abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125042771
That's a pity :D _O-

Nu al een fan van oma.

En wat blijft margaery een genot om naar te kijken O+
PSN: Duuc-nl
pi_125043608
Ik ben Renly _O-
pi_125043746
Matte aflevering.
pi_125043842
OH, ik vond deze aflevering behoorlijk goed.
pi_125043885
quote:
17s.gif Op maandag 8 april 2013 17:01 schreef Zeroku het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daenerys, Margaery , Gewoon _O_ :9~
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_125043906
Ik vond de aflevering maar zozo... Dat stukje beyond the wall hadden ze mogen skippen. Voegde echt helemaal niets toe. We wisten al dat Samwell een huillebaby is toch?

Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen met Bran en Arya....

Ik snapte het gebeuren rond Theon niet zo erg...

Moet sowieso nog een keertje kijken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_125044098
Mensen die de afleveringen saai vinden moeten maar gauw weer naar Die Hard, Avatar of Narnia kijken.

Geweldige afleveringen. Beide. Meteen krijg zit je als kijker weer met vragen... Wat wil littlefinger van Sansa (die is goed dikker geworden... Staat 'r goed) Waarom mag Jojen van tonks (weet niet hoe ze in GoT heet :') ) niet uitleggen wat er in ie dromen afspeelt? Wat weet zij? Heeft cersei margery nu al door? Margery _O_ wat ga je doen.. en oma margery _O_

Geweldig.

Grootste vechtscenes of dikke CGI is niet alles.
pi_125045113
Mysterious Varys 0.o
pi_125045390
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:10 schreef muzas het volgende:
Grootste vechtscenes of dikke CGI is niet alles.
Hier gaat het mij niet eens zo zeer om, het gaat om het ontbreken van intriges, vlijmscherpe dialogen (ik mis bijvoorbeeld Varys heel erg) e.d. Personages die zichzelf echt flink in de nesten gewerkt hebben. Momenteel zijn de verhaallijnen nogal lafjes (wat best mag voor 2 inleidende eps.).

Jon is wel heel makkelijk toegelaten tot de wildlings en struint het kamp wat af. Robb maakt niks belangwekkends mee, Arya's ontmoeting in ep. 2 loopt ook allemaal weer soepeltjes af (op ontmoeting met de Hound na). Sansa maakt niks mee, Tyrion krijgt een uitbrander okee, maar zit verder op zijn kamer. Bran en de Reeds zijn ook al snel maatjes. Dany koopt slaven en ja, er is een aanslag op haar maar die wordt ook weer gemarginaliseerd en erg makkelijk verijdeld... De Tyrells zijn de enigen met een dubbele agenda maar daar prik je ook makkelijk doorheen...

Denk ook eens aan de cliffhangers: Selmy die aan Dany vraagt of ie in de queensguard mag versus Bran die uit toren valt, Carice die schaduwbaby uitpoept, Dany die uit as opstaat met draken e.d.

Het is gewoon nog niet je-van-het. :)
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125045403
quote:
19s.gif Op maandag 8 april 2013 19:47 schreef Duuc-nl het volgende:
Nu al een fan van oma.
Leuk mens inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 8 april 2013 @ 20:40:21 #86
28033 Pek
je moet wat
pi_125045785
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 20:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Leuk mens inderdaad.

Emma Peel _O_
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_125046005
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:34 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Hier gaat het mij niet eens zo zeer om, het gaat om het ontbreken van intriges, vlijmscherpe dialogen (ik mis bijvoorbeeld Varys heel erg) e.d. Personages die zichzelf echt flink in de nesten gewerkt hebben. Momenteel zijn de verhaallijnen nogal lafjes (wat best mag voor 2 inleidende eps.).

Jon is wel heel makkelijk toegelaten tot de wildlings en struint het kamp wat af. Robb maakt niks belangwekkends mee, Arya's ontmoeting in ep. 2 loopt ook allemaal weer soepeltjes af (op ontmoeting met de Hound na). Sansa maakt niks mee, Tyrion krijgt een uitbrander okee, maar zit verder op zijn kamer. Bran en de Reeds zijn ook al snel maatjes. Dany koopt slaven en ja, er is een aanslag op haar maar die wordt ook weer gemarginaliseerd en erg makkelijk verijdeld... De Tyrells zijn de enigen met een dubbele agenda maar daar prik je ook makkelijk doorheen...

Denk ook eens aan de cliffhangers: Selmy die aan Dany vraagt of ie in de queensguard mag versus Bran die uit toren valt, Carice die schaduwbaby uitpoept, Dany die uit as opstaat met draken e.d.

Varys komt nog wel langs hoor, die laten ze echt niet een seizoen weg. Kan me verder goed vinden in je verhaal, al denk ik niet dat Arya's verhaal hier bij blijft. Die ontmoeting krijgt echt nog wel een staartje.
  maandag 8 april 2013 @ 20:46:47 #88
28033 Pek
je moet wat
pi_125046159
quote:

[..]

Vergeet aub niet dat GRRM maar een middelmatige schrijver is, en dan ben ik nog mild :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_125046184
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:44 schreef Funzel het volgende:

[..]

Varys komt nog wel langs hoor, die laten ze echt niet een seizoen weg. Kan me verder goed vinden in je verhaal, al denk ik niet dat Arya's verhaal hier bij blijft. Die ontmoeting krijgt echt nog wel een staartje.
Tuurlijk, en het seizoen zal echt nog wel op gang komen, maar ik kijk net de promo voor ep. 3 en daar zitten dan ook weer niet echt momenten in dat je denkt: dit wil ik zsm zien!!!!
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125046632
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:47 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Tuurlijk, en het seizoen zal echt nog wel op gang komen, maar ik kijk net de promo voor ep. 3 en daar zitten dan ook weer niet echt momenten in dat je denkt: dit wil ik zsm zien!!!!
Oh ik zag wel iets, maar ik zal er verder niks over zeggen. :P
pi_125046783
quote:
12s.gif Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef Pek het volgende:

[..]

Vergeet aub niet dat GRRM maar een middelmatige schrijver is, en dan ben ik nog mild :P
Ik moet de eerste goede fantasy schrijver nog tegenkomen, afgezien van Tolkien.
Het leent zich wel prima voor een serie als deze.
  maandag 8 april 2013 @ 20:57:52 #92
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_125046870
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 18:24 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Varys :') Oftewel ze kunnen niet kiezen, want mysterious.
Tyrion Lannister

Aight ;D
pi_125046878
quote:

[..]

Zonder te spoileren, op zich zit er wel in wat het boek ook heeft, maar als je het boek kent mis je echt wel een zootje dingen als je de aflevering bekijkt. Zo is daar de 'toelating' van Jon tot de Wildlings. Die was niet heel veel spannender in het boek dan hier, maar gaf wel net dat beetje extra dat je kon denken: ja, ik kan wel snappen dat Mance zich in zijn verhaal kan vinden en hem op zijn minst de kans geeft.
Ook de ontmoeting tussen Dany en Selmy is in het boek echt een stuk toffer uitgewerkt.

Zo zijn er nog wel wat van die zaken. Ik ben nog steeds fan van de serie op tv, maar als boeklezer (paar keer gelezen nu) ontkom ik er niet aan dat het hier en daar wat wringt om het allemaal goed te verfilmen. Dat is mijn kant dan. Voor mensen die enkel de serie kijken vraag ik mij wel eens af of het soms niet heel erg van de hak op de tak aanvoelt, ondanks dat het hoogstwaarschijnlijk ook voor hen een toffe serie blijft om te kijken.
pi_125046967
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 20:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik moet de eerste goede fantasy schrijver nog tegenkomen, afgezien van Tolkien.
Het leent zich wel prima voor een serie als deze.
Wat vind je niet goed aan Martin dan?
  maandag 8 april 2013 @ 21:00:47 #95
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_125047062
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:57 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Zonder te spoileren, op zich zit er wel in wat het boek ook heeft, maar als je het boek kent mis je echt wel een zootje dingen als je de aflevering bekijkt. Zo is daar de 'toelating' van Jon tot de Wildlings. Die was niet heel veel spannender in het boek dan hier, maar gaf wel net dat beetje extra dat je kon denken: ja, ik kan wel snappen dat Mance zich in zijn verhaal kan vinden en hem op zijn minst de kans geeft.
Ook de ontmoeting tussen Dany en Selmy is in het boek echt een stuk toffer uitgewerkt.

Zo zijn er nog wel wat van die zaken. Ik ben nog steeds fan van de serie op tv, maar als boeklezer (paar keer gelezen nu) ontkom ik er niet aan dat het hier en daar wat wringt om het allemaal goed te verfilmen. Dat is mijn kant dan. Voor mensen die enkel de serie kijken vraag ik mij wel eens af of het soms niet heel erg van de hak op de tak aanvoelt, ondanks dat het hoogstwaarschijnlijk ook voor hen een toffe serie blijft om te kijken.
En nu bij deze laatste aflevering. Theon die uberhaupt een rol krijgt terwijl die gast pas weer in boek 5 verschijnt. :') Vind dat verhaal van Arya op vrijwel elk punt kut uitgevoerd. Vorige seizoen en dit seizoen ook weer.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_125047069
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:59 schreef Funzel het volgende:

[..]

Wat vind je niet goed aan Martin dan?
Soms wat clichématig; zo af en toe heeft hij een nieuw favoriet woord wat vervolgens elke drie pagina's twee keer terugkomt gedurende vier hoofdstukken.

Wel vermakelijke boeken hoor, ik heb ze met veel plezier gelezen.
  maandag 8 april 2013 @ 21:01:28 #97
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_125047112
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Soms wat clichématig; zo af en toe heeft hij een nieuw favoriet woord wat vervolgens elke drie pagina's twee keer terugkomt gedurende vier hoofdstukken.

_O- Herkenbaar.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_125047336
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

En nu bij deze laatste aflevering. Theon die uberhaupt een rol krijgt terwijl die gast pas weer in boek 5 verschijnt. :') Vind dat verhaal van Arya op vrijwel elk punt kut uitgevoerd. Vorige seizoen en dit seizoen ook weer.
Je snapt toch wel dat ze Theon niet ineens 3/4 seizoenen uit de serie weg kunnen laten, hoop ik?
pi_125047376
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld, maar dat is niet alleen voorbehouden aan Martin. Het is niet bepaald hoogwaardige literatuur. Fantasyboeken zijn toch negen van de tien keer van het niveau doktersromannetje.
Ik heb wel een aantal keer op aanraden van vrienden wat proberen te lezen, maar het kan me nooit echt boeien.
pi_125047537
Ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte tijdens passages die over seks gaan. En dat ligt niet aan mij :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')