O hell no, daar was niks gezelligs als motief bij volgens mijquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ze er nog veel meer mee gaat doen en ik vraag me ook af wat de opzet was van die ontmoeting met haar en haar grootmoeder. Ze is volgens mij heel berekenend en het lijkt me niet dat ze onder het mom van een gezellig theekransje wilde bijkletsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo redelijk goedkoop zijnkrantenpapier is nog van betere kwaliteit
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik snap wel waarom deInderdaad, vind het niet fijn lezen.. daarom maar even een e-reader kopen.. Zit overigens te twijfelen of ik hem in het Nederlands zal lezen.. je krijgt het verhaal wel beter mee alleen erger ik me aan namen zoals John Sneeuw enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo redelijk goedkoop zijnkrantenpapier is nog van betere kwaliteit
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik snap wel waarom deGa weg joh, mafkeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo redelijk goedkoop zijnkrantenpapier is nog van betere kwaliteit
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ach veel mis je niet aan hem, ik was hem na een boek al vergetenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:58 schreef Snowbells het volgende:
New post: GRRM reveals Strong Belwas has been cut http://winteriscoming.net/?p=25301
Ik vond hem een leuk personage.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach veel mis je niet aan hem, ik was hem na een boek al vergeten
Klopt, daar gaat ze meer mee doen. Maar wat dat is, is wat mij betreft nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ze er nog veel meer mee gaat doen en ik vraag me ook af wat de opzet was van die ontmoeting met haar en haar grootmoeder. Ze is volgens mij heel berekenend en het lijkt me niet dat ze onder het mom van een gezellig theekransje wilde bijkletsen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:58 schreef Snowbells het volgende:
New post: GRRM reveals Strong Belwas has been cut http://winteriscoming.net/?p=25301
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Omdat ze nog niet ongesteld was geweest.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Had ik al een stuk eerder. Waarom zou hij anders niet over Sansa heengegaan zijn?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:02 schreef megamandy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet Jan Sneeuw?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:50 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Inderdaad, vind het niet fijn lezen.. daarom maar even een e-reader kopen.. Zit overigens te twijfelen of ik hem in het Nederlands zal lezen.. je krijgt het verhaal wel beter mee alleen erger ik me aan namen zoals John Sneeuw enzo.
Nederlands is echt écht bagger.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:50 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Inderdaad, vind het niet fijn lezen.. daarom maar even een e-reader kopen.. Zit overigens te twijfelen of ik hem in het Nederlands zal lezen.. je krijgt het verhaal wel beter mee alleen erger ik me aan namen zoals John Sneeuw enzo.
Jawel, dat was ze al toen ze dat stuk uit dat hoeslaken wilde knippen omdat dat onder het bloed zat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet ongesteld was geweest.
Niet doen, om een vertaling te lezen heb ik afgeleerd nadat ik Harry Potter in het engels ging lezen. Vertalingen maken zoveel kapot.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Klopt, daar gaat ze meer mee doen. Maar wat dat is, is wat mij betreft nu wel duidelijk.Door die scene met Joffrey werd voor mij ook duidelijk dat het kletsen met Sansa geen theekransje was, maar uitvogelen hoe Joffrey is en wat ze moet doen om hem in te pakken.
En dat zou hem moeten tegenhouden omdat?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet ongesteld was geweest.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Zit je mobiel te fokken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet doen, om een vertaling te lezen heb ik afgeleerd nadat ik Harry Potter in het engels ging lezen. Vertalingen maken zoveel kapot.
Huh, nee? Heb ik zo'n grote taalfout gemaakt dan (naast dat ik Engels met een kleine letter had geschreven)?quote:
Oh god nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |