SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Bart
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
- Fruity King tropisch fruit sap
- Alles van Milka
- Alles dat chocola bevat
- Stroopwafels
- Frisia spek
- Ribbelchips
- Cakebeslag
- Jodenkoeken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2013 18:35:29 ]Fuck the EBU.![]()
Spacende ?quote:Op zondag 7 april 2013 18:34 schreef Studeur het volgende:
tering ik zit me hier toch een partij vaag te zijn![]()
pillenfeestje gisteren. en na een nacht lang wakker worden van mn eigen kreungeluid wat ik tijdens mijn dromen maakte voel ik me nog steeds zo vaag als in die dromen. ga over een paar uurtjes maar weer slapen.quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
goed plan jaquote:Op zondag 7 april 2013 18:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
pillenfeestje gisteren. en na een nacht lang wakker worden van mn eigen kreungeluid wat ik tijdens mijn dromen maakte voel ik me nog steeds zo vaag als in die dromen. ga over een paar uurtjes maar weer slapen.
Fuck the EBU.![]()
Ook pics van mijn pen0r?quote:Op zondag 7 april 2013 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pics mogen in DM gedeponeerd worden dan.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Hmm kreunen, je had leuke dromen?quote:Op zondag 7 april 2013 18:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
pillenfeestje gisteren. en na een nacht lang wakker worden van mn eigen kreungeluid wat ik tijdens mijn dromen maakte voel ik me nog steeds zo vaag als in die dromen. ga over een paar uurtjes maar weer slapen.![]()
![]()
Youtube.quote:Op zondag 7 april 2013 18:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie heeft nog een leuk puistenfilmpje >?Fuck the EBU.![]()
Hahaha zo'n plakkerige.quote:Op zondag 7 april 2013 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wellicht een nat plekje in zijn boxerOok in moeilijke tijden.![]()
kan mij alleen nog herinneren dat het over treinkaartjes ging en over dat we steeds mensen kwijt waren van de groep. en dan had ik zo'n moment van "oja" ofzo waarna ik wakker werd van mn eigen keiharde "HUH"quote:mijn penor is na vannacht kleiner en inactiever dan ooitquote:Op zondag 7 april 2013 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wellicht een nat plekje in zijn boxerHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
En er was al niet veel in je broekquote:Op zondag 7 april 2013 18:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
kan mij alleen nog herinneren dat het over treinkaartjes ging en over dat we steeds mensen kwijt waren van de groep. en dan had ik zo'n moment van "oja" ofzo waarna ik wakker werd van mn eigen keiharde "HUH"
[..]
mijn penor is na vannacht kleiner en inactiever dan ooitRIP little studie
![]()
Mijn dromen zijn veel leuker, ik word namelijk 's nachts wel eens wakker terwijl ik nog sleep paralyzed ben, en dan zet ik dat om in een lucide droom.
Lucide is echt baasquote:Op zondag 7 april 2013 18:46 schreef Unscrewed het volgende:
Mijn dromen zijn veel leuker, ik word namelijk 's nachts wel eens wakker terwijl ik nog sleep paralyzed ben, en dan zet ik dat om in een lucide droom.![]()
![]()
Ik vind slaapverlamming niet leuk manquote:Op zondag 7 april 2013 18:46 schreef Unscrewed het volgende:
Mijn dromen zijn veel leuker, ik word namelijk 's nachts wel eens wakker terwijl ik nog sleep paralyzed ben, en dan zet ik dat om in een lucide droom.Had het zaterdagochtend omdat ik weer ging slapen na kwartiertje wakker te zijn geweest, gewoon 3x achter elkaar weer erin teruggezakt
![]()
Lucide dromenquote:Op zondag 7 april 2013 18:46 schreef Unscrewed het volgende:
Mijn dromen zijn veel leuker, ik word namelijk 's nachts wel eens wakker terwijl ik nog sleep paralyzed ben, en dan zet ik dat om in een lucide droom.
Paar keer gehad maar de laatste was echt episch. Ik kon opstaan uit mn eigen bed en rondlopen door mn huis terwijl ik besefte dat ik lucide aan het dromen was. Maar het lukte me steeds niet om verder dan mn voordeur te komen omdat ik dan weer terug"vloog" naar mn eigen bed, waarna ik weer "respawnde" en in een zwevende beweging mn bed uit kwam om het vervolgens weer zo lang mogelijk vol te houden. Heb in totaal iets van 5 keer deze cyclus meegemaakt. Het jammere is dat je het niet langer vol houdt omdat je te enthousiast bent over het feit dat je doorhebt dat je droomt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Inderdaad! Jammer dat als ik half slaap, ik niet heel logisch kan nadenken over wat ik wil gaan dromen. Gelukkig is het eerste waar ik aan denk seks, en dat is geen bullshit.quote:Ik droom alleen over seks als ik lucide kan dromen..
seks in dromen is ook veel geylerquote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Inderdaad! Jammer dat als ik half slaap, ik niet heel logisch kan nadenken over wat ik wil gaan dromen. Gelukkig is het eerste waar ik aan denk seks, en dat is geen bullshit.Ik droom alleen over seks als ik lucide kan dromen..
net als muziek
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Liever seks in het echt, anders wordt je wakker met een enorme stijve tampeloeris en moet je eerst fappen op de vroege ochtend voor je uberhaupt iets normaals wilt doen die dag![]()
![]()
Totdat je wakker word met je lul aan je boxer vastgeplaktquote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
seks in dromen is ook veel geylernet als muziek
.
![]()
whehe fappenquote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Liever seks in het echt, anders wordt je wakker met een enorme stijve tampeloeris en moet je eerst fappen op de vroege ochtend voor je uberhaupt iets normaals wilt doen die dag
Fuck the EBU.![]()
Seks in de ochtend gewoonquote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Liever seks in het echt, anders wordt je wakker met een enorme stijve tampeloeris en moet je eerst fappen op de vroege ochtend voor je uberhaupt iets normaals wilt doen die dag![]()
das waar maar de geilheid in dromen overstijgt de geilheid die je tijdens wakker zijn kunt zijn, waardoor het fapje bij wakker worden alleen maar tegenvalt.quote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Liever seks in het echt, anders wordt je wakker met een enorme stijve tampeloeris en moet je eerst fappen op de vroege ochtend voor je uberhaupt iets normaals wilt doen die dagHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik vind het gewoon echt fantastisch (quote:Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind slaapverlamming niet leuk manHad het zaterdagochtend omdat ik weer ging slapen na kwartiertje wakker te zijn geweest, gewoon 3x achter elkaar weer erin teruggezakt
)
Nee maar serieus, als je weet wat er aan de hand is, is het helemaal niet meer eng. Dan kan je zelfs enge dingen zien omdat je nog half droomt (dus hallucineert), maar als je weet dat je gewoon in slaapverlamming zit, kan je rustig blijven liggen terwijl een eng mens je aankijkt ofzo.
Alleen kom ik er nooit echt uit.. dan kan ik eindelijk weer bewegen, en dan lig ik weer even en dan zit ik weer vast, kan ik later weer bewegen, dan lig ik weer even stil, zit ik weer vast, en zo blijf ik dat doen totdat ik helemaal in slaap val.
Maar je moet eigenlijk gewoon je ogen dicht doen, en denken dat je aan het dromen bent en je eigen droom bestuurd, dan kan je dat echt gaan dromen en dan heb je de beste dromen ooit..Dit -- Parkiet is mijn papa
Een ODOLquote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Liever seks in het echt, anders wordt je wakker met een enorme stijve tampeloeris en moet je eerst fappen op de vroege ochtend voor je uberhaupt iets normaals wilt doen die dag
Lekker meer naar college nemen en sloeries
palen op de plee.
Ook in moeilijke tijden.![]()
watquote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Een ODOL
Lekker meer naar college nemen en sloeries
palen op de plee.
Fuck the EBU.![]()
Ja dat probleem heb ik dus ook! Dan ben je iets te enthousiast en dan heb je iets teveel door dat je droomt, en dan word je wakker. Maar er is een oplossing hier voor. In je droom moet je rondjes gaan draaien (geen bullshit), dan focus je weer op de droom waardoor je langer blijft dromen. Als je weer voelt dat de droom aan het vervagen is, doe je het opnieuw.quote:Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
Lucide dromen
Paar keer gehad maar de laatste was echt episch. Ik kon opstaan uit mn eigen bed en rondlopen door mn huis terwijl ik besefte dat ik lucide aan het dromen was. Maar het lukte me steeds niet om verder dan mn voordeur te komen omdat ik dan weer terug"vloog" naar mn eigen bed, waarna ik weer "respawnde" en in een zwevende beweging mn bed uit kwam om het vervolgens weer zo lang mogelijk vol te houden. Heb in totaal iets van 5 keer deze cyclus meegemaakt. Het jammere is dat je het niet langer vol houdt omdat je te enthousiast bent over het feit dat je doorhebt dat je droomt.
- doe eens niet-
[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2013 18:57:51 ]Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Ja ik heb het al sinds ik heel klein ben, ook lucide dus ik weet wel wat het is en vind het niet eng maar ik lag nu dus op m'n buik en m'n keel zat een beetje dicht en wilde dus slikken maar dat lukte niet dus ik m'n tenen proberen te bewegen zodat ik eruit zou komen, slikken en bam er weer in en dat 3xquote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon echt fantastisch ()
Nee maar serieus, als je weet wat er aan de hand is, is het helemaal niet meer eng. Dan kan je zelfs enge dingen zien omdat je nog half droomt (dus hallucineert), maar als je weet dat je gewoon in slaapverlamming zit, kan je rustig blijven liggen terwijl een eng mens je aankijkt ofzo.
Alleen kom ik er nooit echt uit.. dan kan ik eindelijk weer bewegen, en dan lig ik weer even en dan zit ik weer vast, kan ik later weer bewegen, dan lig ik weer even stil, zit ik weer vast, en zo blijf ik dat doen totdat ik helemaal in slaap val.
Maar je moet eigenlijk gewoon je ogen dicht doen, en denken dat je aan het dromen bent en je eigen droom bestuurd, dan kan je dat echt gaan dromen en dan heb je de beste dromen ooit..![]()
![]()
Jouw UIquote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef Nikonlover het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.![]()
![]()
Ga je die hier nou ook nog posten?quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef Nikonlover het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
Februari 2013 belde..Fuck the EBU.![]()
Ik vind hem een beetje te slickquote:Op zondag 7 april 2013 18:57 schreef krullenbolletje het volgende:
ik had vannacht een lucide droom met Jan Kooijman erin
Fuck the EBU.![]()
Huh?quote:Op zondag 7 april 2013 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga je die hier nou ook nog posten?
Februari 2013 belde..![]()
![]()
kan best werken ja. het was ook het verwachtingspatroon bij mij omdat ik mn eigen huis droomde, door mn enthousiasme verwachtte ik van te voren al mn eigen huis te zien maar als je je daarop focust wordt dat beeld juist niet gevormd met als gevolg dat je in een omgeving staat die je eigenlijk nog moet bedenken waardoor je je teveel bezig houdt met wat er gaat komen en je wakker wordt.quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik dus ook! Dan ben je iets te enthousiast en dan heb je iets teveel door dat je droomt, en dan word je wakker. Maar er is een oplossing hier voor. In je droom moet je rondjes gaan draaien (geen bullshit), dan focus je weer op de droom waardoor je langer blijft dromen. Als je weer voelt dat de droom aan het vervagen is, doe je het opnieuw.
helaas kan ik niet op commando lucide dromen, maar de 3 keer dat het spontaan kwam heb ik er nog dagen van nagenoten
Dat is een zinnetje die vorige maand ofzo in heel onz in elk topic werd rondgespamd. Blijf dan iig uit het stonertopicquote:
Fuck the EBU.![]()
Haha dat ken ik.quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik heb het al sinds ik heel klein ben, ook lucide dus ik weet wel wat het is en vind het niet eng maar ik lag nu dus op m'n buik en m'n keel zat een beetje dicht en wilde dus slikken maar dat lukte niet dus ik m'n tenen proberen te bewegen zodat ik eruit zou komen, slikken en bam er weer in en dat 3x
Toch blijf ik het stiekem wel leuk vinden, (ook terwijl ik slaapverlamd bent), vind het gewoon interessant. Alleen de eerste keer dat ik in slaapverlamming was, hallucineerde ik een geest die tegen me zat te praten bij mijn bed terwijl ik niet kon bewegen, en ik was er echt van overtuigd dat het geen droom was.. dus altijd gelooft in geesten totdat het weer gebeurde (slaapverlamming zelf, niet met de hallucinatie) en het ging Googlen..
Meeste Alien Abductie verhalen komen ook door slaapverlamming hallucinaties heb ik gelezen.
Dat is altijd jammer jaquote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ach hij is lekker genoegMaar ik werd wakker voordat het echt leuk werd
Dan lig je daar keihard weer proberen in slaap te vallen omdat je de droom wil afdromen
En als dat niet lukt dan bedenk je met je slaapdronken hoofd zelf nog maar wat
Mja als je dan erover na gaat denken hoe die droom precies helemaal ging dan weet je het niet meer
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 18:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
kan best werken ja. het was ook het verwachtingspatroon bij mij omdat ik mn eigen huis droomde, door mn enthousiasme verwachtte ik van te voren al mn eigen huis te zien maar als je je daarop focust wordt dat beeld juist niet gevormd met als gevolg dat je in een omgeving staat die je eigenlijk nog moet bedenken waardoor je je teveel bezig houdt met wat er gaat komen en je wakker wordt.
helaas kan ik niet op commando lucide dromen, maar de 3 keer dat het spontaan kwam heb ik er nog dagen van nagenoten.
Kwestie van oefenen en letten op tekens in je droom.
(Lichten werken niet, dingen zien er raar uit, je ziet jezelf niet in spiegels/vervaagd, etc)Dit -- Parkiet is mijn papa
Heb tijdens slaapverlamming prachtige muziekstukken gecreeerd in mn hoofd. begonnen met een simpele beat die doorloopt waar ik dan zelf allemaal geluiden aan toe kon voegen, en goed dat het klonk
Ja precies datquote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is altijd jammer jaDan lig je daar keihard weer proberen in slaap te vallen omdat je de droom wil afdromen
En als dat niet lukt dan bedenk je met je slaapdronken hoofd zelf nog maar wat
Mja als je dan erover na gaat denken hoe die droom precies helemaal ging dan weet je het niet meerEn toen viel ik weer terug in de droom, werd hij gvd weggeroepen
![]()
![]()
ANTICLIMAXquote:Op zondag 7 april 2013 19:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja precies datEn toen viel ik weer terug in de droom, werd hij gvd weggeroepen
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik heb vroeger toen ik 3 was blijkbaar tegen de leiders op de creche gezegd dat er 's nachs elke keer een man met een hoed aan mijn luier zat ofzo, ik kan me nog dromen van toen ik 3 was herinneren zelfs en eigenlijk besef ik me nu pas dat dat gewoon slaapverlamming wasquote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha dat ken ik.
Toch blijf ik het stiekem wel leuk vinden, (ook terwijl ik slaapverlamd bent), vind het gewoon interessant. Alleen de eerste keer dat ik in slaapverlamming was, hallucineerde ik een geest die tegen me zat te praten bij mijn bed terwijl ik niet kon bewegen, en ik was er echt van overtuigd dat het geen droom was.. dus altijd gelooft in geesten totdat het weer gebeurde (slaapverlamming zelf, niet met de hallucinatie) en het ging Googlen..
Meeste Alien Abductie verhalen komen ook door slaapverlamming hallucinaties heb ik gelezen.Bizar eigenlijk
![]()
![]()
Wow, had je last van een cronische slaapverlamming?quote:Op zondag 7 april 2013 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb vroeger toen ik 3 was blijkbaar tegen de leiders op de creche gezegd dat er 's nachs elke keer een man met een hoed aan mijn luier zat ofzo, ik kan me nog dromen van toen ik 3 was herinneren zelfs en eigenlijk besef ik me nu pas dat dat gewoon slaapverlamming wasBizar eigenlijk
Echt hoor we lagen al op bed, kleren uit en allesquote:![]()
Maar ik ben het ondertussen gewend, ik heb nog nooit een afgemaakte seks droom gehad
Maar ik werd wel echt wakker van "godverdomme kut jezus"
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat één kut leven heb jij zegquote:Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Echt hoor we lagen al op bed, kleren uit en alles![]()
Maar ik ben het ondertussen gewend, ik heb nog nooit een afgemaakte seks droom gehad
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me dan af als die seksdroom daadwerkelijk 'afgedroomd' wordt, of je dan ook echt in je slaap/als je net wakker wordt klaargekomen bentquote:Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Echt hoor we lagen al op bed, kleren uit en alles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Nouja nogsteeds eigenlijk. Heb het echt heel vaak, met name als ik een kwartiertje wakker ben geweest en weer ga slapen of een middagdutje oid.quote:Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow, had je last van een cronische slaapverlamming?![]()
Ja ik dus ookquote:Op zondag 7 april 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af als die seksdroom daadwerkelijk 'afgedroomd' wordt, of je dan ook echt in je slaap/als je net wakker wordt klaargekomen bent![]()
![]()
Hopelijk lukt het me een keer
![]()
![]()
Ik heb nog wel wat voor je!quote:Op zondag 7 april 2013 19:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik dus ookHopelijk lukt het me een keer
![]()
Wat Mono nu gaat sturen werkte voor mij nietquote:Op zondag 7 april 2013 19:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik dus ookHopelijk lukt het me een keer
Fuck the EBU.![]()
Geile seksdromen
Ik keek vroeger hier op FOK! naar seksverhalen.
En heb toen ook wel eens wat geschreven.Ook in moeilijke tijden.![]()
Vind je dat vervelend of ook wel weer relaxed omdat je zo in een lucid dream kan komen?quote:Op zondag 7 april 2013 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja nogsteeds eigenlijk. Heb het echt heel vaak, met name als ik een kwartiertje wakker ben geweest en weer ga slapen of een middagdutje oid.
Want ik wil juist meer slaapverlamd worden, hoe raar het ook klinkt.. want lucid dreams zijn echt.. gewoon.. geweldig.Dit -- Parkiet is mijn papa
filmpje ofzo?quote:Op zondag 7 april 2013 19:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat Mono nu gaat sturen werkte voor mij niet![]()
whehehe mono en mur stoppen hun piem0ls in elkaars kontje en zo piemol in piemol neuken enzo hahahahahaahahaahahahahahahahahahhaa einz.quote:Fuck the EBU.![]()
Wowquote:Op zondag 7 april 2013 19:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe mono en mur stoppen hun piem0ls in elkaars kontje en zo piemol in piemol neuken enzo hahahahahaahahaahahahahahahahahahhaa einz..
![]()
![]()
![]()
Ja ik zal het vast ook nog wel eens een keer proberenquote:Op zondag 7 april 2013 19:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
meestal werken die dingen ook niet bij mij, maar zal het proberenlinkje wat hij stuurde heb ik zelf nog niet gezien, was een andere die bij mij niet werkte
Ik zat daar "okemoet ik hiervan klaarkomen?
"
Fuck the EBU.![]()
Weet je wat echt fantastisch is, seksdromen over degene naast je. Dan word je wakker en kan je eropquote:.
![]()
Stuur eens?quote:Op zondag 7 april 2013 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik zal het vast ook nog wel eens een keer proberenlinkje wat hij stuurde heb ik zelf nog niet gezien, was een andere die bij mij niet werkte
"
![]()
JAAAAAAAAAquote:Op zondag 7 april 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je wat echt fantastisch is, seksdromen over degene naast je. Dan word je wakker en kan je erop.
![]()
Zulke fijne kankergeile seks is dat ook altijd
![]()
Jij weet![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik weet nog wel een leuk motel in de buurt.quote:Op zondag 7 april 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je wat echt fantastisch is, seksdromen over degene naast je. Dan word je wakker en kan je erop.
Ik kom wel heel close met die hypnose filmpjes maar niet close genoegquote:Op zondag 7 april 2013 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik zal het vast ook nog wel eens een keer proberenlinkje wat hij stuurde heb ik zelf nog niet gezien, was een andere die bij mij niet werkte
"
![]()
![]()
ohhh frustrerendquote:Op zondag 7 april 2013 19:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kom wel heel close met die hypnose filmpjes maar niet close genoeg
Fuck the EBU.![]()
niet echt meer, ik rol zo een nieuwequote:.
oke dus ik kan daar de hoer naartoe sturen voor je?quote:Op zondag 7 april 2013 19:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuk motel in de buurt.![]()
![]()
godver ik gister in een wc hokje de inhoud van een half bommetje mdma kristallen eruit pulken. Stop ik die troep met een natte vinger in mn mond, kom ik erachter dat ik mn flesje water niet meeheb. Vervolgens moest ik eerst nog het overgebleven restje in het vloetje draaien en daarna kon ik pas naar een kraan toe. Mn hele tong is weggebrand door dat spul, ik proef de komende dagen niks meer.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
jij was toch gestopt?quote:Op zondag 7 april 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
niet echt meer, ik rol zo een nieuwe.
[..]
oke dus ik kan daar de hoer naartoe sturen voor je?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 19:20 schreef Studeur het volgende:
godver ik gister in een wc hokje de inhoud van een half bommetje mdma kristallen eruit pulken. Stop ik die troep met een natte vinger in mn mond, kom ik erachter dat ik mn flesje water niet meeheb. Vervolgens moest ik eerst nog het overgebleven restje in het vloetje draaien en daarna kon ik pas naar een kraan toe. Mn hele tong is weggebrand door dat spul, ik proef de komende dagen niks meer.![]()
![]()
![]()
![]()
Is niet leuk, ik heb serieus allemaal rode plekken op mn tongquote:
Lulligquote:Op zondag 7 april 2013 19:20 schreef Studeur het volgende:
godver ik gister in een wc hokje de inhoud van een half bommetje mdma kristallen eruit pulken. Stop ik die troep met een natte vinger in mn mond, kom ik erachter dat ik mn flesje water niet meeheb. Vervolgens moest ik eerst nog het overgebleven restje in het vloetje draaien en daarna kon ik pas naar een kraan toe. Mn hele tong is weggebrand door dat spul, ik proef de komende dagen niks meer.
Your beauty never ever scared me.![]()
1 week jaquote:Dat ken ikquote:Op zondag 7 april 2013 19:20 schreef Studeur het volgende:
godver ik gister in een wc hokje de inhoud van een half bommetje mdma kristallen eruit pulken. Stop ik die troep met een natte vinger in mn mond, kom ik erachter dat ik mn flesje water niet meeheb. Vervolgens moest ik eerst nog het overgebleven restje in het vloetje draaien en daarna kon ik pas naar een kraan toe. Mn hele tong is weggebrand door dat spul, ik proef de komende dagen niks meer.en stond er nog een beveiliger bij de kraan, dus kon ook niet te obvious m'n mond gaan spoelen
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
niet echt meer, ik rol zo een nieuwe.
[..]
oke dus ik kan daar de hoer naartoe sturen voor je?Was dat een afwijzing of ook meteen friendzone?
Beidenquote:Op zondag 7 april 2013 19:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Was dat een afwijzing of ook meteen friendzone?
![]()
![]()
Tss. Ik ben alpha genoeg om uit de friendzone te komen.quote:
kan wel zo zijn maar niet alpha genoeg om me bij mur weg te krijgenquote:Op zondag 7 april 2013 19:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tss. Ik ben alpha genoeg om uit de friendzone te komen..
![]()
Ik ben net alfa genoeg om twee talen te spreken.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Engels is ook niet zo moeilijk.quote:Op zondag 7 april 2013 19:40 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben net alfa genoeg om twee talen te spreken.![]()
Nee, tenzij je het echt perfect wil schrijven. Dan is het nog wel eens lastig, maar dat geldt voor Nederlands ook.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Robot Unicorn Attack blijft zo baas.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Mensen die geen Cambridge hebbenquote:Op zondag 7 april 2013 19:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, tenzij je het echt perfect wil schrijven. Dan is het nog wel eens lastig, maar dat geldt voor Nederlands ook._!
![]()
Een Cambridge wat?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Als een jongen iets wilt..quote:Op zondag 7 april 2013 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kan wel zo zijn maar niet alpha genoeg om me bij mur weg te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik ga even zelf pizza's maken.
quote:Op zondag 7 april 2013 19:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als een jongen iets wilt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bring it li'l biatch.![]()
Zal ik doen, zitten nu in de oven.quote:
quote:
Bij nader inzien..Dit -- Parkiet is mijn papa
Nah, gewoon bro's before ho's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 7 april 2013 20:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar jij bent wel een ho.
[ afbeelding ]![]()
![]()
PIZZA
Even mijn laatste stuk naar binnen werken en dan zet ik ze op mijn PC.quote:
Jullie zijn echt awesome.
Zo nu al sinds Donderdag niet geblowt nergens last van ik ben echt een vervelings blower wat dat betreft.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik kan ook wel rustig een weekje niet blowen zonder problemenquote:Op zondag 7 april 2013 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo nu al sinds Donderdag niet geblowt nergens last van ik ben echt een vervelings blower wat dat betreft.Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Same here. Alleen voel ik me wel vaak nog lichtjes in mijn hoofd en een beetje 'outzoned' de dag/2 dagen daarna.quote:Op zondag 7 april 2013 20:58 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik kan ook wel rustig een weekje niet blowen zonder problemenDit -- Parkiet is mijn papa
Heb net even een abbonement afgesloten bij T-Mobile.
Zat al 1 maand zonder sms'en/bellen/whatsapp.
Als ik een paar blows rook en na 3'en ga pitten dan voel ik me heel de dag erop meestal wel lekker mellow jaquote:Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Same here. Alleen voel ik me wel vaak nog lichtjes in mijn hoofd en een beetje 'outzoned' de dag/2 dagen daarna.
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 21:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Als ik een paar blows rook en na 3'en ga pitten dan voel ik me heel de dag erop meestal wel lekker mellow ja
Trouwens.. sinds wanneer zit dat gezichtje in jouw UI?
Zeg niet dat dat er altijd al was..Dit -- Parkiet is mijn papa
Fijn is ook een nuchter dagje tussen weken heelveel blowen die dag is dan extra tof.quote:Op zondag 7 april 2013 20:58 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik kan ook wel rustig een weekje niet blowen zonder problemenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 21:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Trouwens.. sinds wanneer zit dat gezichtje in jouw UI?
Zeg niet dat dat er altijd al was..![]()
but the kid is not my sonquote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
BILLIE JEAN IS NOT MY LOVAAAAAAH
SHE'S JUST A GIRL WHO CLAIMS THAT IM DA ONEEE![]()
![]()
HIHI!quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Even serieus.quote:
Ik ben bang..
Dat zegt ie toch na die zin?quote:
Ik hou echt van MJJquote:
Hoezo? Michael was echt een lieve man hoor, alleen een beetje te hoge expectations voor deze wereld.quote:Op zondag 7 april 2013 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jammer dat het eigenlijk een totale teringdebiel was maarja.
Die kut media bracht hem gewoon omlaag met slechte roddels.
Ik kijk naar wat ik zelf zie.. niet naar wat ik op het nieuws hoor.
I knowquote:Op zondag 7 april 2013 21:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Vitiligo
Ik dacht ik link het maar.quote:
Sommige mensen zeiden dat hij zichzelf heeft wit gemaakt omdat ie niet op zijn vader wilde lijken, of zulke bollocks.
Ik weet niet of je het al wist maar vitiligo zorgt er niet voor dat je in één dag opeens blank bent hoorquote:Op zondag 7 april 2013 21:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik dacht ik link het maar.
Sommige mensen zeiden dat hij zichzelf heeft wit gemaakt omdat ie niet op zijn vader wilde lijken, of zulke bollocks.Tuurlijk heeft ie z'n pigment laten verwijderen
![]()
Heb je wel een punt Vasquote:Op zondag 7 april 2013 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het al wist maar vitiligo zorgt er niet voor dat je in één dag opeens blank bent hoorTuurlijk heeft ie z'n pigment laten verwijderen
quote:Op zondag 7 april 2013 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het al wist maar vitiligo zorgt er niet voor dat je in één dag opeens blank bent hoorTuurlijk heeft ie z'n pigment laten verwijderen
Daar heb je geen punt. Hij heeft met make-up zijn witte vlekken verborgen, duhhquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Precies. make-up.quote:Op zondag 7 april 2013 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja oke hij werd geleidelijk aan steeds lichter maar toch, vitiligo geeft vlekken.
Eerlijk, wat zou jij doen als je grote witte vlekken zou krijgen? Ik zou het ook coveren met Make-Up.Dit -- Parkiet is mijn papa
En na een tijdje het niet meer dragen bleek die helemaal blank te zijn?quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Hij heeft een heel visagie team, jij nietquote:Op zondag 7 april 2013 21:24 schreef Unscrewed het volgende:
Eerlijk, wat zou jij doen als je grote witte vlekken zou krijgen? Ik zou het ook coveren met Make-Up.Maar toch, zelfs dan kan je het nog niet natuurlijk eruit laten zien
![]()
![]()
Als meer dan de helft van je lichaam al wit is, dan ga je het proces omdraaien natuurlijk..quote:Op zondag 7 april 2013 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En toen ineens was die helemaal blank?Dit -- Parkiet is mijn papa
Nee klopt, lol. Maar toch.quote:Op zondag 7 april 2013 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft een heel visagie team, jij nietMaar toch, zelfs dan kan je het nog niet natuurlijk eruit laten zien
Ik ga Android 4.2.2 downloaden. Du-du-du, iOS bites the dust.
Had ik laatst ook een discussie over met iemandquote:Op zondag 7 april 2013 21:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik dacht ik link het maar.
Sommige mensen zeiden dat hij zichzelf heeft wit gemaakt omdat ie niet op zijn vader wilde lijken, of zulke bollocks.Die dacht zelfs dat ze zijn autopsie rapport hadden vervalst om te doen alsof hij dat had
![]()
![]()
![]()
wat.quote:Op zondag 7 april 2013 21:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Had ik laatst ook een discussie over met iemandDie dacht zelfs dat ze zijn autopsie rapport hadden vervalst om te doen alsof hij dat had
![]()
![]()
Sommige mensen willen gewoon het interessantste geloven zodat ze iets hebben om over te kakelen..Dit -- Parkiet is mijn papa
Mijn haren zijn echt lang zeg, tfoe.
Komen over mijn ogen.
Weet niet wat voor chapsel ik nu moet doen.. kan iemand mij helpen?
EDIT voor post-spree:
Dacht aan zoiets, maar geen idee hoe ik dit fix:
Maak eens pic, ik weet ook niet hoe je hoofd eruitziet en of dat past.quote:Op zondag 7 april 2013 21:34 schreef Unscrewed het volgende:
Komen over mijn ogen.
EDIT voor post-spree:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kan nu even niet, Android 4.2.2 is bezig met updaten.quote:Op zondag 7 april 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maak eens pic, ik weet ook niet hoe je hoofd eruitziet en of dat past.
Doe het zo wel.
Ja verrekte kut je zou ook al op tc komenquote:Op zondag 7 april 2013 21:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kan nu even niet, Android 4.2.2 is bezig met updaten.
Doe het zo wel.![]()
![]()
Awhh, poor baby.quote:Op zondag 7 april 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja verrekte kut je zou ook al op tc komen
Toch wel een beetje geinteresseerd, hh?
Ik zal het niet tegen Mur vertellen, hoor.
Hij word niet boos omdat ik nieuwsgierig ben naar het gezicht van fokkers hoorquote:Op zondag 7 april 2013 21:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Awhh, poor baby.
Toch wel een beetje geinteresseerd, hh?
Ik zal het niet tegen Mur vertellen, hoor..
![]()
Tja, eerst is het mijn gezicht, dan word het al snel de penis waar je in geinteresseerd bent.quote:Op zondag 7 april 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij word niet boos omdat ik nieuwsgierig ben naar het gezicht van fokkers hoor.
story of my life broeder.quote:Op zondag 7 april 2013 21:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tja, eerst is het mijn gezicht, dan word het al snel de penis waar je in geinteresseerd bent.![]()
![]()
Dat hairquote:Op zondag 7 april 2013 21:34 schreef Unscrewed het volgende:
Komen over mijn ogen.
EDIT voor post-spree:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Egoquote:Op zondag 7 april 2013 21:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tja, eerst is het mijn gezicht, dan word het al snel de penis waar je in geinteresseerd bent.![]()
![]()
Eigenlijk wel, he?quote:
quote:Heb net zo'n zelfde soort haarstyle bij mezelf gefixed, echt simpel.
Gewoon mousse, naar achter doen met je vingers en bam. Meteen klaar.
Ziet er veel leuker uit dan watSPOILER: ik nu hebOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik? Alleen achter een scherm.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 21:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Heb net zo'n zelfde soort haarstyle bij mezelf gefixed, echt simpel.
Ziet er veel leuker uit dan watOmg zac efron love him so much omg omgSPOILER: ik nu hebOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lijk blijkbaar heel erg op hem.quote:Op zondag 7 april 2013 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omg zac efron love him so much omg omg
grapje toch?quote:Op zondag 7 april 2013 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omg zac efron love him so much omg omg![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 21:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Heb net zo'n zelfde soort haarstyle bij mezelf gefixed, echt simpel.
Ziet er veel leuker uit dan watMag wel wat warriger jaSPOILER: ik nu hebOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind je dit dan een betere haarstyle in het algemeen?
Of link eens iets wat je in het algemeen wel mooi vind.
Vind ik zelf niet hoor, ik weet zeker dat het alleen komt omdat mijn haren hetzelfde zaten...quote:
ja hup pics, hoe lang duurt die updatequote:Op zondag 7 april 2013 22:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vind ik zelf niet hoor, ik weet zeker dat het alleen komt omdat mijn haren hetzelfde zaten...![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 22:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ja das beter. Ik vind Ian somerhalder zijn haar ook altijd sexy zitten, Google maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind je dit dan een betere haarstyle in het algemeen?
Of link eens iets wat je in het algemeen wel mooi vind.![]()
![]()
39%.quote:Op zondag 7 april 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja hup pics, hoe lang duurt die update
Moet eerst downloaden, dan installen.wat.quote:Oh dat vind ik ook wel vet.quote:Op zondag 7 april 2013 22:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja das beter. Ik vind Ian somerhalder zijn haar ook altijd sexy zitten, Google maar
Alleen heb ik te lang haar daar voor en wil niet mijn haartjes knippen.
ur england is so gud broquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
Hoe lang is je haar danquote:Op zondag 7 april 2013 22:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
39%.
Moet eerst downloaden, dan installen.
[..]
wat.
[..]
Oh dat vind ik ook wel vet.
Alleen heb ik te lang haar daar voor en wil niet mijn haartjes knippen.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 22:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ur england is so gud broSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meme achtigs___!
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
4chan autie-brabbeltaal dan.quote:
Komt over mijn ogen.quote:
Maar ik verzorg mijn haar wel heel goed hoor, dus denk niet meteen aan vies lang zwerver haar.
niet haten op 4chanquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 22:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ur england is so gud broEnglandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha !
quote:Zei ooit iemand tegen mij, moest echt hard lachen.
Ghehe whuahaa lollerszquote:Op zondag 7 april 2013 22:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Zei ooit iemand tegen mij, moest echt hard lachen.
hihihi hoehoe hahahaquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Daar dacht ik wel aan jaquote:Op zondag 7 april 2013 22:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Komt over mijn ogen.
Maar ik verzorg mijn haar wel heel goed hoor, dus denk niet meteen aan vies lang zwerver haar.![]()
![]()
Haha gibson
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wacht op picsquote:Op zondag 7 april 2013 22:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarom zei ik het er ook bij.
Mensen zouden best kunnen denken dat ik gay was als je zag hoe goed ik mijn haar verzorgde.
Maarja..
[ afbeelding ]![]()
Docter M.
Pffff ik zit weer bier te zuipen terwijl ik vanmorgen, nou ja vanmiddag om 15:00, een
dikke vette kater had xd van afgelopen nacht, en nu gewoon weer lekker chill.
Ik heb besloten om zo'n dure zorgeikel te worden, waar iedereen in NL
voor moet dokken. Hihihi Lekker laten afkeuren en uitkering vangen,
Oh ja ik heb (eindelijk) een plan uitgedacht, zodat ik wel een autie-uitkering krijg
een plan uitdenken daarvoor, ik zou je nu al een autie-uitkering geven.quote:Op zondag 7 april 2013 22:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Docter M.
Pffff ik zit weer bier te zuipen terwijl ik vanmorgen, nou ja vanmiddag om 15:00, een
Oh ja ik heb (eindelijk) een plan uitgedacht, zodat ik wel een autie-uitkering krijg![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 22:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
een plan uitdenken daarvoor, ik zou je nu al een autie-uitkering geven.lol
50.21%
Ik kan,je vertellen het is geen vetpot meer.quote:Op zondag 7 april 2013 22:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Docter M.
Oh ja ik heb (eindelijk) een plan uitgedacht, zodat ik wel een autie-uitkering krijgThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan,je vertellen het is geen vetpot meer.
Ze halen er nu per jaar zo honderd euro af.
En de eigen bijdrage maar omhoog doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
autie.quote:
Verrekte maag heb ik harde pijn.....
Die pillen werken ook voor geen meterIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Bijzonder geestig plaatje..quote:Op maandag 8 april 2013 00:07 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Moet er nog steeds om giechelen.
.. om op je Hyves te delen.![]()
quote:
Rustig maar, schat. Alles komt wel goed.quote:
Hoera, Android start op!
Wat een mooie bootscreen.
Jij hebt wel enig verstand van computers toch?quote:Op maandag 8 april 2013 00:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Rustig maar, schat. Alles komt wel goed.
Ik wil een oude interne harde schijf van 320GB uit mijn oude desktop halen en er dan een externe harde schijf voor mijn nieuwe desktop van maken. Dan moet ik er een soort case omheen kopen en dan is hij gebruiksklaar toch?![]()
Dat zou moeten werken, moet je alleen wel de kabeltjes op de goeie plaats aansluiten op de case en even eentje zoeken die past, etc.quote:Op maandag 8 april 2013 00:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij hebt wel enig verstand van computers toch?
Ik wil een oude interne harde schijf van 320GB uit mijn oude desktop halen en er dan een externe harde schijf voor mijn nieuwe desktop van maken. Dan moet ik er een soort case omheen kopen en dan is hij gebruiksklaar toch?Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik boot lekker Android vanaf mijn MicroSD kaartje, lekker puh!
Jaloers?Dit -- Parkiet is mijn papa
Ga morgen wel even kijken, als dat goedkoper is dan een complete externe HD kopen doe ik dat gewoon.quote:Op maandag 8 april 2013 00:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat zou moeten werken, moet je alleen wel de kabeltjes op de goeie plaats aansluiten op de case en even eentje zoeken die past, etc.Nee.quote:Op maandag 8 april 2013 00:26 schreef Unscrewed het volgende:
Ik boot lekker Android vanaf mijn MicroSD kaartje, lekker puh!
Jaloers?
- Verstuurd vanaf mijn iPhone 4![]()
Is het zeker.quote:Op maandag 8 april 2013 00:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ga morgen wel even kijken, als dat goedkoper is dan een complete externe HD kopen doe ik dat gewoon.iOSquote:
Ach, voor een normale user die gewoon iets wilt dat werkt is het 450.quote:
Maar.. ik wil altijd meer.
Kan je van eikel-rubbing klaarkomen?Dit -- Parkiet is mijn papa
Geen idee, maar probeer eens een vinger in je kont te steken.quote:
Goed, bedtijd. Tandartsafspraak om 09.00 op m'n vrije dag.![]()
![]()
Godverdommequote:Op maandag 8 april 2013 00:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee, maar probeer eens een vinger in je kont te steken.
MENSENDit -- Parkiet is mijn papa
Ik blijf de hele nacht op, wie skypen?Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja tochquote:
quote:
niemand de hele nacht skype?
Ik heb morgen school, maarja, boeienDit -- Parkiet is mijn papa
Waarom wil je dan de hele nacht wakker blijven?quote:Op maandag 8 april 2013 00:53 schreef Unscrewed het volgende:
niemand de hele nacht skype?
Ik heb morgen school, maarja, boeienYour beauty never ever scared me.![]()
Omdat het weer te laat is om te gaan slapen.quote:Op maandag 8 april 2013 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom wil je dan de hele nacht wakker blijven?
Moet 6.15 wakker zijn. Met maar 5u slaap gaat dat niet lukken.Dit -- Parkiet is mijn papa
Omgquote:Op maandag 8 april 2013 00:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat het weer te laat is om te gaan slapen.
Moet 6.15 wakker zijn. Met maar 5u slaap gaat dat niet lukken.Sowieso is 5 uur nog wel te doen toch? Anders zit je toch helemaal gaar op school? Als je niet gaat slapen
Nah, kom zeker te laat dan, slaap door mijn wekker heen en dan word ik rond 12u wakker.quote:Op maandag 8 april 2013 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OmgSowieso is 5 uur nog wel te doen toch? Anders zit je toch helemaal gaar op school? Als je niet gaat slapen
Ik kan echt niet meer te laat komen nu..
Dus beter gaar op school dan helemaal niet..Dit -- Parkiet is mijn papa
Shit ik zou het echt niet kunnenquote:Op maandag 8 april 2013 01:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, kom zeker te laat dan, slaap door mijn wekker heen en dan word ik rond 12u wakker.
Dus beter gaar op school dan helemaal niet..
heeeeee precies hetzelfde verhaal hier, maar ik ga wel slapen nuquote:Op maandag 8 april 2013 01:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, kom zeker te laat dan, slaap door mijn wekker heen en dan word ik rond 12u wakker.
Dus beter gaar op school dan helemaal niet..
Ik heb ios gehad en zit nu op android, 't heeft allebei z'n voordelen en nadelen. Gebruik wat je leuk vind maar dat gezeik op elkaars telefoon os, word ik altijd zo gestoord vanquote:
Tss beetje koffie, energie drank en je kan er weer tegen aan.quote:
neeeeeeeeeee gewoon skypen met me de hele nachtquote:Op maandag 8 april 2013 01:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
heeeeee precies hetzelfde verhaal hier, maar ik ga wel slapen nu
Ik lig al lekker in een warm bed nuquote:Op maandag 8 april 2013 01:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee gewoon skypen met me de hele nacht
dat zei je vorige week ookquote:Op maandag 8 april 2013 00:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat het weer te laat is om te gaan slapen.
Moet 6.15 wakker zijn. Met maar 5u slaap gaat dat niet lukken.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja, en toen was ik ook 2u te laat daar.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 01:21 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik lig al lekker in een warm bed nu
Ik ga ook maar eens naar bed om vervolgens tot minstens 12:00 uit te slapen morgenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 01:55 schreef Studeur het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed om vervolgens tot minstens 12:00 uit te slapen morgen
quote:
Vrouwen horen ook te pijpen..quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Dat is diep.quote:Op maandag 8 april 2013 03:42 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
als iemand ook te pijpen zegt, dan horen vrouwen dat.
Snap je? HihihihoehoehoehahahaDit -- Parkiet is mijn papa
Gaggagaga gloek.... hmm ja..quote:Op maandag 8 april 2013 04:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is diep.
Snap je? Hihihihoehoehoehahaha
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
quote:En waarom zijn jullie nog wakker?quote:Op maandag 8 april 2013 04:12 schreef TwyLight het volgende:
Hmmm, GoT nog even kijken of bewaren voor morgen
Omdat ik nog een jointje wegpaf.... en dan is het best handig om wakker te zijn....quote:Op maandag 8 april 2013 04:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
En waarom zijn jullie nog wakker?
One good thing about music:
Blijf je wakker van Cola?quote:Op maandag 8 april 2013 04:28 schreef pokkerdepok het volgende:
mijn nog is wakker omdat ie te veel cola heeft gedronken.
Oh. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 8 april 2013 04:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Omdat ik nog een jointje wegpaf.... en dan is het best handig om wakker te zijn....
Ik heb straks school..
Pas rond 5u thuis.... pff
Hoe ga ik dit volhouden zonder te hebben geslapen?Dit -- Parkiet is mijn papa
Even wakker blijven... daarna kun je in de schoolbanken heerlijk slapen...quote:Op maandag 8 april 2013 04:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh. Dat dan weer wel.
Ik heb straks school..
Pas rond 5u thuis.... pff
Hoe ga ik dit volhouden zonder te hebben geslapen?![]()
tip:neem een kussen mee, want de tafels zijn best hard...One good thing about music:
Kussen mee naar schoolquote:Op maandag 8 april 2013 04:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Even wakker blijven... daarna kun je in de schoolbanken heerlijk slapen...![]()
tip:neem een kussen mee, want de tafels zijn best hard...
Maar.. maar.. ik ga een nieuw chapsel proberen, en dan is die meteen verpest.
Dan heb je meer stijl dan dat je thuis blijft... je haar...quote:Op maandag 8 april 2013 04:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kussen mee naar school
Maar.. maar.. ik ga een nieuw chapsel proberen, en dan is die meteen verpest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
quote:Op maandag 8 april 2013 04:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan heb je meer stijl dan dat je thuis blijft... je haar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat wel legaal, 32u achter elkaar? ._.
Edit: Hopelijk krijg je wel alles uitbetaald?
Eigen bedrijf he.... ?quote:Op maandag 8 april 2013 04:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is dat wel legaal, 32u achter elkaar? ._.
Edit: Hopelijk krijg je wel alles uitbetaald?![]()
Jazeker van dat soort dagen moet je t juist hebben...One good thing about music:
Oh wow, wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 8 april 2013 04:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Eigen bedrijf he.... ?![]()
Jazeker van dat soort dagen moet je t juist hebben...Dit -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: