Daar dacht ik wel aan jaquote:Op zondag 7 april 2013 22:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Komt over mijn ogen.
Maar ik verzorg mijn haar wel heel goed hoor, dus denk niet meteen aan vies lang zwerver haar.
Ik wacht op picsquote:Op zondag 7 april 2013 22:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarom zei ik het er ook bij.
Mensen zouden best kunnen denken dat ik gay was als je zag hoe goed ik mijn haar verzorgde.
Maarja..
[ afbeelding ]
een plan uitdenken daarvoor, ik zou je nu al een autie-uitkering geven.quote:Op zondag 7 april 2013 22:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Docter M.
Pffff ik zit weer bier te zuipen terwijl ik vanmorgen, nou ja vanmiddag om 15:00, een
dikke vette kater had xd van afgelopen nacht, en nu gewoon weer lekker chill.
Ik heb besloten om zo'n dure zorgeikel te worden, waar iedereen in NL
voor moet dokken. Hihihi Lekker laten afkeuren en uitkering vangen,
Oh ja ik heb (eindelijk) een plan uitgedacht, zodat ik wel een autie-uitkering krijg
quote:Op zondag 7 april 2013 22:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
een plan uitdenken daarvoor, ik zou je nu al een autie-uitkering geven.
Ik kan,je vertellen het is geen vetpot meer.quote:Op zondag 7 april 2013 22:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Docter M.
Pffff ik zit weer bier te zuipen terwijl ik vanmorgen, nou ja vanmiddag om 15:00, een
dikke vette kater had xd van afgelopen nacht, en nu gewoon weer lekker chill.
Ik heb besloten om zo'n dure zorgeikel te worden, waar iedereen in NL
voor moet dokken. Hihihi Lekker laten afkeuren en uitkering vangen,
Oh ja ik heb (eindelijk) een plan uitgedacht, zodat ik wel een autie-uitkering krijg
quote:Op zondag 7 april 2013 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan,je vertellen het is geen vetpot meer.
autie.quote:
Bijzonder geestig plaatje..quote:Op maandag 8 april 2013 00:07 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Moet er nog steeds om giechelen.
quote:
Rustig maar, schat. Alles komt wel goed.quote:
Jij hebt wel enig verstand van computers toch?quote:Op maandag 8 april 2013 00:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Rustig maar, schat. Alles komt wel goed.
Dat zou moeten werken, moet je alleen wel de kabeltjes op de goeie plaats aansluiten op de case en even eentje zoeken die past, etc.quote:Op maandag 8 april 2013 00:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij hebt wel enig verstand van computers toch?
Ik wil een oude interne harde schijf van 320GB uit mijn oude desktop halen en er dan een externe harde schijf voor mijn nieuwe desktop van maken. Dan moet ik er een soort case omheen kopen en dan is hij gebruiksklaar toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |