whehe fappenquote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Liever seks in het echt, anders wordt je wakker met een enorme stijve tampeloeris en moet je eerst fappen op de vroege ochtend voor je uberhaupt iets normaals wilt doen die dag
Seks in de ochtend gewoonquote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Liever seks in het echt, anders wordt je wakker met een enorme stijve tampeloeris en moet je eerst fappen op de vroege ochtend voor je uberhaupt iets normaals wilt doen die dag
das waar maar de geilheid in dromen overstijgt de geilheid die je tijdens wakker zijn kunt zijn, waardoor het fapje bij wakker worden alleen maar tegenvalt.quote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het gewoon echt fantastisch (quote:Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind slaapverlamming niet leuk manHad het zaterdagochtend omdat ik weer ging slapen na kwartiertje wakker te zijn geweest, gewoon 3x achter elkaar weer erin teruggezakt
Een ODOLquote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
watquote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Een ODOL
Lekker meer naar college nemen en sloeries
palen op de plee.
Ja dat probleem heb ik dus ook! Dan ben je iets te enthousiast en dan heb je iets teveel door dat je droomt, en dan word je wakker. Maar er is een oplossing hier voor. In je droom moet je rondjes gaan draaien (geen bullshit), dan focus je weer op de droom waardoor je langer blijft dromen. Als je weer voelt dat de droom aan het vervagen is, doe je het opnieuw.quote:Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
Lucide dromen
Paar keer gehad maar de laatste was echt episch. Ik kon opstaan uit mn eigen bed en rondlopen door mn huis terwijl ik besefte dat ik lucide aan het dromen was. Maar het lukte me steeds niet om verder dan mn voordeur te komen omdat ik dan weer terug"vloog" naar mn eigen bed, waarna ik weer "respawnde" en in een zwevende beweging mn bed uit kwam om het vervolgens weer zo lang mogelijk vol te houden. Heb in totaal iets van 5 keer deze cyclus meegemaakt. Het jammere is dat je het niet langer vol houdt omdat je te enthousiast bent over het feit dat je doorhebt dat je droomt.
Ja ik heb het al sinds ik heel klein ben, ook lucide dus ik weet wel wat het is en vind het niet eng maar ik lag nu dus op m'n buik en m'n keel zat een beetje dicht en wilde dus slikken maar dat lukte niet dus ik m'n tenen proberen te bewegen zodat ik eruit zou komen, slikken en bam er weer in en dat 3xquote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon echt fantastisch ()
Nee maar serieus, als je weet wat er aan de hand is, is het helemaal niet meer eng. Dan kan je zelfs enge dingen zien omdat je nog half droomt (dus hallucineert), maar als je weet dat je gewoon in slaapverlamming zit, kan je rustig blijven liggen terwijl een eng mens je aankijkt ofzo.
Alleen kom ik er nooit echt uit.. dan kan ik eindelijk weer bewegen, en dan lig ik weer even en dan zit ik weer vast, kan ik later weer bewegen, dan lig ik weer even stil, zit ik weer vast, en zo blijf ik dat doen totdat ik helemaal in slaap val.
Maar je moet eigenlijk gewoon je ogen dicht doen, en denken dat je aan het dromen bent en je eigen droom bestuurd, dan kan je dat echt gaan dromen en dan heb je de beste dromen ooit..
Jouw UIquote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef Nikonlover het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
Ga je die hier nou ook nog posten?quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef Nikonlover het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
Ik vind hem een beetje te slickquote:Op zondag 7 april 2013 18:57 schreef krullenbolletje het volgende:
ik had vannacht een lucide droom met Jan Kooijman erin
Huh?quote:Op zondag 7 april 2013 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga je die hier nou ook nog posten?
Februari 2013 belde..
kan best werken ja. het was ook het verwachtingspatroon bij mij omdat ik mn eigen huis droomde, door mn enthousiasme verwachtte ik van te voren al mn eigen huis te zien maar als je je daarop focust wordt dat beeld juist niet gevormd met als gevolg dat je in een omgeving staat die je eigenlijk nog moet bedenken waardoor je je teveel bezig houdt met wat er gaat komen en je wakker wordt.quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik dus ook! Dan ben je iets te enthousiast en dan heb je iets teveel door dat je droomt, en dan word je wakker. Maar er is een oplossing hier voor. In je droom moet je rondjes gaan draaien (geen bullshit), dan focus je weer op de droom waardoor je langer blijft dromen. Als je weer voelt dat de droom aan het vervagen is, doe je het opnieuw.
Dat is een zinnetje die vorige maand ofzo in heel onz in elk topic werd rondgespamd. Blijf dan iig uit het stonertopicquote:
Haha dat ken ik.quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik heb het al sinds ik heel klein ben, ook lucide dus ik weet wel wat het is en vind het niet eng maar ik lag nu dus op m'n buik en m'n keel zat een beetje dicht en wilde dus slikken maar dat lukte niet dus ik m'n tenen proberen te bewegen zodat ik eruit zou komen, slikken en bam er weer in en dat 3x
Dat is altijd jammer jaquote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ach hij is lekker genoegMaar ik werd wakker voordat het echt leuk werd
quote:Op zondag 7 april 2013 18:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
kan best werken ja. het was ook het verwachtingspatroon bij mij omdat ik mn eigen huis droomde, door mn enthousiasme verwachtte ik van te voren al mn eigen huis te zien maar als je je daarop focust wordt dat beeld juist niet gevormd met als gevolg dat je in een omgeving staat die je eigenlijk nog moet bedenken waardoor je je teveel bezig houdt met wat er gaat komen en je wakker wordt.
helaas kan ik niet op commando lucide dromen, maar de 3 keer dat het spontaan kwam heb ik er nog dagen van nagenoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |