Een Cambridge wat?quote:
Als een jongen iets wilt..quote:Op zondag 7 april 2013 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kan wel zo zijn maar niet alpha genoeg om me bij mur weg te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 7 april 2013 19:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als een jongen iets wilt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bring it li'l biatch.
Zal ik doen, zitten nu in de oven.quote:
quote:
Nah, gewoon bro's before ho's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 7 april 2013 20:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar jij bent wel een ho.
[ afbeelding ]
Even mijn laatste stuk naar binnen werken en dan zet ik ze op mijn PC.quote:
Ik kan ook wel rustig een weekje niet blowen zonder problemenquote:Op zondag 7 april 2013 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo nu al sinds Donderdag niet geblowt nergens last van ik ben echt een vervelings blower wat dat betreft.
Same here. Alleen voel ik me wel vaak nog lichtjes in mijn hoofd en een beetje 'outzoned' de dag/2 dagen daarna.quote:Op zondag 7 april 2013 20:58 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik kan ook wel rustig een weekje niet blowen zonder problemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |