Ik lig al lekker in een warm bed nuquote:Op maandag 8 april 2013 01:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee gewoon skypen met me de hele nacht
dat zei je vorige week ookquote:Op maandag 8 april 2013 00:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat het weer te laat is om te gaan slapen.
Moet 6.15 wakker zijn. Met maar 5u slaap gaat dat niet lukken.
Ja, en toen was ik ook 2u te laat daar.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 01:21 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik lig al lekker in een warm bed nu
quote:Op maandag 8 april 2013 01:55 schreef Studeur het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed om vervolgens tot minstens 12:00 uit te slapen morgen
quote:
Vrouwen horen ook te pijpen..quote:
Dat is diep.quote:Op maandag 8 april 2013 03:42 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
als iemand ook te pijpen zegt, dan horen vrouwen dat.
Gaggagaga gloek.... hmm ja..quote:Op maandag 8 april 2013 04:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is diep.
Snap je? Hihihihoehoehoehahaha
quote:
En waarom zijn jullie nog wakker?quote:Op maandag 8 april 2013 04:12 schreef TwyLight het volgende:
Hmmm, GoT nog even kijken of bewaren voor morgen
Omdat ik nog een jointje wegpaf.... en dan is het best handig om wakker te zijn....quote:Op maandag 8 april 2013 04:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
En waarom zijn jullie nog wakker?
Blijf je wakker van Cola?quote:Op maandag 8 april 2013 04:28 schreef pokkerdepok het volgende:
mijn nog is wakker omdat ie te veel cola heeft gedronken.
Oh. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 8 april 2013 04:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Omdat ik nog een jointje wegpaf.... en dan is het best handig om wakker te zijn....
Even wakker blijven... daarna kun je in de schoolbanken heerlijk slapen...quote:Op maandag 8 april 2013 04:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh. Dat dan weer wel.
Ik heb straks school..
Pas rond 5u thuis.... pff
Hoe ga ik dit volhouden zonder te hebben geslapen?
Kussen mee naar schoolquote:Op maandag 8 april 2013 04:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Even wakker blijven... daarna kun je in de schoolbanken heerlijk slapen...![]()
tip:neem een kussen mee, want de tafels zijn best hard...
Dan heb je meer stijl dan dat je thuis blijft... je haar...quote:Op maandag 8 april 2013 04:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kussen mee naar school
Maar.. maar.. ik ga een nieuw chapsel proberen, en dan is die meteen verpest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op maandag 8 april 2013 04:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan heb je meer stijl dan dat je thuis blijft... je haar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat wel legaal, 32u achter elkaar? ._.
Edit: Hopelijk krijg je wel alles uitbetaald?
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Eigen bedrijf he.... ?quote:Op maandag 8 april 2013 04:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is dat wel legaal, 32u achter elkaar? ._.
Edit: Hopelijk krijg je wel alles uitbetaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |