Als de derde maar ook Arya heeft anders ga ik huilenquote:
Ik kan me zelf ook niet voorstellen dat een aflevering meer of minder zoveel uitmaakt, maar het zal ook wel de druk van HBO zijn vanwege het budget. Zo moesten ze voor die Blackwater Bay-epi zelfs extra geld lospeuteren, anders had het hele gevecht grotendeels buiten beeld plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet Carice maar wta vroeger opstaan, potdomme!
Beyond the wall was maar kort en heeft in een paar minuten aardig wat progressie gehad. Wargs zijn geintroduceerd, je weet nu dat ze naar het zuiden trekken en er was een stukje over de opbouw van hun leger (verschillende clans etc).quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:34 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Das waar!
Okee, saai is ook weer niet het juiste woord, want het is natuurlijk nog steeds een goeie serie. Maar dat er in veel scenes geen progressie is (zoals beyond the wall) is gewoon verspilling van kostbare airtime... En dat is gewoon jammer als je maar 10 eps hebt.
Tja, 2 afleveringen meer is een miljoen of 12-14 extra dat ze moeten hebben. Hetzelfde budget uitsmeren over meer afleveringen lijkt me niet handig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik kan me zelf ook niet voorstellen dat een aflevering meer of minder zoveel uitmaakt, maar het zal ook wel de druk van HBO zijn vanwege het budget. Zo moesten ze voor die Blackwater Bay-epi zelfs extra geld lospeuteren, anders had het hele gevecht grotendeels buiten beeld plaatsgevonden.
Ik ben eigenlijk al lang blij dat er überhaupt een fantasy-serie van hoge kwaliteit op de buis is.
O ik klaag verder niet hoor (alleen over Shae). Kort maar krachtig zullen we maar zeggen. Kwaliteit > Kwantiteit. En verder vind ik het juist wel lekker, dat politieke gekonkel. Vooral tussen de vrouwenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik kan me zelf ook niet voorstellen dat een aflevering meer of minder zoveel uitmaakt, maar het zal ook wel de druk van HBO zijn vanwege het budget. Zo moesten ze voor die Blackwater Bay-epi zelfs extra geld lospeuteren, anders had het hele gevecht grotendeels buiten beeld plaatsgevonden.
Ik ben eigenlijk al lang blij dat er überhaupt een fantasy-serie van hoge kwaliteit op de buis is.
Ik denk dat waar het een beetje mis gaat is dat de direwolfs zo stil staan. En als ze weglopen zie je niet bv. de heup een beetje schokken als de poot de grond raakt. Het is allemaal net een tikkeltje te vloeiend. Verder vind ik ze wel supermooi geanimeerd!quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Direwolves zijn een stukkie groter dan husky's. Maar dan nog hadden ze misschien iets met perspectief kunnen doen.
Ik vind de cgi van die wolven verder wel goed overigens, de animaties zien er alleen apart uit.
Ik denk dat die bewegingen met opzet een beetje vertraagd zijn om hun grootte te benadrukken. Een rennende giraf bijv. ziet er ook net uit of het vertraagd is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:38 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ik denk dat waar het een beetje mis gaat is dat de direwolfs zo stil staan. En als ze weglopen zie je niet bv. de heup een beetje schokken als de poot de grond raakt. Het is allemaal net een tikkeltje te vloeiend. Verder vind ik ze wel supermooi geanimeerd!
Die Margaery kan er wel wat van ja. Joffrey is omringt met mensen die hem, terecht, bekritiseren of proberen af te remmen. Terwijl hij een ego heeft van hier tot Tokyo, als er dan een vrouw hem opeens helemaal gaat bewonderen is die zo binnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik genoot echt zo hard van die scene tussen Margaery en Joffrey, hoe ze hem bespeelt. Gewoon heel subtiel meespelen met zijn lust voor geweld en verder een o zo net en met het volk begaan meisje spelen. Niks aan de haaaaaand. Tralalaaaa. Lekker ff Sansa aan tafel uithoren.
I don' t want to ba A queen, I want to be THE queen.
Queen in the North dan, he. Ze wordt doodongelukkig in King's Landing.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:18 schreef Ugjerke het volgende:
Overigens wat mij betreft: Arya voor koningin!
Aryaquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:18 schreef Ugjerke het volgende:
Overigens wat mij betreft: Arya voor koningin!
Arya als Queen in the North en Dany als Queen in the South.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Queen in the North dan, he. Ze wordt doodongelukkig in King's Landing.
Jij gunt Dany de kroon?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Arya als Queen in the North en Dany als Queen in the South.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Mike op 09-04-2013 13:10:42 ]Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
Fijn dat jij het nog even herhaalt voor diegenen die er wellicht overheen hadden gelezen...quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef VeX- het volgende:
Het is jammer dat je door onverkapte
boekspoilers in dit topic al weet dat
Stannis is geen koning. Stannis als Hand van Renly was een perfecte combinatie geweest. Renly is perfect als symbool naar het volk, terwijl Stannis goed is om de orde te handhaven onder de lords. Maar ik ben sowieso geen fan van de Baratheons. Voor zover ik kan oordelen was Robert echt een belachelijk slechte koning.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:36 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Jij gunt Dany de kroon?
Stannis, de ware koning van Westeros
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef VeX- het volgende:
Aardige aflevering. Het interessants vond ik de stukken met de tyrells, joffrey/margaery/sansa. Itt sansa weet margaery zich nog aardig staande te houden tegen die goeie ouwe joffrey.
Die brotherhood vond ik wel vet. Ze zien er capabel uit. Myros is denk ik nog best een taaie.Bedankt dat je het nog een keer herhaalt. Ik had dat nog niet bevestigd gezien, ik had alleen dat vermoeden. Leuk dat je klaagt over spoilers, maar daarmee heb je het dus voor mij gespoilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 09-04-2013 13:10:54 ]Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Het is ook nogal een verschil of je van een machtige familie komt zoals de Tyrells, of er als gijzelaar zit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef VeX- het volgende:
Aardige aflevering. Het interessants vond ik de stukken met de tyrells, joffrey/margaery/sansa. Itt sansa weet margaery zich nog aardig staande te houden tegen die goeie ouwe joffrey.
Haal het dan even weg uit jouw post.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Bedankt dat je het nog een keer herhaalt. Ik had dat nog niet bevestigd gezien, ik had alleen dat vermoeden. Leuk dat je klaagt over spoilers, maar daarmee heb je het dus voor mij gespoilt.
Het is wel het hof dat de Mad King geen strobreed in de weg legde toen de vader van Eddard Stark levend werd verbrand.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:52 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het is ook nogal een verschil of je van een machtige familie komt, of als gijzelaar er zit.
Aardig staande houden is nogal een understatement.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef VeX- het volgende:
Oh, natuurlijk. Faal van mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |