of niet willen zien. Gewoon hard trainen dan komt de rest (incl. vrouw) vanzelf wel.quote:Op maandag 8 april 2013 11:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad. Dit willen de vrouwen zien, dus ik ook. Vind zelf 10% mooi bij mij staan en mijn gymbuddies zijn het daar ook over eens.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |