quote:Op zondag 7 april 2013 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het al wist maar vitiligo zorgt er niet voor dat je in één dag opeens blank bent hoorTuurlijk heeft ie z'n pigment laten verwijderen
Daar heb je geen punt. Hij heeft met make-up zijn witte vlekken verborgen, duhhquote:
Precies. make-up.quote:Op zondag 7 april 2013 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja oke hij werd geleidelijk aan steeds lichter maar toch, vitiligo geeft vlekken.
En na een tijdje het niet meer dragen bleek die helemaal blank te zijn?quote:
Hij heeft een heel visagie team, jij nietquote:Op zondag 7 april 2013 21:24 schreef Unscrewed het volgende:
Eerlijk, wat zou jij doen als je grote witte vlekken zou krijgen? Ik zou het ook coveren met Make-Up.
Als meer dan de helft van je lichaam al wit is, dan ga je het proces omdraaien natuurlijk..quote:Op zondag 7 april 2013 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En toen ineens was die helemaal blank?
Nee klopt, lol. Maar toch.quote:Op zondag 7 april 2013 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft een heel visagie team, jij nietMaar toch, zelfs dan kan je het nog niet natuurlijk eruit laten zien
Had ik laatst ook een discussie over met iemandquote:Op zondag 7 april 2013 21:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik dacht ik link het maar.
Sommige mensen zeiden dat hij zichzelf heeft wit gemaakt omdat ie niet op zijn vader wilde lijken, of zulke bollocks.
wat.quote:Op zondag 7 april 2013 21:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Had ik laatst ook een discussie over met iemandDie dacht zelfs dat ze zijn autopsie rapport hadden vervalst om te doen alsof hij dat had
![]()
Maak eens pic, ik weet ook niet hoe je hoofd eruitziet en of dat past.quote:Op zondag 7 april 2013 21:34 schreef Unscrewed het volgende:
Mijn haren zijn echt lang zeg, tfoe.
Komen over mijn ogen.
Weet niet wat voor chapsel ik nu moet doen.. kan iemand mij helpen?
EDIT voor post-spree:
Dacht aan zoiets, maar geen idee hoe ik dit fix:
[ afbeelding ]
Kan nu even niet, Android 4.2.2 is bezig met updaten.quote:Op zondag 7 april 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maak eens pic, ik weet ook niet hoe je hoofd eruitziet en of dat past.
Ja verrekte kut je zou ook al op tc komenquote:Op zondag 7 april 2013 21:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kan nu even niet, Android 4.2.2 is bezig met updaten.
Doe het zo wel.
Awhh, poor baby.quote:Op zondag 7 april 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja verrekte kut je zou ook al op tc komen
Hij word niet boos omdat ik nieuwsgierig ben naar het gezicht van fokkers hoorquote:Op zondag 7 april 2013 21:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Awhh, poor baby.
Toch wel een beetje geinteresseerd, hh?
Ik zal het niet tegen Mur vertellen, hoor.
Tja, eerst is het mijn gezicht, dan word het al snel de penis waar je in geinteresseerd bent.quote:Op zondag 7 april 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij word niet boos omdat ik nieuwsgierig ben naar het gezicht van fokkers hoor.
story of my life broeder.quote:Op zondag 7 april 2013 21:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tja, eerst is het mijn gezicht, dan word het al snel de penis waar je in geinteresseerd bent.
Dat hairquote:Op zondag 7 april 2013 21:34 schreef Unscrewed het volgende:
Mijn haren zijn echt lang zeg, tfoe.
Komen over mijn ogen.
Weet niet wat voor chapsel ik nu moet doen.. kan iemand mij helpen?
EDIT voor post-spree:
Dacht aan zoiets, maar geen idee hoe ik dit fix:
[ afbeelding ]
Egoquote:Op zondag 7 april 2013 21:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tja, eerst is het mijn gezicht, dan word het al snel de penis waar je in geinteresseerd bent.
Eigenlijk wel, he?quote:
quote:
SPOILER: ik nu hebOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |