Als ik een paar blows rook en na 3'en ga pitten dan voel ik me heel de dag erop meestal wel lekker mellow jaquote:Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Same here. Alleen voel ik me wel vaak nog lichtjes in mijn hoofd en een beetje 'outzoned' de dag/2 dagen daarna.
quote:Op zondag 7 april 2013 21:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Als ik een paar blows rook en na 3'en ga pitten dan voel ik me heel de dag erop meestal wel lekker mellow ja
Fijn is ook een nuchter dagje tussen weken heelveel blowen die dag is dan extra tof.quote:Op zondag 7 april 2013 20:58 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik kan ook wel rustig een weekje niet blowen zonder problemen
quote:Op zondag 7 april 2013 21:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Trouwens.. sinds wanneer zit dat gezichtje in jouw UI?
Zeg niet dat dat er altijd al was..
but the kid is not my sonquote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
BILLIE JEAN IS NOT MY LOVAAAAAAH
SHE'S JUST A GIRL WHO CLAIMS THAT IM DA ONEEE
HIHI!quote:
Even serieus.quote:
Dat zegt ie toch na die zin?quote:
Ik hou echt van MJJquote:
Hoezo? Michael was echt een lieve man hoor, alleen een beetje te hoge expectations voor deze wereld.quote:Op zondag 7 april 2013 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jammer dat het eigenlijk een totale teringdebiel was maarja.
I knowquote:Op zondag 7 april 2013 21:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Vitiligo
Ik dacht ik link het maar.quote:
Ik weet niet of je het al wist maar vitiligo zorgt er niet voor dat je in één dag opeens blank bent hoorquote:Op zondag 7 april 2013 21:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik dacht ik link het maar.
Sommige mensen zeiden dat hij zichzelf heeft wit gemaakt omdat ie niet op zijn vader wilde lijken, of zulke bollocks.
Heb je wel een punt Vasquote:Op zondag 7 april 2013 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het al wist maar vitiligo zorgt er niet voor dat je in één dag opeens blank bent hoorTuurlijk heeft ie z'n pigment laten verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |