SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Bart
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
- Fruity King tropisch fruit sap
- Alles van Milka
- Alles dat chocola bevat
- Stroopwafels
- Frisia spek
- Ribbelchips
- Cakebeslag
- Jodenkoeken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2013 18:35:29 ]Fuck the EBU.![]()
Spacende ?quote:Op zondag 7 april 2013 18:34 schreef Studeur het volgende:
tering ik zit me hier toch een partij vaag te zijn![]()
pillenfeestje gisteren. en na een nacht lang wakker worden van mn eigen kreungeluid wat ik tijdens mijn dromen maakte voel ik me nog steeds zo vaag als in die dromen. ga over een paar uurtjes maar weer slapen.quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
goed plan jaquote:Op zondag 7 april 2013 18:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
pillenfeestje gisteren. en na een nacht lang wakker worden van mn eigen kreungeluid wat ik tijdens mijn dromen maakte voel ik me nog steeds zo vaag als in die dromen. ga over een paar uurtjes maar weer slapen.
Fuck the EBU.![]()
Ook pics van mijn pen0r?quote:Op zondag 7 april 2013 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pics mogen in DM gedeponeerd worden dan.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Hmm kreunen, je had leuke dromen?quote:Op zondag 7 april 2013 18:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
pillenfeestje gisteren. en na een nacht lang wakker worden van mn eigen kreungeluid wat ik tijdens mijn dromen maakte voel ik me nog steeds zo vaag als in die dromen. ga over een paar uurtjes maar weer slapen.![]()
![]()
Youtube.quote:Op zondag 7 april 2013 18:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie heeft nog een leuk puistenfilmpje >?Fuck the EBU.![]()
Hahaha zo'n plakkerige.quote:Op zondag 7 april 2013 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wellicht een nat plekje in zijn boxerOok in moeilijke tijden.![]()
kan mij alleen nog herinneren dat het over treinkaartjes ging en over dat we steeds mensen kwijt waren van de groep. en dan had ik zo'n moment van "oja" ofzo waarna ik wakker werd van mn eigen keiharde "HUH"quote:mijn penor is na vannacht kleiner en inactiever dan ooitquote:Op zondag 7 april 2013 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wellicht een nat plekje in zijn boxerHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
En er was al niet veel in je broekquote:Op zondag 7 april 2013 18:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
kan mij alleen nog herinneren dat het over treinkaartjes ging en over dat we steeds mensen kwijt waren van de groep. en dan had ik zo'n moment van "oja" ofzo waarna ik wakker werd van mn eigen keiharde "HUH"
[..]
mijn penor is na vannacht kleiner en inactiever dan ooitRIP little studie
![]()
Mijn dromen zijn veel leuker, ik word namelijk 's nachts wel eens wakker terwijl ik nog sleep paralyzed ben, en dan zet ik dat om in een lucide droom.
Lucide is echt baasquote:Op zondag 7 april 2013 18:46 schreef Unscrewed het volgende:
Mijn dromen zijn veel leuker, ik word namelijk 's nachts wel eens wakker terwijl ik nog sleep paralyzed ben, en dan zet ik dat om in een lucide droom.![]()
![]()
Ik vind slaapverlamming niet leuk manquote:Op zondag 7 april 2013 18:46 schreef Unscrewed het volgende:
Mijn dromen zijn veel leuker, ik word namelijk 's nachts wel eens wakker terwijl ik nog sleep paralyzed ben, en dan zet ik dat om in een lucide droom.Had het zaterdagochtend omdat ik weer ging slapen na kwartiertje wakker te zijn geweest, gewoon 3x achter elkaar weer erin teruggezakt
![]()
Lucide dromenquote:Op zondag 7 april 2013 18:46 schreef Unscrewed het volgende:
Mijn dromen zijn veel leuker, ik word namelijk 's nachts wel eens wakker terwijl ik nog sleep paralyzed ben, en dan zet ik dat om in een lucide droom.
Paar keer gehad maar de laatste was echt episch. Ik kon opstaan uit mn eigen bed en rondlopen door mn huis terwijl ik besefte dat ik lucide aan het dromen was. Maar het lukte me steeds niet om verder dan mn voordeur te komen omdat ik dan weer terug"vloog" naar mn eigen bed, waarna ik weer "respawnde" en in een zwevende beweging mn bed uit kwam om het vervolgens weer zo lang mogelijk vol te houden. Heb in totaal iets van 5 keer deze cyclus meegemaakt. Het jammere is dat je het niet langer vol houdt omdat je te enthousiast bent over het feit dat je doorhebt dat je droomt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Inderdaad! Jammer dat als ik half slaap, ik niet heel logisch kan nadenken over wat ik wil gaan dromen. Gelukkig is het eerste waar ik aan denk seks, en dat is geen bullshit.quote:Ik droom alleen over seks als ik lucide kan dromen..
seks in dromen is ook veel geylerquote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Inderdaad! Jammer dat als ik half slaap, ik niet heel logisch kan nadenken over wat ik wil gaan dromen. Gelukkig is het eerste waar ik aan denk seks, en dat is geen bullshit.Ik droom alleen over seks als ik lucide kan dromen..
net als muziek
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Liever seks in het echt, anders wordt je wakker met een enorme stijve tampeloeris en moet je eerst fappen op de vroege ochtend voor je uberhaupt iets normaals wilt doen die dag![]()
![]()
Totdat je wakker word met je lul aan je boxer vastgeplaktquote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
seks in dromen is ook veel geylernet als muziek
.
![]()
whehe fappenquote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Liever seks in het echt, anders wordt je wakker met een enorme stijve tampeloeris en moet je eerst fappen op de vroege ochtend voor je uberhaupt iets normaals wilt doen die dag
Fuck the EBU.![]()
Seks in de ochtend gewoonquote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Liever seks in het echt, anders wordt je wakker met een enorme stijve tampeloeris en moet je eerst fappen op de vroege ochtend voor je uberhaupt iets normaals wilt doen die dag![]()
das waar maar de geilheid in dromen overstijgt de geilheid die je tijdens wakker zijn kunt zijn, waardoor het fapje bij wakker worden alleen maar tegenvalt.quote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Liever seks in het echt, anders wordt je wakker met een enorme stijve tampeloeris en moet je eerst fappen op de vroege ochtend voor je uberhaupt iets normaals wilt doen die dagHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik vind het gewoon echt fantastisch (quote:Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind slaapverlamming niet leuk manHad het zaterdagochtend omdat ik weer ging slapen na kwartiertje wakker te zijn geweest, gewoon 3x achter elkaar weer erin teruggezakt
)
Nee maar serieus, als je weet wat er aan de hand is, is het helemaal niet meer eng. Dan kan je zelfs enge dingen zien omdat je nog half droomt (dus hallucineert), maar als je weet dat je gewoon in slaapverlamming zit, kan je rustig blijven liggen terwijl een eng mens je aankijkt ofzo.
Alleen kom ik er nooit echt uit.. dan kan ik eindelijk weer bewegen, en dan lig ik weer even en dan zit ik weer vast, kan ik later weer bewegen, dan lig ik weer even stil, zit ik weer vast, en zo blijf ik dat doen totdat ik helemaal in slaap val.
Maar je moet eigenlijk gewoon je ogen dicht doen, en denken dat je aan het dromen bent en je eigen droom bestuurd, dan kan je dat echt gaan dromen en dan heb je de beste dromen ooit..Dit -- Parkiet is mijn papa
Een ODOLquote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Liever seks in het echt, anders wordt je wakker met een enorme stijve tampeloeris en moet je eerst fappen op de vroege ochtend voor je uberhaupt iets normaals wilt doen die dag
Lekker meer naar college nemen en sloeries
palen op de plee.
Ook in moeilijke tijden.![]()
watquote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Een ODOL
Lekker meer naar college nemen en sloeries
palen op de plee.
Fuck the EBU.![]()
Ja dat probleem heb ik dus ook! Dan ben je iets te enthousiast en dan heb je iets teveel door dat je droomt, en dan word je wakker. Maar er is een oplossing hier voor. In je droom moet je rondjes gaan draaien (geen bullshit), dan focus je weer op de droom waardoor je langer blijft dromen. Als je weer voelt dat de droom aan het vervagen is, doe je het opnieuw.quote:Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
Lucide dromen
Paar keer gehad maar de laatste was echt episch. Ik kon opstaan uit mn eigen bed en rondlopen door mn huis terwijl ik besefte dat ik lucide aan het dromen was. Maar het lukte me steeds niet om verder dan mn voordeur te komen omdat ik dan weer terug"vloog" naar mn eigen bed, waarna ik weer "respawnde" en in een zwevende beweging mn bed uit kwam om het vervolgens weer zo lang mogelijk vol te houden. Heb in totaal iets van 5 keer deze cyclus meegemaakt. Het jammere is dat je het niet langer vol houdt omdat je te enthousiast bent over het feit dat je doorhebt dat je droomt.
- doe eens niet-
[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2013 18:57:51 ]Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Ja ik heb het al sinds ik heel klein ben, ook lucide dus ik weet wel wat het is en vind het niet eng maar ik lag nu dus op m'n buik en m'n keel zat een beetje dicht en wilde dus slikken maar dat lukte niet dus ik m'n tenen proberen te bewegen zodat ik eruit zou komen, slikken en bam er weer in en dat 3xquote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon echt fantastisch ()
Nee maar serieus, als je weet wat er aan de hand is, is het helemaal niet meer eng. Dan kan je zelfs enge dingen zien omdat je nog half droomt (dus hallucineert), maar als je weet dat je gewoon in slaapverlamming zit, kan je rustig blijven liggen terwijl een eng mens je aankijkt ofzo.
Alleen kom ik er nooit echt uit.. dan kan ik eindelijk weer bewegen, en dan lig ik weer even en dan zit ik weer vast, kan ik later weer bewegen, dan lig ik weer even stil, zit ik weer vast, en zo blijf ik dat doen totdat ik helemaal in slaap val.
Maar je moet eigenlijk gewoon je ogen dicht doen, en denken dat je aan het dromen bent en je eigen droom bestuurd, dan kan je dat echt gaan dromen en dan heb je de beste dromen ooit..![]()
![]()
Jouw UIquote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef Nikonlover het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.![]()
![]()
Ga je die hier nou ook nog posten?quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef Nikonlover het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
Februari 2013 belde..Fuck the EBU.![]()
Ik vind hem een beetje te slickquote:Op zondag 7 april 2013 18:57 schreef krullenbolletje het volgende:
ik had vannacht een lucide droom met Jan Kooijman erin
Fuck the EBU.![]()
Huh?quote:Op zondag 7 april 2013 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga je die hier nou ook nog posten?
Februari 2013 belde..![]()
![]()
kan best werken ja. het was ook het verwachtingspatroon bij mij omdat ik mn eigen huis droomde, door mn enthousiasme verwachtte ik van te voren al mn eigen huis te zien maar als je je daarop focust wordt dat beeld juist niet gevormd met als gevolg dat je in een omgeving staat die je eigenlijk nog moet bedenken waardoor je je teveel bezig houdt met wat er gaat komen en je wakker wordt.quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik dus ook! Dan ben je iets te enthousiast en dan heb je iets teveel door dat je droomt, en dan word je wakker. Maar er is een oplossing hier voor. In je droom moet je rondjes gaan draaien (geen bullshit), dan focus je weer op de droom waardoor je langer blijft dromen. Als je weer voelt dat de droom aan het vervagen is, doe je het opnieuw.
helaas kan ik niet op commando lucide dromen, maar de 3 keer dat het spontaan kwam heb ik er nog dagen van nagenoten
Dat is een zinnetje die vorige maand ofzo in heel onz in elk topic werd rondgespamd. Blijf dan iig uit het stonertopicquote:
Fuck the EBU.![]()
Haha dat ken ik.quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik heb het al sinds ik heel klein ben, ook lucide dus ik weet wel wat het is en vind het niet eng maar ik lag nu dus op m'n buik en m'n keel zat een beetje dicht en wilde dus slikken maar dat lukte niet dus ik m'n tenen proberen te bewegen zodat ik eruit zou komen, slikken en bam er weer in en dat 3x
Toch blijf ik het stiekem wel leuk vinden, (ook terwijl ik slaapverlamd bent), vind het gewoon interessant. Alleen de eerste keer dat ik in slaapverlamming was, hallucineerde ik een geest die tegen me zat te praten bij mijn bed terwijl ik niet kon bewegen, en ik was er echt van overtuigd dat het geen droom was.. dus altijd gelooft in geesten totdat het weer gebeurde (slaapverlamming zelf, niet met de hallucinatie) en het ging Googlen..
Meeste Alien Abductie verhalen komen ook door slaapverlamming hallucinaties heb ik gelezen.
Dat is altijd jammer jaquote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ach hij is lekker genoegMaar ik werd wakker voordat het echt leuk werd
Dan lig je daar keihard weer proberen in slaap te vallen omdat je de droom wil afdromen
En als dat niet lukt dan bedenk je met je slaapdronken hoofd zelf nog maar wat
Mja als je dan erover na gaat denken hoe die droom precies helemaal ging dan weet je het niet meer
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 18:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
kan best werken ja. het was ook het verwachtingspatroon bij mij omdat ik mn eigen huis droomde, door mn enthousiasme verwachtte ik van te voren al mn eigen huis te zien maar als je je daarop focust wordt dat beeld juist niet gevormd met als gevolg dat je in een omgeving staat die je eigenlijk nog moet bedenken waardoor je je teveel bezig houdt met wat er gaat komen en je wakker wordt.
helaas kan ik niet op commando lucide dromen, maar de 3 keer dat het spontaan kwam heb ik er nog dagen van nagenoten.
Kwestie van oefenen en letten op tekens in je droom.
(Lichten werken niet, dingen zien er raar uit, je ziet jezelf niet in spiegels/vervaagd, etc)Dit -- Parkiet is mijn papa
Heb tijdens slaapverlamming prachtige muziekstukken gecreeerd in mn hoofd. begonnen met een simpele beat die doorloopt waar ik dan zelf allemaal geluiden aan toe kon voegen, en goed dat het klonk
Ja precies datquote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is altijd jammer jaDan lig je daar keihard weer proberen in slaap te vallen omdat je de droom wil afdromen
En als dat niet lukt dan bedenk je met je slaapdronken hoofd zelf nog maar wat
Mja als je dan erover na gaat denken hoe die droom precies helemaal ging dan weet je het niet meerEn toen viel ik weer terug in de droom, werd hij gvd weggeroepen
![]()
![]()
ANTICLIMAXquote:Op zondag 7 april 2013 19:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja precies datEn toen viel ik weer terug in de droom, werd hij gvd weggeroepen
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik heb vroeger toen ik 3 was blijkbaar tegen de leiders op de creche gezegd dat er 's nachs elke keer een man met een hoed aan mijn luier zat ofzo, ik kan me nog dromen van toen ik 3 was herinneren zelfs en eigenlijk besef ik me nu pas dat dat gewoon slaapverlamming wasquote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha dat ken ik.
Toch blijf ik het stiekem wel leuk vinden, (ook terwijl ik slaapverlamd bent), vind het gewoon interessant. Alleen de eerste keer dat ik in slaapverlamming was, hallucineerde ik een geest die tegen me zat te praten bij mijn bed terwijl ik niet kon bewegen, en ik was er echt van overtuigd dat het geen droom was.. dus altijd gelooft in geesten totdat het weer gebeurde (slaapverlamming zelf, niet met de hallucinatie) en het ging Googlen..
Meeste Alien Abductie verhalen komen ook door slaapverlamming hallucinaties heb ik gelezen.Bizar eigenlijk
![]()
![]()
Wow, had je last van een cronische slaapverlamming?quote:Op zondag 7 april 2013 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb vroeger toen ik 3 was blijkbaar tegen de leiders op de creche gezegd dat er 's nachs elke keer een man met een hoed aan mijn luier zat ofzo, ik kan me nog dromen van toen ik 3 was herinneren zelfs en eigenlijk besef ik me nu pas dat dat gewoon slaapverlamming wasBizar eigenlijk
Echt hoor we lagen al op bed, kleren uit en allesquote:![]()
Maar ik ben het ondertussen gewend, ik heb nog nooit een afgemaakte seks droom gehad
Maar ik werd wel echt wakker van "godverdomme kut jezus"
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat één kut leven heb jij zegquote:Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Echt hoor we lagen al op bed, kleren uit en alles![]()
Maar ik ben het ondertussen gewend, ik heb nog nooit een afgemaakte seks droom gehad
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me dan af als die seksdroom daadwerkelijk 'afgedroomd' wordt, of je dan ook echt in je slaap/als je net wakker wordt klaargekomen bentquote:Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Echt hoor we lagen al op bed, kleren uit en alles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Nouja nogsteeds eigenlijk. Heb het echt heel vaak, met name als ik een kwartiertje wakker ben geweest en weer ga slapen of een middagdutje oid.quote:Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow, had je last van een cronische slaapverlamming?![]()
Ja ik dus ookquote:Op zondag 7 april 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af als die seksdroom daadwerkelijk 'afgedroomd' wordt, of je dan ook echt in je slaap/als je net wakker wordt klaargekomen bent![]()
![]()
Hopelijk lukt het me een keer
![]()
![]()
Ik heb nog wel wat voor je!quote:Op zondag 7 april 2013 19:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik dus ookHopelijk lukt het me een keer
![]()
Wat Mono nu gaat sturen werkte voor mij nietquote:Op zondag 7 april 2013 19:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik dus ookHopelijk lukt het me een keer
Fuck the EBU.![]()
Geile seksdromen
Ik keek vroeger hier op FOK! naar seksverhalen.
En heb toen ook wel eens wat geschreven.Ook in moeilijke tijden.![]()
Vind je dat vervelend of ook wel weer relaxed omdat je zo in een lucid dream kan komen?quote:Op zondag 7 april 2013 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja nogsteeds eigenlijk. Heb het echt heel vaak, met name als ik een kwartiertje wakker ben geweest en weer ga slapen of een middagdutje oid.
Want ik wil juist meer slaapverlamd worden, hoe raar het ook klinkt.. want lucid dreams zijn echt.. gewoon.. geweldig.Dit -- Parkiet is mijn papa
filmpje ofzo?quote:Op zondag 7 april 2013 19:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat Mono nu gaat sturen werkte voor mij niet![]()
whehehe mono en mur stoppen hun piem0ls in elkaars kontje en zo piemol in piemol neuken enzo hahahahahaahahaahahahahahahahahahhaa einz.quote:Fuck the EBU.![]()
Wowquote:Op zondag 7 april 2013 19:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe mono en mur stoppen hun piem0ls in elkaars kontje en zo piemol in piemol neuken enzo hahahahahaahahaahahahahahahahahahhaa einz..
![]()
![]()
![]()
Ja ik zal het vast ook nog wel eens een keer proberenquote:Op zondag 7 april 2013 19:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
meestal werken die dingen ook niet bij mij, maar zal het proberenlinkje wat hij stuurde heb ik zelf nog niet gezien, was een andere die bij mij niet werkte
Ik zat daar "okemoet ik hiervan klaarkomen?
"
Fuck the EBU.![]()
Weet je wat echt fantastisch is, seksdromen over degene naast je. Dan word je wakker en kan je eropquote:.
![]()
Stuur eens?quote:Op zondag 7 april 2013 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik zal het vast ook nog wel eens een keer proberenlinkje wat hij stuurde heb ik zelf nog niet gezien, was een andere die bij mij niet werkte
Ik zat daar "okemoet ik hiervan klaarkomen?
"
![]()
JAAAAAAAAAquote:Op zondag 7 april 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je wat echt fantastisch is, seksdromen over degene naast je. Dan word je wakker en kan je erop.
![]()
Zulke fijne kankergeile seks is dat ook altijd
![]()
Jij weet![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik weet nog wel een leuk motel in de buurt.quote:Op zondag 7 april 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je wat echt fantastisch is, seksdromen over degene naast je. Dan word je wakker en kan je erop.
regels -- Parkiet is mijn papa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: