Ik kom wel heel close met die hypnose filmpjes maar niet close genoegquote:Op zondag 7 april 2013 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik zal het vast ook nog wel eens een keer proberenlinkje wat hij stuurde heb ik zelf nog niet gezien, was een andere die bij mij niet werkte
Ik zat daar "okemoet ik hiervan klaarkomen?
"
ohhh frustrerendquote:Op zondag 7 april 2013 19:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kom wel heel close met die hypnose filmpjes maar niet close genoeg
niet echt meer, ik rol zo een nieuwequote:
oke dus ik kan daar de hoer naartoe sturen voor je?quote:Op zondag 7 april 2013 19:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuk motel in de buurt.
jij was toch gestopt?quote:Op zondag 7 april 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
niet echt meer, ik rol zo een nieuwe.
[..]
oke dus ik kan daar de hoer naartoe sturen voor je?
quote:Op zondag 7 april 2013 19:20 schreef Studeur het volgende:
godver ik gister in een wc hokje de inhoud van een half bommetje mdma kristallen eruit pulken. Stop ik die troep met een natte vinger in mn mond, kom ik erachter dat ik mn flesje water niet meeheb. Vervolgens moest ik eerst nog het overgebleven restje in het vloetje draaien en daarna kon ik pas naar een kraan toe. Mn hele tong is weggebrand door dat spul, ik proef de komende dagen niks meer.
Is niet leuk, ik heb serieus allemaal rode plekken op mn tongquote:
Lulligquote:Op zondag 7 april 2013 19:20 schreef Studeur het volgende:
godver ik gister in een wc hokje de inhoud van een half bommetje mdma kristallen eruit pulken. Stop ik die troep met een natte vinger in mn mond, kom ik erachter dat ik mn flesje water niet meeheb. Vervolgens moest ik eerst nog het overgebleven restje in het vloetje draaien en daarna kon ik pas naar een kraan toe. Mn hele tong is weggebrand door dat spul, ik proef de komende dagen niks meer.
1 week jaquote:
Dat ken ikquote:Op zondag 7 april 2013 19:20 schreef Studeur het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
niet echt meer, ik rol zo een nieuwe.
[..]
oke dus ik kan daar de hoer naartoe sturen voor je?
Beidenquote:Op zondag 7 april 2013 19:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Was dat een afwijzing of ook meteen friendzone?
Tss. Ik ben alpha genoeg om uit de friendzone te komen.quote:
kan wel zo zijn maar niet alpha genoeg om me bij mur weg te krijgenquote:Op zondag 7 april 2013 19:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tss. Ik ben alpha genoeg om uit de friendzone te komen.
Engels is ook niet zo moeilijk.quote:Op zondag 7 april 2013 19:40 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben net alfa genoeg om twee talen te spreken.
Nee, tenzij je het echt perfect wil schrijven. Dan is het nog wel eens lastig, maar dat geldt voor Nederlands ook.quote:
Mensen die geen Cambridge hebbenquote:Op zondag 7 april 2013 19:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, tenzij je het echt perfect wil schrijven. Dan is het nog wel eens lastig, maar dat geldt voor Nederlands ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |