Ga morgen wel even kijken, als dat goedkoper is dan een complete externe HD kopen doe ik dat gewoon.quote:Op maandag 8 april 2013 00:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat zou moeten werken, moet je alleen wel de kabeltjes op de goeie plaats aansluiten op de case en even eentje zoeken die past, etc.
Nee.quote:Op maandag 8 april 2013 00:26 schreef Unscrewed het volgende:
Ik boot lekker Android vanaf mijn MicroSD kaartje, lekker puh!
Jaloers?
Is het zeker.quote:Op maandag 8 april 2013 00:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ga morgen wel even kijken, als dat goedkoper is dan een complete externe HD kopen doe ik dat gewoon.
iOSquote:
Ach, voor een normale user die gewoon iets wilt dat werkt is het 450.quote:
Geen idee, maar probeer eens een vinger in je kont te steken.quote:
Godverdommequote:Op maandag 8 april 2013 00:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee, maar probeer eens een vinger in je kont te steken.
Ja tochquote:
quote:
Waarom wil je dan de hele nacht wakker blijven?quote:Op maandag 8 april 2013 00:53 schreef Unscrewed het volgende:
niemand de hele nacht skype?
Ik heb morgen school, maarja, boeien
Omdat het weer te laat is om te gaan slapen.quote:Op maandag 8 april 2013 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom wil je dan de hele nacht wakker blijven?
Omgquote:Op maandag 8 april 2013 00:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat het weer te laat is om te gaan slapen.
Moet 6.15 wakker zijn. Met maar 5u slaap gaat dat niet lukken.
Nah, kom zeker te laat dan, slaap door mijn wekker heen en dan word ik rond 12u wakker.quote:Op maandag 8 april 2013 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OmgSowieso is 5 uur nog wel te doen toch? Anders zit je toch helemaal gaar op school? Als je niet gaat slapen
Shit ik zou het echt niet kunnenquote:Op maandag 8 april 2013 01:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, kom zeker te laat dan, slaap door mijn wekker heen en dan word ik rond 12u wakker.
Ik kan echt niet meer te laat komen nu..
Dus beter gaar op school dan helemaal niet..
heeeeee precies hetzelfde verhaal hier, maar ik ga wel slapen nuquote:Op maandag 8 april 2013 01:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, kom zeker te laat dan, slaap door mijn wekker heen en dan word ik rond 12u wakker.
Ik kan echt niet meer te laat komen nu..
Dus beter gaar op school dan helemaal niet..
Ik heb ios gehad en zit nu op android, 't heeft allebei z'n voordelen en nadelen. Gebruik wat je leuk vind maar dat gezeik op elkaars telefoon os, word ik altijd zo gestoord vanquote:
Tss beetje koffie, energie drank en je kan er weer tegen aan.quote:
neeeeeeeeeee gewoon skypen met me de hele nachtquote:Op maandag 8 april 2013 01:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
heeeeee precies hetzelfde verhaal hier, maar ik ga wel slapen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |