Ik was extra vroeg opgestaan om te kijken!quote:Op maandag 8 april 2013 12:44 schreef Viking84 het volgende:
Moeten jullie niet werken ipv GoT kijken?
Vanavond mag ik. Hopelijk is 'ie minder saai dan de vorige aflevering. Sjonge jonge, viel nog net niet in slaap.
Ben Koos Werkeloos, nog 1 maand, dan mag ik aan de slag.quote:Op maandag 8 april 2013 12:44 schreef Viking84 het volgende:
Moeten jullie niet werken ipv GoT kijken?
Vanavond mag ik. Hopelijk is 'ie minder saai dan de vorige aflevering. Sjonge jonge, viel nog net niet in slaap.
Tja, zo is Sam nou eenmaal.quote:Op maandag 8 april 2013 12:56 schreef Khaleesi het volgende:
Wtf was trouwens die scene met Sam, echt te triestig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker droog.
Burning bridges gives you so much more
quote:Op maandag 8 april 2013 13:30 schreef Gatenkaas het volgende:
Ja inderdaad he. Sowieso vond ik Olenna echt een baas hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker droog.
Het was wel beter danquote:Op maandag 8 april 2013 13:44 schreef xminator het volgende:
Saaie aflevering.
Dat gevecht met Jaime Lannister was ook zo geloofwaardig
OlennaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker droog.![]()
Aanvullende vraag: De jongen en het meisje die nu bij Bran etc. zijn, horen die bij de groep waar Arya nu zit, of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op maandag 8 april 2013 14:24 schreef Khaleesi het volgende:
Ik moet toegeven dat ik toch wel een beetje in de war aan het raken ben van de nieuwe personages die Arya en Brienne en Jaime tegenkwamen...
- Hoe heet de club die Arya tegenkwam, voor wie vechten ze, en waar bevindt dit tafereel zich nu...
- Hoe heet de club die B&J tegenkwamen, voor wie vechten ze, en waar bevinden zij zich precies?
Of zijn dit allemaal ongeorganiseerde bosjesmannen? Kan er iemand wat over zeggen zonder te spoileren? Of moet ik maar gewoon wachten?
Dat kan ik alvast wel verklappen: de Reeds zijn geheel op zichzelf richting Winterfell getrokken en horen dus nergens bij.quote:Op maandag 8 april 2013 14:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Aanvullende vraag: De jongen en het meisje die nu bij Bran etc. zijn, horen die bij de groep waar Arya nu zit, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ah duidelijk, bedankt.quote:Op maandag 8 april 2013 14:28 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat kan ik alvast wel verklappen: de Reeds zijn geheel op zichzelf richting Winterfell getrokken en horen dus nergens bij.
In het eerste seizoen stuurde Eddard Stark een groep onder leiding van Beric Dondarrion op pad om Gregor Clegane op te pakken, dit mislukte en ze werden dacht ik aangevallen. Sindsdien vechten ze tegen de Lannisters en noemen zich "Brotherhood Without Banners".quote:Op maandag 8 april 2013 14:24 schreef Khaleesi het volgende:
- Hoe heet de club die Arya tegenkwam, voor wie vechten ze, en waar bevindt dit tafereel zich nu...
quote:Op maandag 8 april 2013 14:24 schreef Khaleesi het volgende:
Ik moet toegeven dat ik toch wel een beetje in de war aan het raken ben van de nieuwe personages die Arya en Brienne en Jaime tegenkwamen...
- Hoe heet de club die B&J tegenkwamen, voor wie vechten ze, en waar bevinden zij zich precies?
Volgens mij zijn zij de kinderen van zo'n kleine Lord die de familie Stark trouw is, maar ik kan het ook verkeerd begrepen hebben.quote:Op maandag 8 april 2013 14:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Aanvullende vraag: De jongen en het meisje die nu bij Bran etc. zijn, horen die bij de groep waar Arya nu zit, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Bran zegt over de vader van die jongen "Your father is Howland Reed? He saved my father's (eddard) life during the rebellion". The rebellion was toen Robert Baratheon, Eddard Stark en hun leger in opstand kwamen tegen the mad king;Targaryan.quote:Op maandag 8 april 2013 14:50 schreef Tanin het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zij de kinderen van zo'n kleine Lord die de familie Stark trouw is, maar ik kan het ook verkeerd begrepen hebben.
Yara heeft boobs tussen haar benen?quote:Op maandag 8 april 2013 14:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
heeft die boobgrab achterop dat paard toch nog zin gehad
Ik denk niet dat de Hound nog ergens bij "hoort". Niet sympathiek tegen de Starks maar ook niet echt hatelijk tegen Lannisters... Hij wil gewoon met rust gelaten worden denk ik.quote:Want na dat gedoe met Sansa had ik verwacht dat the Hound ook Arya in bescherming zou willen nemen.
Maar ik was juist vergeten dat ie met boobies begon...quote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
ook een kleine boobgrab,
Khaleesi je hebt (gedeeltelijk) gelijk, wel typerend dat je verhaallijnen vergeeft maar deze scene precies weet, bah bah
Ik vond de vorige ep echt een opstart ep (en in dat opzicht niet slecht, maar zeker niet de beste die ik gezien heb), terwijl ik deze geweldig vond! Behalve het stukje north of the wall dan, dat was saaiquote:Op maandag 8 april 2013 15:23 schreef Eenskijken het volgende:
zonder te spoilen, is deze aflevering beter dan de eerste van s3? vond 't vorige week eerlijk gezegd klein beetje tegenvallen.
Als we nu allemaal zeggen dat het een kut ep. was, ga je dan niet kijken??quote:Op maandag 8 april 2013 15:23 schreef Eenskijken het volgende:
zonder te spoilen, is deze aflevering beter dan de eerste van s3? vond 't vorige week eerlijk gezegd klein beetje tegenvallen.
Deze is nog erger dan de vorige. Een aflevering om je reet mee af te vegen.quote:Op maandag 8 april 2013 15:23 schreef Eenskijken het volgende:
Toen ze dat verhaal over Jon vertelde moest ik wel even een traantje wegpinken ja.quote:Op maandag 8 april 2013 15:37 schreef padlarf het volgende:
Ik vond Catelyn ook erg sterk deze aflevering.
Volgens mij kun je dan beter op zoek naar een andere serie. Maar goed, jouw mening is uiteraard jouw mening.quote:Op maandag 8 april 2013 15:39 schreef skudkind het volgende:
[..]
Deze is nog erger dan de vorige. Een aflevering om je reet mee af te vegen.
Mwa ze is daar wel interessant hoor. Al werd ik soms wel depressief van d'r ja.quote:Op maandag 8 april 2013 15:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Toen ze dat verhaal over Jon vertelde moest ik wel even een traantje wegpinken ja.
Maar tegelijkertijd had ik ook zoiets van: "oh god nu begrijp ik waarom boeklezers altijd zo klagen over de Cat hoofdstukken en al dat gezeur en zelfmedelijden over haar en haar kroost."
Hij heeft een tijdlang gevangen gezeten en heeft hierdoor conditie en spiermassa verloren. Daarnaast was hij nog steeds geboeid. Kwam in de boeken beter naar voren dat zijn conditie gewoon dusdanig verslechterd was dat hij niet veel meer kon tegen Brienne.quote:Op maandag 8 april 2013 16:31 schreef Ziewoarut het volgende:
Was Jaimee niet een van de beste zwaardvechters van Westeros? Ging toch vrij makkelijk onderuit...
quote:Op maandag 8 april 2013 15:39 schreef skudkind het volgende:
[..]
Deze is nog erger dan de vorige. Een aflevering om je reet mee af te vegen.
ik heb alleen het eerste boek gelezen en daarbij was catelyn veel meer een centraal persoon, inderdaad soms erg lang uitgerekt, in deze aflevering vond ik haar inderdaad ook zeer goed, zeer boeiend.quote:Op maandag 8 april 2013 15:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Toen ze dat verhaal over Jon vertelde moest ik wel even een traantje wegpinken ja.
Maar tegelijkertijd had ik ook zoiets van: "oh god nu begrijp ik waarom boeklezers altijd zo klagen over de Cat hoofdstukken en al dat gezeur en zelfmedelijden over haar en haar kroost."
ik vond het best logisch uitgebeeld, je zag duidelijk dat hij geboeid was en in het begin zie je hem ook het zwaard onhandig balanceren tussen zn handen door de boeien.quote:Op maandag 8 april 2013 16:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij heeft een tijdlang gevangen gezeten en heeft hierdoor conditie en spiermassa verloren. Daarnaast was hij nog steeds geboeid. Kwam in de boeken beter naar voren dat zijn conditie gewoon dusdanig verslechterd was dat hij niet veel meer kon tegen Brienne.
bedoel je deze link: http://helloquizzy.okcupi(...)nes-character-test-1quote:Op maandag 8 april 2013 16:42 schreef Funzel het volgende:
http://www.helloquizzy.com/quizzy/take
Quiz om te tetsen welk perosnage jij bent.
Ik ben Yara Greyjoymy god En dat terwijl ik intype een jongen te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker droog.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
En ik ben Daenerys Targaryen...quote:Op maandag 8 april 2013 16:42 schreef Funzel het volgende:
Khal Drogo presentquote:Op maandag 8 april 2013 16:43 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
bedoel je deze link: http://helloquizzy.okcupi(...)nes-character-test-1
quote:Op maandag 8 april 2013 17:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik snap niet wat mensen er saai aan vinden...
Varysquote:Op maandag 8 april 2013 16:42 schreef Funzel het volgende:
Ygrittequote:Op maandag 8 april 2013 18:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
VarysOftewel ze kunnen niet kiezen, want mysterious.
quote:Op maandag 8 april 2013 16:43 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
bedoel je deze link: http://helloquizzy.okcupi(...)nes-character-test-1
Dat mijn grootsheid niet bevat kan worden door de quiz is prima, ik had niet anders verwacht, maar om dan meteen mijn mannelijkheid in twijfel te trekken.quote:You're Varys. Nobody can quite figure you out, including this quiz. It's unclear whether you still have a penis and just no balls, or if you actually have nothing down there.
Meer uit wraak doen ze dat dacht ik. Zou ik het alsnog niet bepaald heel slim vinden.quote:Op maandag 8 april 2013 18:52 schreef Ugjerke het volgende:
Ik snap die Greyjoy lui niet helemaal trouwens. "Wij willen onafhankelijk zijn van de Iron Throne, dus vallen we het enige andere domein aan die onafhankelijk wil zijn".
Maar zij komen sowieso niet helemaal normaal over.
Wacht maar. Na de buddy-comedy tussen Tyrion en Bronn en later Jamie en Brienne verwacht ik haast dat Tywin en Gregor een soortgelijke avontuur gaan beleven en dat ik er onwijs veel om zal lachen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:02 schreef Beach het volgende:
[Tywin Lannister is] relatively humorless and mean,
Jaaaaa, precies! Ik denk dat ik er eentje gevonden heb die de slang Cersie met haar tong en houding de baas isquote:Op maandag 8 april 2013 14:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
- Margaery bespeelt Joffrey trouwens meesterlijk, wat een geweldig goede scene was dat toch!
Daenerys, Margaery , Gewoonquote:
Hier gaat het mij niet eens zo zeer om, het gaat om het ontbreken van intriges, vlijmscherpe dialogen (ik mis bijvoorbeeld Varys heel erg) e.d. Personages die zichzelf echt flink in de nesten gewerkt hebben. Momenteel zijn de verhaallijnen nogal lafjes (wat best mag voor 2 inleidende eps.).quote:Op maandag 8 april 2013 20:10 schreef muzas het volgende:
Grootste vechtscenes of dikke CGI is niet alles.
Varys komt nog wel langs hoor, die laten ze echt niet een seizoen weg. Kan me verder goed vinden in je verhaal, al denk ik niet dat Arya's verhaal hier bij blijft. Die ontmoeting krijgt echt nog wel een staartje.quote:Op maandag 8 april 2013 20:34 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hier gaat het mij niet eens zo zeer om, het gaat om het ontbreken van intriges, vlijmscherpe dialogen (ik mis bijvoorbeeld Varys heel erg) e.d. Personages die zichzelf echt flink in de nesten gewerkt hebben. Momenteel zijn de verhaallijnen nogal lafjes (wat best mag voor 2 inleidende eps.).
Jon is wel heel makkelijk toegelaten tot de wildlings en struint het kamp wat af. Robb maakt niks belangwekkends mee, Arya's ontmoeting in ep. 2 loopt ook allemaal weer soepeltjes af (op ontmoeting met de Hound na). Sansa maakt niks mee, Tyrion krijgt een uitbrander okee, maar zit verder op zijn kamer. Bran en de Reeds zijn ook al snel maatjes. Dany koopt slaven en ja, er is een aanslag op haar maar die wordt ook weer gemarginaliseerd en erg makkelijk verijdeld... De Tyrells zijn de enigen met een dubbele agenda maar daar prik je ook makkelijk doorheen...
Denk ook eens aan de cliffhangers: Selmy die aan Dany vraagt of ie in de queensguard mag versus Bran die uit toren valt, Carice die schaduwbaby uitpoept, Dany die uit as opstaat met draken e.d.
Het is gewoon nog niet je-van-het.
Vergeet aub niet dat GRRM maar een middelmatige schrijver is, en dan ben ik nog mildquote:
Tuurlijk, en het seizoen zal echt nog wel op gang komen, maar ik kijk net de promo voor ep. 3 en daar zitten dan ook weer niet echt momenten in dat je denkt: dit wil ik zsm zien!!!!quote:Op maandag 8 april 2013 20:44 schreef Funzel het volgende:
[..]
Varys komt nog wel langs hoor, die laten ze echt niet een seizoen weg. Kan me verder goed vinden in je verhaal, al denk ik niet dat Arya's verhaal hier bij blijft. Die ontmoeting krijgt echt nog wel een staartje.
Oh ik zag wel iets, maar ik zal er verder niks over zeggen.quote:Op maandag 8 april 2013 20:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Tuurlijk, en het seizoen zal echt nog wel op gang komen, maar ik kijk net de promo voor ep. 3 en daar zitten dan ook weer niet echt momenten in dat je denkt: dit wil ik zsm zien!!!!
Ik moet de eerste goede fantasy schrijver nog tegenkomen, afgezien van Tolkien.quote:Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef Pek het volgende:
[..]
Vergeet aub niet dat GRRM maar een middelmatige schrijver is, en dan ben ik nog mild
Tyrion Lannisterquote:Op maandag 8 april 2013 18:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
VarysOftewel ze kunnen niet kiezen, want mysterious.
Zonder te spoileren, op zich zit er wel in wat het boek ook heeft, maar als je het boek kent mis je echt wel een zootje dingen als je de aflevering bekijkt. Zo is daar de 'toelating' van Jon tot de Wildlings. Die was niet heel veel spannender in het boek dan hier, maar gaf wel net dat beetje extra dat je kon denken: ja, ik kan wel snappen dat Mance zich in zijn verhaal kan vinden en hem op zijn minst de kans geeft.quote:Op maandag 8 april 2013 20:34 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hier gaat het mij niet eens zo zeer om, het gaat om het ontbreken van intriges, vlijmscherpe dialogen (ik mis bijvoorbeeld Varys heel erg) e.d. Personages die zichzelf echt flink in de nesten gewerkt hebben. Momenteel zijn de verhaallijnen nogal lafjes (wat best mag voor 2 inleidende eps.).
Jon is wel heel makkelijk toegelaten tot de wildlings en struint het kamp wat af. Robb maakt niks belangwekkends mee, Arya's ontmoeting in ep. 2 loopt ook allemaal weer soepeltjes af (op ontmoeting met de Hound na). Sansa maakt niks mee, Tyrion krijgt een uitbrander okee, maar zit verder op zijn kamer. Bran en de Reeds zijn ook al snel maatjes. Dany koopt slaven en ja, er is een aanslag op haar maar die wordt ook weer gemarginaliseerd en erg makkelijk verijdeld... De Tyrells zijn de enigen met een dubbele agenda maar daar prik je ook makkelijk doorheen...
Denk ook eens aan de cliffhangers: Selmy die aan Dany vraagt of ie in de queensguard mag versus Bran die uit toren valt, Carice die schaduwbaby uitpoept, Dany die uit as opstaat met draken e.d.
Het is gewoon nog niet je-van-het.
Wat vind je niet goed aan Martin dan?quote:Op maandag 8 april 2013 20:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet de eerste goede fantasy schrijver nog tegenkomen, afgezien van Tolkien.
Het leent zich wel prima voor een serie als deze.
En nu bij deze laatste aflevering. Theon die uberhaupt een rol krijgt terwijl die gast pas weer in boek 5 verschijnt.quote:Op maandag 8 april 2013 20:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zonder te spoileren, op zich zit er wel in wat het boek ook heeft, maar als je het boek kent mis je echt wel een zootje dingen als je de aflevering bekijkt. Zo is daar de 'toelating' van Jon tot de Wildlings. Die was niet heel veel spannender in het boek dan hier, maar gaf wel net dat beetje extra dat je kon denken: ja, ik kan wel snappen dat Mance zich in zijn verhaal kan vinden en hem op zijn minst de kans geeft.
Ook de ontmoeting tussen Dany en Selmy is in het boek echt een stuk toffer uitgewerkt.
Zo zijn er nog wel wat van die zaken. Ik ben nog steeds fan van de serie op tv, maar als boeklezer (paar keer gelezen nu) ontkom ik er niet aan dat het hier en daar wat wringt om het allemaal goed te verfilmen. Dat is mijn kant dan. Voor mensen die enkel de serie kijken vraag ik mij wel eens af of het soms niet heel erg van de hak op de tak aanvoelt, ondanks dat het hoogstwaarschijnlijk ook voor hen een toffe serie blijft om te kijken.
Soms wat clichématig; zo af en toe heeft hij een nieuw favoriet woord wat vervolgens elke drie pagina's twee keer terugkomt gedurende vier hoofdstukken.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Soms wat clichématig; zo af en toe heeft hij een nieuw favoriet woord wat vervolgens elke drie pagina's twee keer terugkomt gedurende vier hoofdstukken.
Wel vermakelijke boeken hoor, ik heb ze met veel plezier gelezen.
Je snapt toch wel dat ze Theon niet ineens 3/4 seizoenen uit de serie weg kunnen laten, hoop ik?quote:Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En nu bij deze laatste aflevering. Theon die uberhaupt een rol krijgt terwijl die gast pas weer in boek 5 verschijnt.Vind dat verhaal van Arya op vrijwel elk punt kut uitgevoerd. Vorige seizoen en dit seizoen ook weer.
Bijvoorbeeld, maar dat is niet alleen voorbehouden aan Martin. Het is niet bepaald hoogwaardige literatuur. Fantasyboeken zijn toch negen van de tien keer van het niveau doktersromannetje.quote:Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Soms wat clichématig; zo af en toe heeft hij een nieuw favoriet woord wat vervolgens elke drie pagina's twee keer terugkomt gedurende vier hoofdstukken.
Wel vermakelijke boeken hoor, ik heb ze met veel plezier gelezen.
Not sure if Trolling. Lord of the Rings is zon simpel verhaaltje.quote:Op maandag 8 april 2013 20:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Enerzijds krijg ik het idee dat door het opsplitsen van boek 3 er in de eerste helft van seizoen 3 gewoon niet veel superboeiends gebeurt wat dus resulteert in tamme afleveringen waarin vele verhaallijnen (en zijn het er gewoon niet teveel?) vaak niks meemaken.quote:Op maandag 8 april 2013 20:57 schreef xFriendx het volgende:
Voor mensen die enkel de serie kijken vraag ik mij wel eens af of het soms niet heel erg van de hak op de tak aanvoelt, ondanks dat het hoogstwaarschijnlijk ook voor hen een toffe serie blijft om te kijken.
Het gaat ook om de manier waarop het is geschreven, en LotR was natuurlijk gewoon revolutionair.quote:Op maandag 8 april 2013 21:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Not sure if Trolling. Lord of the Rings is zon simpel verhaaltje.
En ja ik heb nagelaten vertellingen en de silmarillion enzo ook gelezen.
Geef eens een voorbeeldquote:Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Originaliteit speelt ook een rol. De man heeft natuurlijk wel een genre geschapen.quote:Op maandag 8 april 2013 21:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Not sure if Trolling. Lord of the Rings is zon simpel verhaaltje.
En ja ik heb nagelaten vertellingen en de silmarillion enzo ook gelezen.
Te lui voor. Als je de boeken in het Engels hebt gelezen weet je ongetwijfeld waar ik het over heb.quote:
Ik heb ze in het Engels gelezen ja, maar kan er zo niet opkomenquote:Op maandag 8 april 2013 21:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Te lui voor. Als je de boeken in het Engels hebt gelezen weet je ongetwijfeld waar ik het over heb.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Lord of the Rings is zon simpel verhaaltje.
Dat doet elke fantasy schrijver.quote:Op maandag 8 april 2013 21:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Originaliteit speelt ook een rol. De man heeft natuurlijk wel een genre geschapen.
Elke fantasyschrijver schept een genre? Het genre is toch fantasy?quote:Op maandag 8 april 2013 21:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat doet elke fantasy schrijver.
En zo orignineel is goed tegen kwaad niet.
Oh sorry ik las dat hij een wereld geschapen heeft.quote:Op maandag 8 april 2013 21:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Elke fantasyschrijver schept een genre? Het genre is toch fantasy?
Ik ookquote:Op maandag 8 april 2013 19:39 schreef Silv het volgende:
Tyrion Lannister
41 Sexual, 46 Intelligent, 81 Debauchery-loving, 46 Funny and 0 Extroverted
Congratulations! You can brag now, because we all know you loved Tyrion. Come on- you're just like him. You like cheap wine, whores, and making jokes about yourself. All in all, you must be a pretty fun person to hang out with.
You may not be the most loyal, or the most family-oriented, but it's pretty easy to be that way when your brother and sister are busy screwing each other and not inviting you to join.
Volgens mij is dat nog niet helemaal legaal.quote:Op maandag 8 april 2013 21:26 schreef Sloggi het volgende:
Het wordt tijd dat Sansa eens even flink uit elkaar wordt getrokken.
In Westeros doen ze daar niet zo moeilijk over.quote:Op maandag 8 april 2013 21:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog niet helemaal legaal.
Die Danearys is was ook 13 toen ze met Khal Drogo ging flikflooienquote:Op maandag 8 april 2013 21:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In Westeros doen ze daar niet zo moeilijk over.
De actrice helaas niet.quote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef iAvani het volgende:
[..]
Die Danearys is was ook 13 toen ze met Khal Drogo ging flikflooien
In de VS zijn ze dan weer minder blij met minderjarige meisjes die op tv eens flink onder handen worden genomen.quote:Op maandag 8 april 2013 21:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In Westeros doen ze daar niet zo moeilijk over.
R. Scott Bakker, Steven Erikson? Toch wel de creme de la creme van de fantasy.quote:Op maandag 8 april 2013 20:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zich wat meer op de Belgische markt gaan richten.quote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de VS zijn ze dan weer minder blij met minderjarige meisjes die op tv eens flink onder handen worden genomen.
en nu mogen wij raden wie ofzo?quote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
You scored 230 Adaptability, 200 Humor, 180 Integrity and 230 Activity!![]()
Lame ze irriteert me altijd enorm.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:45 schreef JaqenHghar het volgende:
Daenerys Targaryen
Relentlessly referring to yourself as "mother of dragons", you are either hated or loved by most--both in the world of Game of Thrones, and the real world watching Game of Thrones. You're brave, strong-willed and somewhat exually driven. On the downside, you flip into a rage of fury very easily- and considering your father was the Mad King, there's a drop of insanity in your blood. Your parents were siblings, after all...
Wat
OH wacht, daenerys.quote:
Moet daar nu sexually driven staan?quote:Op maandag 8 april 2013 21:45 schreef JaqenHghar het volgende:
Daenerys Targaryen
Relentlessly referring to yourself as "mother of dragons", you are either hated or loved by most--both in the world of Game of Thrones, and the real world watching Game of Thrones. You're brave, strong-willed and somewhat exually driven. On the downside, you flip into a rage of fury very easily- and considering your father was the Mad King, there's a drop of insanity in your blood. Your parents were siblings, after all...
Wat
queer, las dat woord net en werd er helemaal gek van in de boeken.quote:Op maandag 8 april 2013 21:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Te lui voor. Als je de boeken in het Engels hebt gelezen weet je ongetwijfeld waar ik het over heb.
Ja volgens mij welquote:Op maandag 8 april 2013 21:46 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Moet daar nu sexually driven staan?
Wat is er ongeloofwaardig aan?quote:Op maandag 8 april 2013 13:44 schreef xminator het volgende:
Saaie aflevering.
Dat gevecht met Jaime Lannister was ook zo geloofwaardig
Ik hoorde dat ze opnamen hebben gemaakt in Marokko, dus wie weet.quote:Op maandag 8 april 2013 21:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zich wat meer op de Belgische markt gaan richten.
En zelfs die draken waren nog veel te klein.quote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Wat is er ongeloofwaardig aan?
Overigens al die mensen die de eerste twee afleveringen saai vinden. Allemaal kindertjes hier die alleen draken en reuzen en actie willen zien?Als je niet tegen wat dialoog en verhaal opbouw kan stop dan met kijken.
inderdaad,, als je het zo saai vind kun je misschien beter the a-team gaan kijkenquote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Overigens al die mensen die de eerste twee afleveringen saai vinden. Allemaal kindertjes hier die alleen draken en reuzen en actie willen zien?Als je niet tegen wat dialoog en verhaal opbouw kan stop dan met kijken.
Daar was laatst nog een marathon van op op Comedy Central.quote:Op maandag 8 april 2013 21:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
inderdaad,, als je het zo saai vind kun je misschien beter the a-team gaan kijken
Dat dacht ik dus ook!quote:Op maandag 8 april 2013 21:44 schreef DO2 het volgende:
Ik dacht dat die gozer die gemarteld wordt al dood was...
Ramsay Bolton.quote:Op maandag 8 april 2013 21:58 schreef koekii het volgende:
Wat een kutkind is die joffreyWie had Theon eigenlijk gevangen genomen?
Zijn handen zijn vastgeketend en nog is er een 'lange' gevecht waarin hij soepele bewegingen maakt. Als het een gevecht tegen een trainee soldaat was oké maar Brienne is een grote en goed getrainde knight.quote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Hij ook. Je zwaard heb je sowieso met 2 handen vast, dus die boeien zijn niet bijster boeiend (quote:Op maandag 8 april 2013 22:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Zijn handen zijn vastgeketend en nog is er een 'lange' gevecht waarin hij soepele bewegingen maakt. Als het een gevecht tegen een trainee soldaat was oké maar Brienne is een grote en goed getrainde knight.
en je kunt ook niet wachten op te spoileren... my fucking god man niet iedereen wil weten wat er gaat komenquote:Op maandag 8 april 2013 21:58 schreef Discombobulate het volgende:
Ik had wel liever meer "fantasy" gezien ( o.a. meer te weten komen over White Walkers) daarom vind ik dat hele King's Landing gebeuren niks aan.
Ik kan ook niet wachten tot dat Brandon Stark naar The Cave of The Three-eyed Crow gaat.
inderdaad, moderators moeten gewoon mensen die toch spoileren voor 1 week uit het topic weren!quote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef megamandy het volgende:
Het gaat inderdaad weer lekker de afgelopen pagina's met post over wat er nog gaat gebeuren of hoe lang karakters nog in het verhaal zitten![]()
Jep, maar das toch geen geheim? Die gast zat in castle Black ook al continu te stoken.quote:Op maandag 8 april 2013 22:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
trouwens die gast wat Sam piggy noemde, lijkt mij dezelfde uit aflevering 2 van seizoen 1 als jon snow voor het eerst de nightswatch betreedt. Ze luiden hem in als zijnde "rapist"
[ afbeelding ]
nee maar wel dat hij een rapist was, wist ik nietquote:Op maandag 8 april 2013 22:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jep, maar das toch geen geheim? Die gast zat in castle Black ook al continu te stoken.
Beetje de Draco Malfoy beyond the Wall zeg maar.
Ja nee maar verkijk je er niet op, (anal)rapists zijn vaak kei sympathieke mensen!quote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
nee maar wel dat hij een rapist was, wist ik niet
ah jij spreekt zeker uit ervaringquote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja nee maar verkijk je er niet op, (anal)rapists zijn vaak kei sympathieke mensen!
[ afbeelding ]
Mr. Fquote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja nee maar verkijk je er niet op, (anal)rapists zijn vaak kei sympathieke mensen!
[ afbeelding ]
Correctie: on the wall.quote:Op maandag 8 april 2013 22:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jep, maar das toch geen geheim? Die gast zat in castle Black ook al continu te stoken.
Beetje de Draco Malfoy beyond the Wall zeg maar.
had het daar ookal gepost, maar just in case.quote:Op maandag 8 april 2013 22:46 schreef Breuls het volgende:
FOK!review: Game Of Thrones: Dark Wings, Dark Words
Akkoord het gevecht was net zo ongeloofwaardig als de meeste zwaardgevechten in films niet meer en niet minder.quote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Heb de recap niet gelezen want de aflevering al gezien dus ik weet niet of het uit de toon valt maar 'Arya en haar vriendjes' zíjn ook kinderen. Wat overigens heel mooi naar voren kwam in Arya's eerste kroeggevecht en daarvoor al in de discussie die ze met Gendry over de drie mensen die ze van Jaqan mocht doodwensen.quote:Op maandag 8 april 2013 23:09 schreef Funzel het volgende:
[..]
Oh en Arya en haar vriendjes klinkt wel wat kinderlijk.
Volgens mij is elke episode tot nu zo?quote:Op maandag 8 april 2013 23:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Akkoord het gevecht was net zo ongeloofwaardig als de meeste zwaardgevechten in films niet meer en niet minder.
Overigens erger ik me lichtelijk aan de boekwurmpjes die niet meer dan een 1:1 adaptatie verwachten of beginnen te zeuren als er legitieme kritiek wordt geuit op langzame afleveringen.
[..]
quote:Theon Greyjoy
41 Sexual, 59 Violent, 43 Proud
You're...kind of a dick. You're driven by the desire to prove yourself, but you also enjoy some poonani here and there, usually at the bottom of a ship. When it comes to loyalty, you have none. You'll even kill little kids, if it gets you your way, but you're not quite cunning enough to pull this off without getting kidnapped by...well, I could say, but that would ruin Season 3. Stay tuned!
Mjah, de vorige was wel *erg* traag, maar wat verwacht je van een opstarter? Het was niet saai ofzo, gewoon traag, geen spannende momenten (actie of dialoog). Deze vond ik al erg goed, snap dat gezeik dan ook niet.quote:Op maandag 8 april 2013 23:54 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Volgens mij is elke episode tot nu zo?
Geen spannende momenten? Er zat anders genoeg onderhuidse spanning in de scene met Joffrey en margaery, en in die met haar oma eigenlijk ook wel. Tenzij je spanning alleen ziet als zwaardvechten en achtervolgingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:00 schreef Tanin het volgende:
[..]
Mjah, de vorige was wel *erg* traag, maar wat verwacht je van een opstarter? Het was niet saai ofzo, gewoon traag, geen spannende momenten (actie of dialoog). Deze vond ik al erg goed, snap dat gezeik dan ook niet.
Op die tussen Shae en Tyrion na dan. Tenenkrommende scenequote:Op maandag 8 april 2013 23:32 schreef mr-green het volgende:
En redelijk wat goede dialogen deze aflevering
dat viel mij ook al op, leek bijna vertraagd af te spelen de scenes met de wolf, ik snap ook niet waarom cgi, hadden ze niet een husky ofzo kunnen gebruiken,quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:16 schreef Jivis het volgende:
Toffe aflevering weer. Ze mogen die wolven alleen wel wat sneller laten bewegen, ziet er wat onnatuurlijk uit op een of andere manier.
De epische battle tussen Briënne en Jaime was toch genoeg actie.. Zo, wat was dat spannendquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:15 schreef Schalks. het volgende:
Mweh, ik wacht nog steeds op de eerste actie. Aardige aflevering wel.
Voetbal PI gespot.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:16 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
De epische battle tussen Briënne en Jaime was toch genoeg actie.. Zo, wat was dat spannend
flikflooien? Dikke rape was dat, gelukkig was ze niet in afl2 met dr irritante draakjesquote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef iAvani het volgende:
[..]
Die Danearys is was ook 13 toen ze met Khal Drogo ging flikflooien
Krijg geen genoeg van d'rquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:39 schreef Rickazio het volgende:
[..]
flikflooien? Dikke rape was dat, gelukkig was ze niet in afl2 met dr irritante draakjes
Ik zou niet meteen gaan zoeken naar vanalles, want dan ga je ongetwijfeld spoilers tegenkomen. Daarnaast zijn sommige momenten met reden niet verder uitgewerkt in deze aflevering.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Dit was een verwarrende aflevering. Ik heb de GoT wiki moeten naspeuren om te zien wie de groep bij Bran is, de groep bij Arya is, bij Theon is en op het eind. Al die namen en groepen zijn erg verwarrend.
Ik zou het inderdaad niet kijken als je geen boeklezer bent. beetje raar van de makers om zoiets online te zetten inderdaad.quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:18 schreef Khaleesi het volgende:
Wow hebben jullie dit al gezien? Massa's nieuw materiaal.
Ik snap niet dat de makers dit allemaal nu al weggeven!![]()
zet gewoon die scène dat ze het vuur in loopt aanquote:Op dinsdag 9 april 2013 02:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
niet zo wanhopig, zet dan een ander filmpje op
Nee dat is zo, maar ik kan me voorstellen dat mensen het niet willen zien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:42 schreef Schalks. het volgende:
Hoezo? Dit is materiaal van 1, misschien 2 afleveringen verder. Zoveel wordt er niet weggegeven imo.
Oh, op de GoT wiki staat geloof ik alleen info t/m nu, zonder toekomstige spoilers.quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:08 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik zou niet meteen gaan zoeken naar vanalles, want dan ga je ongetwijfeld spoilers tegenkomen. Daarnaast zijn sommige momenten met reden niet verder uitgewerkt in deze aflevering.
Denk ik dat ik mezelf maar even uitlaat.quote:Your result for The Game of Thrones Character Test ...
Joffrey "Baratheon"
48 Violent, 26 insane, 28 angry, 39 proud
Ja, deze aflevering was juist goed. De eerste zinnen van m'n post sloegen op de eerste aflevering (die niet saai was, maar traag, zonder echt spannende momenten), terwijl de meest recente aflevering wat mij betreft prima was.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen spannende momenten? Er zat anders genoeg onderhuidse spanning in de scene met Joffrey en margaery, en in die met haar oma eigenlijk ook wel. Tenzij je spanning alleen ziet als zwaardvechten en achtervolgingen natuurlijk.
Direwolves zijn een stukkie groter dan husky's. Maar dan nog hadden ze misschien iets met perspectief kunnen doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dat viel mij ook al op, leek bijna vertraagd af te spelen de scenes met de wolf, ik snap ook niet waarom cgi, hadden ze niet een husky ofzo kunnen gebruiken,
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 07:32 schreef Kyubey het volgende:
Theon zit op FOK!
KLB / Ik geil op de verkeerde meiden.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:16 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
De epische battle tussen Briënne en Jaime was toch genoeg actie.. Zo, wat was dat spannend
Ros zit in een ander kamp, ik vertrouw haar ook niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:55 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Jammer dat Ros er niet bij kon zijn. Misschien had ze samen met Shae bij de meeting met Margaery's oma kunnen zitten.
Teveel dialogen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:47 schreef RedFever007 het volgende:
[..]_____!!
Zeer matige aflevering verder. Teveel dialogen naar mijn idee
Dit, suck it suckersquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:14 schreef padlarf het volgende:
Die discussie over 'saai' en 'te veel dialoog' heb ik wel eens gevoerd in het Boardwalk Empire topic. Wat mij betreft kun je dat verwachten bij een serie van HBO. Maar ik ben er klaar mee. Vond je het saai? Kut voor je. Niet mijn probleem.
Saai in vergelijking met Transformers of saai in vergelijking met vorig seizoen GoT?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:14 schreef padlarf het volgende:
Die discussie over 'saai' en 'te veel dialoog' heb ik wel eens gevoerd in het Boardwalk Empire topic. Wat mij betreft kun je dat verwachten bij een serie van HBO. Maar ik ben er klaar mee. Vond je het saai? Kut voor je. Niet mijn probleem.
Zoals gezegd, als jij het saai of traag vond, in relatie tot wat dan ook, dan is dat jouw mening. Ik kan jouw mening niet veranderen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:28 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Saai in vergelijking met Transformers of saai in vergelijking met vorig seizoen GoT?
Want het is zeker trager dan vorig seizoen. Waarom eigenlijk 2 afleveringen verspillen aan "verhaallijnen terug oppakken" als je slechts 10 afleveringen in totaal hebt..... Ik hoef geen introducties, ik weet nog precies waar iedereen gebleven was. Heb gofferedomme toch die season 1+2 recap gekeken plus alle eps. nog eens gekeken.....
We zijn nu twee eps verder en de meesten hebben nog geen drol meegemaakt.
Niet iedereen kijkt die recaps, dus dat ep 1 traag is is normaal (hij was overigens wat mij betreft niet saai, en dat is belangrijk), ep 2 vond ik al heel spannend, dat gesprek met die oma, en dat gesprek van Joffrey en z'n nieuwe bitch, en de Reeds waren gewoon vet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:28 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Saai in vergelijking met Transformers of saai in vergelijking met vorig seizoen GoT?
Want het is zeker trager dan vorig seizoen. Waarom eigenlijk 2 afleveringen verspillen aan "verhaallijnen terug oppakken" als je slechts 10 afleveringen in totaal hebt..... Ik hoef geen introducties, ik weet nog precies waar iedereen gebleven was. Heb gofferedomme toch die season 1+2 recap gekeken plus alle eps. nog eens gekeken.....
We zijn nu twee eps verder en de meesten hebben nog geen drol meegemaakt. En goeie dialogen zijn er ook nog amper geweest.
Sorry hoor maar fanboys die "ga dan the Ateam kijken" roepen tegen iedereen die wat kritiek heeft op het trage tempo van ep 1+2 zijn eigenlijk al net zo zielig....
Misschien dat jezelf niet helemaal kapot spoileren ook scheelt met hoe je de dialogen en afleveringen beleeft.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:28 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
We zijn nu twee eps verder en de meesten hebben nog geen drol meegemaakt. En goeie dialogen zijn er ook nog amper geweest.
Sorry hoor maar fanboys die "ga dan the Ateam kijken" roepen tegen iedereen die wat kritiek heeft op het trage tempo van ep 1+2 zijn eigenlijk al net zo zielig....
Das waar!quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:33 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Misschien dat jezelf niet helemaal kapot spoileren ook scheelt met hoe je de dialogen en afleveringen beleeft.
Mee eens.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:14 schreef padlarf het volgende:
Van mij zouden er best 10min per ep bij mogen eigenlijk, al was het maar om wat meer te kunnen verdiepen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:34 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Das waar!
Okee, saai is ook weer niet het juiste woord, want het is natuurlijk nog steeds een goeie serie. Maar dat er in veel scenes geen progressie is (zoals beyond the wall) is gewoon verspilling van kostbare airtime... En dat is gewoon jammer als je maar 10 eps hebt.
Er zit al 5 minuten per ep bij in dit seizoen, maal 10 minuten maakt dat dus eigenlijk al een extra aflevering. Ben het alleen nog niet helemaal eens met de invulling vanquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Van mij zouden er best 10min per ep bij mogen eigenlijk, al was het maar om wat meer te kunnen verdiepen.
Volgens de producers is het ook vooral vanwege tijdsgebrek. 10 epi's is blijkbaar het maximaal haalbare om elk jaar een seizoen te kunnen uitzenden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:42 schreef Gwywen het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat Boardwalk Empire 12 episodes per seizoen heeft, waarom kan dat intussen ook niet met GoT, dat heeft zichzelf inmiddels toch ook wel bewezen?
(Ik herinner me dat er destijds wegens budgettaire redenen tot 10 eps is besloten)
Zoals ik al zei: ze moeten de oude personages weer goed positioneren en de nieuwe personages op de juiste manier introduceren. Anders heeft een eventuele actievolle scene straks totaal geen impact en de allure van een Seagal-film.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:34 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Das waar!
Okee, saai is ook weer niet het juiste woord, want het is natuurlijk nog steeds een goeie serie. Maar dat er in veel scenes geen progressie is (zoals beyond the wall) is gewoon verspilling van kostbare airtime... En dat is gewoon jammer als je maar 10 eps hebt.
Je was gewoon een beetje boos omdat de tweede epi geen Khaleesi had.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:59 schreef Khaleesi het volgende:
Okee ik hou er over op.
Uiteindelijk blijf ik toch wel diehard fan no matter what.
Gelukkig de derde weer wel!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je was gewoon een beetje boos omdat de tweede epi geen Khaleesi had.
Da's raar, want andere HBO series zoals Six Feet Under e.d. hadden meestal 12 of 13 afleveringeen per seizoen. Ook van 50 min.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Volgens de producers is het ook vooral vanwege tijdsgebrek. 10 epi's is blijkbaar het maximaal haalbare om elk jaar een seizoen te kunnen uitzenden.
Maar GoT filmen ze onder andere in Kroatië en IJsland, ik kan me voorstellen dat het dan meer tijd kost...quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's raar, want andere HBO series zoals Six Feet Under e.d. hadden meestal 12 of 13 afleveringeen per seizoen. Ook van 50 min.
Dan moet Carice maar wta vroeger opstaan, potdomme!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar GoT filmen ze onder andere in Kroatië en IJsland, ik kan me voorstellen dat het dan meer tijd kost...
Als de derde maar ook Arya heeft anders ga ik huilenquote:
Ik kan me zelf ook niet voorstellen dat een aflevering meer of minder zoveel uitmaakt, maar het zal ook wel de druk van HBO zijn vanwege het budget. Zo moesten ze voor die Blackwater Bay-epi zelfs extra geld lospeuteren, anders had het hele gevecht grotendeels buiten beeld plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet Carice maar wta vroeger opstaan, potdomme!
Beyond the wall was maar kort en heeft in een paar minuten aardig wat progressie gehad. Wargs zijn geintroduceerd, je weet nu dat ze naar het zuiden trekken en er was een stukje over de opbouw van hun leger (verschillende clans etc).quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:34 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Das waar!
Tja, 2 afleveringen meer is een miljoen of 12-14 extra dat ze moeten hebben. Hetzelfde budget uitsmeren over meer afleveringen lijkt me niet handig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik kan me zelf ook niet voorstellen dat een aflevering meer of minder zoveel uitmaakt, maar het zal ook wel de druk van HBO zijn vanwege het budget. Zo moesten ze voor die Blackwater Bay-epi zelfs extra geld lospeuteren, anders had het hele gevecht grotendeels buiten beeld plaatsgevonden.
Ik ben eigenlijk al lang blij dat er überhaupt een fantasy-serie van hoge kwaliteit op de buis is.
O ik klaag verder niet hoor (alleen over Shae). Kort maar krachtig zullen we maar zeggen. Kwaliteit > Kwantiteit. En verder vind ik het juist wel lekker, dat politieke gekonkel. Vooral tussen de vrouwenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik kan me zelf ook niet voorstellen dat een aflevering meer of minder zoveel uitmaakt, maar het zal ook wel de druk van HBO zijn vanwege het budget. Zo moesten ze voor die Blackwater Bay-epi zelfs extra geld lospeuteren, anders had het hele gevecht grotendeels buiten beeld plaatsgevonden.
Ik ben eigenlijk al lang blij dat er überhaupt een fantasy-serie van hoge kwaliteit op de buis is.
Ik denk dat waar het een beetje mis gaat is dat de direwolfs zo stil staan. En als ze weglopen zie je niet bv. de heup een beetje schokken als de poot de grond raakt. Het is allemaal net een tikkeltje te vloeiend. Verder vind ik ze wel supermooi geanimeerd!quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Direwolves zijn een stukkie groter dan husky's. Maar dan nog hadden ze misschien iets met perspectief kunnen doen.
Ik vind de cgi van die wolven verder wel goed overigens, de animaties zien er alleen apart uit.
Ik denk dat die bewegingen met opzet een beetje vertraagd zijn om hun grootte te benadrukken. Een rennende giraf bijv. ziet er ook net uit of het vertraagd is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:38 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ik denk dat waar het een beetje mis gaat is dat de direwolfs zo stil staan. En als ze weglopen zie je niet bv. de heup een beetje schokken als de poot de grond raakt. Het is allemaal net een tikkeltje te vloeiend. Verder vind ik ze wel supermooi geanimeerd!
Die Margaery kan er wel wat van ja. Joffrey is omringt met mensen die hem, terecht, bekritiseren of proberen af te remmen. Terwijl hij een ego heeft van hier tot Tokyo, als er dan een vrouw hem opeens helemaal gaat bewonderen is die zo binnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik genoot echt zo hard van die scene tussen Margaery en Joffrey, hoe ze hem bespeelt. Gewoon heel subtiel meespelen met zijn lust voor geweld en verder een o zo net en met het volk begaan meisje spelen. Niks aan de haaaaaand. Tralalaaaa. Lekker ff Sansa aan tafel uithoren.
I don' t want to ba A queen, I want to be THE queen.
Queen in the North dan, he. Ze wordt doodongelukkig in King's Landing.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:18 schreef Ugjerke het volgende:
Overigens wat mij betreft: Arya voor koningin!
Aryaquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:18 schreef Ugjerke het volgende:
Overigens wat mij betreft: Arya voor koningin!
Arya als Queen in the North en Dany als Queen in the South.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Queen in the North dan, he. Ze wordt doodongelukkig in King's Landing.
Jij gunt Dany de kroon?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Arya als Queen in the North en Dany als Queen in the South.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Mike op 09-04-2013 13:10:42 ]Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
Fijn dat jij het nog even herhaalt voor diegenen die er wellicht overheen hadden gelezen...quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef VeX- het volgende:
Het is jammer dat je door onverkapte
boekspoilers in dit topic al weet dat
Stannis is geen koning. Stannis als Hand van Renly was een perfecte combinatie geweest. Renly is perfect als symbool naar het volk, terwijl Stannis goed is om de orde te handhaven onder de lords. Maar ik ben sowieso geen fan van de Baratheons. Voor zover ik kan oordelen was Robert echt een belachelijk slechte koning.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:36 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Jij gunt Dany de kroon?
Stannis, de ware koning van Westeros
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef VeX- het volgende:
Aardige aflevering. Het interessants vond ik de stukken met de tyrells, joffrey/margaery/sansa. Itt sansa weet margaery zich nog aardig staande te houden tegen die goeie ouwe joffrey.
Die brotherhood vond ik wel vet. Ze zien er capabel uit. Myros is denk ik nog best een taaie.Bedankt dat je het nog een keer herhaalt. Ik had dat nog niet bevestigd gezien, ik had alleen dat vermoeden. Leuk dat je klaagt over spoilers, maar daarmee heb je het dus voor mij gespoilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 09-04-2013 13:10:54 ]Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Het is ook nogal een verschil of je van een machtige familie komt zoals de Tyrells, of er als gijzelaar zit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef VeX- het volgende:
Aardige aflevering. Het interessants vond ik de stukken met de tyrells, joffrey/margaery/sansa. Itt sansa weet margaery zich nog aardig staande te houden tegen die goeie ouwe joffrey.
Haal het dan even weg uit jouw post.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Bedankt dat je het nog een keer herhaalt. Ik had dat nog niet bevestigd gezien, ik had alleen dat vermoeden. Leuk dat je klaagt over spoilers, maar daarmee heb je het dus voor mij gespoilt.
Het is wel het hof dat de Mad King geen strobreed in de weg legde toen de vader van Eddard Stark levend werd verbrand.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:52 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het is ook nogal een verschil of je van een machtige familie komt, of als gijzelaar er zit.
Aardig staande houden is nogal een understatement.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef VeX- het volgende:
Oh, natuurlijk. Faal van mij.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef VeX- het volgende:
Die brotherhood vond ik wel vet. Ze zien er capabel uit. Myros is denk ik nog best een taaie.Bedankt voor de spoiler. Het stond nog niet in tags toen ik quote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Daarom klik ik hier nooit meer op spoilers...quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:29 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler. Het stond nog niet in tags toen ik quote.
precies, kijk naar gandalf/frodo in LOTR, dat is allemaal met perspectief opgelost en ziet er briljant realistisch uitquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Direwolves zijn een stukkie groter dan husky's. Maar dan nog hadden ze misschien iets met perspectief kunnen doen.
Ik moest harder lachen om de opmerking van Jamie over Renley. "If the throne was made of cocks..."quote:
Precies. Ze bespeelt 'm als een klein jongetje. Wat ie ook nog isquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aardig staande houden is nogal een understatement.
Dat vond ik ook een goeie grap idd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest harder lachen om de opmerking van Jamie over Renley. "If the throne was made of cocks..."
Ja, het was ook heel erg subtiel wat ze bij Joffrey deed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een goeie grap idd.
En Margeary, tof karakter vind ik dat. Ik ben heel benieuwd hoe dat karakter zich verder zal ontwikkelen, want het is een slinkse dame.
Nou, subtiel zou ik het ook niet noemen, maar Joffrey is ook niet iemand van de subtiliteit zegmaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, het was ook heel erg subtiel wat ze bij Joffrey deed.
Heeft dat kind eigenlijk uberhaubt wel eens met een vrouwe het bed gedeeld?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, subtiel zou ik het ook niet noemen, maar Joffrey is ook niet iemand van de subtiliteit zegmaar.
Ik denk het niet. Tyrion heeft eens geprobeert om twee vrouwen in Joffrey's bed te krijgen..quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft dat kind eigenlijk uberhaubt wel eens met een vrouwe het bed gedeeld?
En dan bedoel ik niet scherpe voorwerpen in d'r flamoesje duwen.
Nou ja, het viel me op hoe hij over renly's "deviant" gedrag sprak (dacht bijna even: Ben je er zelf eentje? Je raakt een vrouw alleen aan om ze pijn te doen). En hoe hij eigenlijk niet weet wat ie met vrouwen aanmoet. Behalve als Margaery ineens interesse in wrede spelletjes toont (de jacht, moorden) dan is ie ineens blij. Het is echt nog een klein maagdelijk kindquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Tyrion heeft eens geprobeert om twee vrouwen in Joffrey's bed te krijgen..
Zou me niet verbazen als Joffrey een kasthomo blijkt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, het viel me op hoe hij over renly's "deviant" gedrag sprak (dacht bijna even: Ben je er zelf eentje? Je raakt een vrouw alleen aan om ze pijn te doen). En hoe hij eigenlijk niet weet wat ie met vrouwen aanmoet. Behalve als Margaery ineens interesse in wrede spelletjes toont (de jacht, moorden) dan is ie ineens blij. Het is echt nog een klein maagdelijk kind
Joffrey is gewoon zo'n ventje waarvan je je afvraagt of hij psycho geboren is of dat hij zo is omdat zijn ouders zijn moeder en oom zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, het viel me op hoe hij over renly's "deviant" gedrag sprak (dacht bijna even: Ben je er zelf eentje? Je raakt een vrouw alleen aan om ze pijn te doen). En hoe hij eigenlijk niet weet wat ie met vrouwen aanmoet. Behalve als Margaery ineens interesse in wrede spelletjes toont (de jacht, moorden) dan is ie ineens blij. Het is echt nog een klein maagdelijk kind
Je zag afgelopen aflevering al wat ze deed met die informatie toen ze bij Joffrey was.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joffrey is gewoon zo'n ventje waarvan je je afvraagt of hij psycho geboren is of dat hij zo is omdat zijn ouders zijn moeder en oom zijn
Dat joch is echt wreed. En Margaery speelt daar denk ik handig op in.
Wat zou ze doen met de info die Sansa deelde met haar en haar grootmoeder?
(wat overigens ook een leuke scene was)
Ja ik vind die Olenna Tyrell echt schitterendquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joffrey is gewoon zo'n ventje waarvan je je afvraagt of hij psycho geboren is of dat hij zo is omdat zijn ouders zijn moeder en oom zijn
Dat joch is echt wreed. En Margaery speelt daar denk ik handig op in.
Wat zou ze doen met de info die Sansa deelde met haar en haar grootmoeder?
(wat overigens ook een leuke scene was)
Dat idee kreeg ik wel ff bij die scene dat ze t over Renly hadden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Joffrey een kasthomo blijkt.
Had ik al een stuk eerder. Waarom zou hij anders niet over Sansa heengegaan zijn?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vind die Olenna Tyrell echt schitterend
Mooie scene inderdaad. Alleen ik geloof niets van dat "trust me" van haar
[..]
Dat idee kreeg ik wel ff bij die scene dat ze t over Renly hadden.
Mwah, ik denk dat ze er nog veel meer mee gaat doen en ik vraag me ook af wat de opzet was van die ontmoeting met haar en haar grootmoeder. Ze is volgens mij heel berekenend en het lijkt me niet dat ze onder het mom van een gezellig theekransje wilde bijkletsen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je zag afgelopen aflevering al wat ze deed met die informatie toen ze bij Joffrey was.
O hell no, daar was niks gezelligs als motief bij volgens mijquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ze er nog veel meer mee gaat doen en ik vraag me ook af wat de opzet was van die ontmoeting met haar en haar grootmoeder. Ze is volgens mij heel berekenend en het lijkt me niet dat ze onder het mom van een gezellig theekransje wilde bijkletsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo redelijk goedkoop zijnkrantenpapier is nog van betere kwaliteit
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik snap wel waarom deInderdaad, vind het niet fijn lezen.. daarom maar even een e-reader kopen.. Zit overigens te twijfelen of ik hem in het Nederlands zal lezen.. je krijgt het verhaal wel beter mee alleen erger ik me aan namen zoals John Sneeuw enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo redelijk goedkoop zijnkrantenpapier is nog van betere kwaliteit
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik snap wel waarom deGa weg joh, mafkeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo redelijk goedkoop zijnkrantenpapier is nog van betere kwaliteit
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ach veel mis je niet aan hem, ik was hem na een boek al vergetenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:58 schreef Snowbells het volgende:
New post: GRRM reveals Strong Belwas has been cut http://winteriscoming.net/?p=25301
Ik vond hem een leuk personage.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach veel mis je niet aan hem, ik was hem na een boek al vergeten
Klopt, daar gaat ze meer mee doen. Maar wat dat is, is wat mij betreft nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ze er nog veel meer mee gaat doen en ik vraag me ook af wat de opzet was van die ontmoeting met haar en haar grootmoeder. Ze is volgens mij heel berekenend en het lijkt me niet dat ze onder het mom van een gezellig theekransje wilde bijkletsen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:58 schreef Snowbells het volgende:
New post: GRRM reveals Strong Belwas has been cut http://winteriscoming.net/?p=25301
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Omdat ze nog niet ongesteld was geweest.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Had ik al een stuk eerder. Waarom zou hij anders niet over Sansa heengegaan zijn?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:02 schreef megamandy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet Jan Sneeuw?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:50 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Inderdaad, vind het niet fijn lezen.. daarom maar even een e-reader kopen.. Zit overigens te twijfelen of ik hem in het Nederlands zal lezen.. je krijgt het verhaal wel beter mee alleen erger ik me aan namen zoals John Sneeuw enzo.
Nederlands is echt écht bagger.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:50 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Inderdaad, vind het niet fijn lezen.. daarom maar even een e-reader kopen.. Zit overigens te twijfelen of ik hem in het Nederlands zal lezen.. je krijgt het verhaal wel beter mee alleen erger ik me aan namen zoals John Sneeuw enzo.
Jawel, dat was ze al toen ze dat stuk uit dat hoeslaken wilde knippen omdat dat onder het bloed zat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet ongesteld was geweest.
Niet doen, om een vertaling te lezen heb ik afgeleerd nadat ik Harry Potter in het engels ging lezen. Vertalingen maken zoveel kapot.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Klopt, daar gaat ze meer mee doen. Maar wat dat is, is wat mij betreft nu wel duidelijk.Door die scene met Joffrey werd voor mij ook duidelijk dat het kletsen met Sansa geen theekransje was, maar uitvogelen hoe Joffrey is en wat ze moet doen om hem in te pakken.
En dat zou hem moeten tegenhouden omdat?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet ongesteld was geweest.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Zit je mobiel te fokken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet doen, om een vertaling te lezen heb ik afgeleerd nadat ik Harry Potter in het engels ging lezen. Vertalingen maken zoveel kapot.
Huh, nee? Heb ik zo'n grote taalfout gemaakt dan (naast dat ik Engels met een kleine letter had geschreven)?quote:
Oh god nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |