SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Bart
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
- Fruity King tropisch fruit sap
- Alles van Milka
- Alles dat chocola bevat
- Stroopwafels
- Frisia spek
- Ribbelchips
- Cakebeslag
- Jodenkoeken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Terechte TT.
Vroeger gingen Drommel en ik nog regelmatig op zadenjacht.
Wij hielpen dan minder bedeelde meisjes met het opzetten van moestuintjes. Die goede oude tijd, waar is die toch heen.
![]()
Tijd voor een TC, oude tijden herleven?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Terechte TT.
Vroeger gingen Drommel en ik nog regelmatig op zadenjacht.
Wij hielpen dan minder bedeelde meisjes met het opzetten van moestuintjes. Die goede oude tijd, waar is die toch heen.![]()
![]()
Het vaste TC kanaal is vast al open.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tijd voor een TC, oude tijden herleven?![]()
Sinds dat gebeuren gisterquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zie nu pas die trollface in die banner, hoelang staat die er al?
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
SSinds gisteravond/nachtquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zie nu pas die trollface in die banner, hoelang staat die er al?
Fuck the EBU.![]()
Ik kan vandaag niet roken verder niet zo erg zolang er geen mensen tegen me beginnen te schreeuwen dat kan ik dan niet zo goed hebben.
Dat wist ze en toch schreeuwde ze tegen me...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vrouwen...:')quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kan vandaag niet roken verder niet zo erg zolang er geen mensen tegen me beginnen te schreeuwen dat kan ik dan niet zo goed hebben.
Dat wist ze en toch schreeuwde ze tegen me...Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ja nu moet ik de bak in en zij zou nooit meer schreeuwen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bohh ik mag volgende week 2 dagen niet roken omdat verstandskiezen getrokken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat wist ze en toch schreeuwde ze tegen me...
Als iemand dan fittie met me gaat lopen maken is die echt ten dode opgeschreven![]()
Fuck the EBU.![]()
Terecht.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bohh ik mag volgende week 2 dagen niet roken omdat verstandskiezen getrokken.
Als iemand dan fittie met me gaat lopen maken is die echt ten dode opgeschreven
R.I.P DTS.![]()
WELKE DAGENquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als iemand dan fittie met me gaat lopen maken is die echt ten dode opgeschreven![]()
![]()
![]()
Schijt eraan, je kan best roken als je maar heel goed die gaten gaat schoonspoelen daarna en niet zoveel als normaalquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
verpest het nou niet voor me.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schijt eraan, je kan best roken als je maar heel goed die gaten gaat schoonspoelen daarna en niet zoveel als normaal![]()
![]()
Zitter er hier veel meiden zeg.
Als je eens wilt pm'en/dm'en mag je altijd
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wat een gebagger hier gooi eens snel dicht dit topic.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Enjoyquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Halloot. Ik steek net een lekkere op.![]()
![]()
Hi ik ben mindy dertien jaar wie ben jij?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je eens wilt pm'en/dm'en mag je altijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gebruik jij ook veel vaseline?quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je eens wilt pm'en/dm'en mag je altijd.
Doet ik. Beetje gamen, beetje fokken, beetje bier, beetje van alles.quote:ijs_beer fan!![]()
Je bent een manquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hi ik ben mindy dertien jaar wie ben jij?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nee ik weet niet hoe ik dat verander.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
vrouw dat bier drinkt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:11 schreef NanKing het volgende:
[..].
[..]
Doet ik. Beetje gamen, beetje fokken, beetje bier, beetje van alles.
Moet je geen wijn
Ik mag dat want ik ben pot.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vrouw dat bier drinkt.
Moet je geen wijnijs_beer fan!![]()
okquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik weet niet hoe ik dat verander.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Hoe oud ben jijboy?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
21 maar niet vertellen aan je mamaquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik drink nu ook een biertje andersquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vrouw dat bier drinkt.
Moet je geen wijn![]()
![]()
In België zie ik niet vaak meiden bier drinken. eerder van die vrouwen dranken zoal wijnIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik hou van oudere jongens.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
21 maar niet vertellen aan je mamaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Belgiëquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België zie ik niet vaak meiden bier drinken. eerder van die vrouwen dranken zoal wijn![]()
![]()
Racist, lach niet met mensen van ander afkomst/ras/cultuurquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ok heb je camquote:
Your musical compatibility with Vaseline__ is LOWquote:
Music you have in common includes 2Pac, Joy Division, Nirvana, The Wombats and Will Smith.![]()
Jawel haha belgen haha domme mensen haha marokkanen dieven haha negers dealen haha polen zijn domquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Racist, lach niet met mensen van ander afkomst/ras/cultuur![]()
Waar ik woon is het eik haske normaal. (duitsland)quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België zie ik niet vaak meiden bier drinken. eerder van die vrouwen dranken zoal wijnijs_beer fan!![]()
Okquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel haha belgen haha domme mensen haha marokkanen dieven haha negers dealen haha polen zijn dom
Ik hou ook van je
Werk je als Duitse politieagente mss?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waar ik woon is het eik haske normaal. (duitsland)
volgens je ava
Waarom woon je daar?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waar ik woon is het eik haske normaal. (duitsland)![]()
Neh, was een garpje door mijn modzijn. Iemand heeft die voor mij gemaakt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Werk je als Duitse politieagente mss?
volgens je avaMijnquote:is Duitse. En ik wilde een nieuw leven beginnen, elders
ijs_beer fan!![]()
negers eten kip, antilianen dealenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel haha belgen haha domme mensen haha marokkanen dieven haha negers dealen haha polen zijn dom![]()
![]()
Starcraft leer je niet door de single player te spelen. Ja echt de aller basic dingen, maar multiplayer is een totaal ander spel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eerst singleplayer
Battle.net komt nog wel, wil het eerst onder de knie krijgen![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je eens wilt pm'en/dm'en mag je altijd![]()
![]()
jij mag me ook pmen hoorquote:
Srry, hoe was je dag verder?quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Goed man, eerst lekker gewerkt. Toen lekker niks gedaan, auto even gewassen. ▼ Goodlife ▼quote:
Die van jou?![]()
Ook goed, toevallig ook mijn auto gewassen, zat onder de vogelpoepquote:Op zondag 7 april 2013 00:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Goed man, eerst lekker gewerkt. Toen lekker niks gedaan, auto even gewassen. ▼ Goodlife ▼
Die van jou?verder helemaal niets want zaterdag rustdag en zondag ook
Pics van je auto, dan post ik zo de mijne.quote:Op zondag 7 april 2013 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ook goed, toevallig ook mijn auto gewassen, zat onder de vogelpoepverder helemaal niets want zaterdag rustdag en zondag ook
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Pics van je auto, dan post ik zo de mijne.
Klein maar gezelligIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Cute, lekker goedkoop in vaste lasten zeker?quote:Op zondag 7 april 2013 00:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klein maar gezellig
Wil er een beetje een projectje van maken. Verlagingsveren heb ik al besteld, dan een stel dikke velgen en dan zijn die auto's op hun mooist. Meer niet.![]()
![]()
België, waar de vrouwen geen bier drinken en de mannen in Micra's rijdenquote:Op zondag 7 april 2013 00:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klein maar gezellig![]()
![]()
jij trollOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
nicequote:Op zondag 7 april 2013 00:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Cute, lekker goedkoop in vaste lasten zeker?
[ afbeelding ]
Wil er een beetje een projectje van maken. Verlagingsveren heb ik al besteld, dan een stel dikke velgen en dan zijn die auto's op hun mooist. Meer niet.
[ afbeelding ]
Tegen dat ik zulke auto kan betalen
Lasten valt mee in Belgische normen
150euro tax in een jaar
40euro per maand verzekering(verzekering staat op mijn vaders naam, msg in België)
Wel net 75euro afdokken voor een nieuwe batterij en 14euro voor 2 nieuwe ruitenwissersIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Net thuis, etentje gehad bij de schoonzus (die de zelfde naam heeft als m'n zusje, hilariteit alom).
Nu jointje![]()
![]()
Zo'n verschrikkelijk dure auto is het niet hoor, heb er 1000 voor betaald. Toen moest er nog wel het een en ander aan gebeuren maar nu is 'ie rijklaar. Verzekering is 30 p/m en belasting is 56, dus valt ook wel mee.quote:Op zondag 7 april 2013 00:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nice
150euro tax in een jaar
40euro per maand verzekering(verzekering staat op mijn vaders naam, msg in België)
Wel net 75euro afdokken voor een nieuwe batterij en 14euro voor 2 nieuwe ruitenwissers
Het lijkt alleen wat raar, alleen in zo'n gezinsauto.![]()
![]()
150 euro belasting?quote:Op zondag 7 april 2013 00:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nice
150euro tax in een jaar
Wel net 75euro afdokken voor een nieuwe batterij en 14euro voor 2 nieuwe ruitenwissersDat betaal ik elke 2 maanden
![]()
![]()
Wel grappig inderdaad. Ik heb ook de neef die dezelfde naam als ik heb.quote:Op zondag 7 april 2013 00:36 schreef Mano_ het volgende:
Net thuis, etentje gehad bij de schoonzus (die de zelfde naam heeft als m'n zusje, hilariteit alom).
Nu jointje
Zorgt voor grappige momenten op familie feesten
Vreemd, Duidelijk verschillen België en Nederland van belasting/verzekering.quote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zo'n verschrikkelijk dure auto is het niet hoor, heb er 1000 voor betaald. Toen moest er nog wel het een en ander aan gebeuren maar nu is 'ie rijklaar. Verzekering is 30 p/m en belasting is 56, dus valt ook wel mee.
Het lijkt alleen wat raar, alleen in zo'n gezinsauto.
Mijn Auto is 2x Lichter en moet meer betalen dan die van jou.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ja, geen idee hoe dat zit. 150 euro belasting per jaar leek me ook niet verkeerd.quote:Op zondag 7 april 2013 00:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vreemd, Duidelijk verschillen België en Nederland van belasting/verzekering.
Mijn Auto is 2x Lichter en moet meer betalen dan die van jou.![]()
![]()
Da's 56 euro/maandquote:Op zondag 7 april 2013 00:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vreemd, Duidelijk verschillen België en Nederland van belasting/verzekering.
Mijn Auto is 2x Lichter en moet meer betalen dan die van jou.![]()
![]()
wtf? rij je met een vrachtwagen rond?quote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
150 euro belasting?Dat betaal ik elke 2 maanden
Auto rijden in Nederland is duidelijk duurder dan in België. Maar jullie wegen zijn dan ook weer om trots op te zijn
Vergeleken met dat van Belgie
onderste zou ik niet dood in gevonden willen wordenquote:Op zondag 7 april 2013 00:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Cute, lekker goedkoop in vaste lasten zeker?
[ afbeelding ]
Wil er een beetje een projectje van maken. Verlagingsveren heb ik al besteld, dan een stel dikke velgen en dan zijn die auto's op hun mooist. Meer niet.
[ afbeelding ]![]()
![]()
wow.. wie zijn de nieuwe mensjes?Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Niets mis mee. Degelijk gecustomizede CE2. Dat jij liever in een Kia Picanto rondrijdt, tja..quote:Op zondag 7 april 2013 00:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
onderste zou ik niet dood in gevonden willen worden![]()
![]()
wtf is dit..Dit -- Parkiet is mijn papa
Nope, gewoon benzinewagen. MRB is gewoon hoog hierquote:Op zondag 7 april 2013 00:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wtf? rij je met een vrachtwagen rond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat komt er nou van als je een rel begintquote:
oh wachtOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Altijd lekker jaquote:Op zondag 7 april 2013 00:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Vriendin is aan t kotsen daar gaan mijn hosselplannen![]()
![]()
Aha. Nog steeds dat? lolquote:Op zondag 7 april 2013 00:44 schreef Ole het volgende:
[..]
dat komt er nou van als je een rel begint
oh wacht
Een beetje blauw maakt veel impact op jullie zeg.
Dit -- Parkiet is mijn papa
Ernstig. Kom op FOK! bij ons!quote:Op zondag 7 april 2013 00:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Vriendin is aan t kotsen daar gaan mijn hosselplannen![]()
Capuchon_jongen is best een aardige vent wanneer hij een klein beetje zijn best doet.quote:
Ik ben weg, Mzzl.
_░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓▒░_______________░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██![]()
nou lekker danOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
C_J ken ik alquote:Op zondag 7 april 2013 00:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Capuchon_jongen is best een aardige vent wanneer hij een klein beetje zijn best doet.
Ik ben weg, Mzzl.
_░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██
Mensen met Cap's bijhouden in de klas.
quote:Op zondag 7 april 2013 00:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nope, gewoon benzinewagen. MRB is gewoon hoog hier
Ik gok met dit auto in België ongeveer aan 300 euro belasting in een jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je krijgt er wel slechte wegen in de plaatsIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
daar ben jequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Okay, slaapwelquote:Op zondag 7 april 2013 00:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Capuchon_jongen is best een aardige vent wanneer hij een klein beetje zijn best doet.
Ik ben weg, Mzzl.
_░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██
Ik hijs in en volg met een zucht
ben nu hoog in de lucht
Slaap wel?quote:
Ik ga hard zo. Veel dames willen deze man vanavond. Niet onderschatten hoor.
♥♥~ x ▼ x ~♥♥![]()
Bij jullie is het toch ook naar vermogen? Daarom ook dat al die tupperware-gebakjes met 1.2 er in enzo? Ik kom regelmatig bij jullie op bezoek en dan valt met dat altijd opquote:Op zondag 7 april 2013 00:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik gok met dit auto in België ongeveer aan 300 euro belasting in een jaar
Maar je krijgt er wel slechte wegen in de plaats![]()
![]()
Altijd poëtisch tochquote:Op zondag 7 april 2013 00:47 schreef Unscrewed het volgende:
Ik hijs in en volg met een zucht
ben nu hoog in de lucht![]()
![]()
Waar zijn Mur, Vas & Moira?Dit -- Parkiet is mijn papa
En computerprobleem?
ohnee dat is mijn kloonDit -- Parkiet is mijn papa
Ja zoiets. Hoeveel betaal je dan precies in een jaar? 900 euro?quote:Op zondag 7 april 2013 00:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bij jullie is het toch ook naar vermogen? Daarom ook dat al die tupperware-gebakjes met 1.2 er in enzo? Ik kom regelmatig bij jullie op bezoek en dan valt met dat altijd op
Schuldbekentenisquote:Op zondag 7 april 2013 00:49 schreef Unscrewed het volgende:
En computerprobleem?
ohnee dat is mijn kloon
Even naar Yvonne mailen
Zo iets jaquote:Op zondag 7 april 2013 00:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja zoiets. Hoeveel betaal je dan precies in een jaar? 900 euro?En dan nog tanken, ¤1,75 per 8 kilometer
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 00:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Schuldbekentenis
Even naar Yvonne mailen
Echt duur inderdaad. Aan onze plaatselijke pomp ¤1,65 ofzo. Ook nog duur.quote:Op zondag 7 april 2013 00:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zo iets jaEn dan nog tanken, ¤1,75 per 8 kilometer
was maar grapje broquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
haha weet ik, ik ben CP ook nietquote:
Ik heb namelijk een grote penis.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Jullie gaan vroeg jongens, het is maar 1uurIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Jezelf quotenquote:
Dat van die penis kan ik niet weten en wil ik niet weten
Quoten.quote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jezelf quoten
Dat van die penis kan ik niet weten en wil ik niet weten
Het verschil is nu idd te klein voor mij om die 10km te rijden.quote:Op zondag 7 april 2013 00:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Echt duur inderdaad. Aan onze plaatselijke pomp ¤1,65 ofzo. Ook nog duur.
Net ff opgezocht, die van mij kost in België 760 euro :p![]()
Inderdaad quotenquote:
hmmm toch nog duurder , snap zelf niets van dat systeem maar ik zie dat ik op me factuur 156 euro mag neertellen in een jaarquote:Op zondag 7 april 2013 00:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het verschil is nu idd te klein voor mij om die 10km te rijden.
Net ff opgezocht, die van mij kost in België 760 euro :pIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Kom we gaan het hebben over hoe cultuur deze wereld beinvloed.Dit -- Parkiet is mijn papa
Beter behangen dan behangd worden HAHHAHAAIHIHIHHOEHOEHEquote:
nee maar slaapze
Hou van je jwzbeste matties alless
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Hey!quote:
Broke the rubber.
Busted a nut up into yo' mother.
So how you feeling about having a new brother?Dit -- Parkiet is mijn papa
-sst.
[ Bericht 98% gewijzigd door Unscrewed op 07-04-2013 01:17:23 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
em i nemquote:Op zondag 7 april 2013 01:08 schreef Unscrewed het volgende:
Broke the rubber.
Busted a nut up into yo' mother.
So how you feeling about having a new brother?![]()
Hoi.quote:
Even voorstellen.
Ik ben je nieuwe vriend, aangenaam.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 7 april 2013 01:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoi.
Even voorstellen.
Ik ben je nieuwe vriend, aangenaam.
het oude werk![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 7 april 2013 01:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Murder murderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slim shady lp![]()
![]()
Ik sta in een club met terin slecht bereikquote:vriendin is nu al meer dan een half uur in een hokje
![]()
![]()
Murder Murder.. zijn stem, lyrics, ..echt speechless.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
over stem en teksten gesproken, check jedi mind tricks eensquote:Op zondag 7 april 2013 01:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Murder Murder.. zijn stem, lyrics, ..echt speechless.![]()
Wow, Uncommon Valor klinkt nu al goed,quote:Op zondag 7 april 2013 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
over stem en teksten gesproken, check jedi mind tricks eensDit -- Parkiet is mijn papa
Black winter day of Razorblade salvation gaan diepquote:Op zondag 7 april 2013 01:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow, Uncommon Valor klinkt nu al goed,![]()
blurbquote:Op zondag 7 april 2013 01:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet meer, daarom nu even bijwerken brb gr gr![]()
Is meer emotioneel dan diep, maar zeker het luisteren waard.quote:Op zondag 7 april 2013 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Black winter day of Razorblade salvation gaan diep
ja kloptquote:Op zondag 7 april 2013 01:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is meer emotioneel dan diep, maar zeker het luisteren waard.![]()
![]()
Trieste gemanipuleerde slaaf van deze samenleving, ga terug naar je kantoor.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Meh. Op een gegeven moment gaan jullie de waarheid wel inzien. Wiet leidt tot niets, het maakt je apathisch als fuck.
Maar goed ik begrijp dat ik hier heel wat tere zieltjes vertrap dus ik zal hier maar niet meer langskomen. Groetjes.![]()
Zo, weer thuis van werk. Tijd voor een jointje.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
En natuurlijk de laatste Doctor Who
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
flikker gewoon opquote:Op zondag 7 april 2013 02:00 schreef kataklysm het volgende:
Meh. Op een gegeven moment gaan jullie de waarheid wel inzien. Wiet leidt tot niets, het maakt je apathisch als fuck.
Maar goed ik begrijp dat ik hier heel wat tere zieltjes vertrap dus ik zal hier maar niet meer langskomen. Groetjes.![]()
Je komt hier kutten als een atheïst die gaat preken in een kerk![]()
En jij geeft hem aandacht, en ik hem nu indirect ook. Niet doen, de modjes kunnen veel beter trollen.quote:Op zondag 7 april 2013 02:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
flikker gewoon op![]()
Je komt hier kutten als een atheïst die gaat preken in een kerk
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Misschien als je het doet voor de stress, maar je kan wiet ook gewoon voor de fun doen. Sowieso hou ik ervan om na te denken, en wiet kan daar heel erg bij helpen. Sowieso keur je het alleen af omdat de media en regeringen het down halen. Als we in de natuur leefde boeide het echt niemand dat we blaadjes rookten. Loser.quote:Op zondag 7 april 2013 02:00 schreef kataklysm het volgende:
Maar goed ik begrijp dat ik hier heel wat tere zieltjes vertrap dus ik zal hier maar niet meer langskomen. Groetjes.Dit -- Parkiet is mijn papa
Oh en mijn penis is 30cm lang, goud met een diamante eikel.Dit -- Parkiet is mijn papa
diamant?quote:Op zondag 7 april 2013 02:28 schreef Unscrewed het volgende:
Oh en mijn penis is 30cm lang, goud met een diamante eikel.
sneetjes in de snee alles![]()
En... ik ga slapen.
Weltrusten lieve mensjes en nieuwe mensjes die ik niet zo goed ken.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2013 04:52:36 ]![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je gaat maar mobiel op FOK!quote:Op zondag 7 april 2013 01:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik sta in een club met terin slecht bereikvriendin is nu al meer dan een half uur in een hokje
![]()
![]()
Ik ben gesloopt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Er valt na nader onderzoek niet zoveel te beleven in de meiden wc jaquote:Maar Jezus wat een kutnacht, had ik eindelijk vriendin naar haar fiets gesleept en mezelf in een bus gekregen, reed de fucking buschauffeur tegen een bushokje aan. Hele achterruit eruit, na 10 minuten stilstaan moest iedereen in de middle of nowhere een half uur wachten op de volgende. Wel nog gelachen met een paar random stonede/dronken mensen
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 10:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Er valt na nader onderzoek niet zoveel te beleven in de meiden wc jaMaar Jezus wat een kutnacht, had ik eindelijk vriendin naar haar fiets gesleept en mezelf in een bus gekregen, reed de fucking buschauffeur tegen een bushokje aan. Hele achterruit eruit, na 10 minuten stilstaan moest iedereen in de middle of nowhere een half uur wachten op de volgende. Wel nog gelachen met een paar random stonede/dronken mensen
whut
![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 11:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel weer een avontuur![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat doen al die kindjes hier die niet blowen, snow, krul ksst of steek er een op!![]()
![]()
Haterquote:Op zondag 7 april 2013 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat doen al die kindjes hier die niet blowen, snow, krul ksst of steek er een op!![]()
Wou al bijna een rel beginnenquote:Op zondag 7 april 2013 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh wacht snow blowde weleens, goedgekeurd.
![]()
Wel een kutnacht had je daar zeg, vorige keer ging het blowen toch ook niet door door zo'n kutreden?quote:![]()
Zou wel leuk zijn. Maar helaas beetje gedoe voor een doordeweekse maandag.. Maar ander keertje ga ik zekerquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
Dames en heren, het is officieel. Ik heb magische krachten.![]()
![]()
hommosDit -- Parkiet is mijn papa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto kreeg ik gisteren op FB gestuurd haha. Shit, ik ben dus de rechter!
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Aaaah, wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto kreeg ik gisteren op FB gestuurd haha. Shit, ik ben dus de rechter!
![]()
![]()
Aah ik ga zo broodjes in de oven gooien, heb honger. Later vanmiddag nog een broodje scoren bij de Subway
okquote:Op zondag 7 april 2013 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Aah ik ga zo broodjes in de oven gooien, heb honger. Later vanmiddag nog een broodje scoren bij de Subway
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2013 14:47:19 ]![]()
Iddquote:Op zondag 7 april 2013 14:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heerlijk. Lekker weer, jointje d'r bij.. prachtig gewoon.
Ga pannenkoeken bakken daar knap je van op.quote:Op zondag 7 april 2013 15:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedersmorguns
Nou ja, middag. Pfff tering kneitersbrak
Alle jeuzus xdHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Die zooi heb ik allemaal niet in huis haha.quote:Op zondag 7 april 2013 15:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ga pannenkoeken bakken daar knap je van op.
Ik bedenk wel wat. Eerst effe koffie lurken.Ook in moeilijke tijden.![]()
seks?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Holyshit, lijkt wel alsof ze vacuüm getrokken is vanbinnenquote:
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Vriend was ziekquote:Op zondag 7 april 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel een kutnacht had je daar zeg, vorige keer ging het blowen toch ook niet door door zo'n kutreden?Ik heb echt mijn week niet ofzo.
![]()
http://www.geekologie.com(...)to-yourself-ukra.phpquote:
Het verhaal er achter.quote:This is 21-going-on-6-year-old Valeria Lukyanova (links to her Ukranian Facebook-y thing with LITERALLY 10,000 more photos of Little Ms. Vain). Valeria always dreamed of being a real life Barbie doll. And now, after numerous surgeries, she's finally realized her dream AND CAN HOPEFULLY MOVE ON TO ACTUALLY DREAMING ABOUT SOMETHING WORTHWHILE. Wow, of all the dreams in the world to come true of course it's squandered on the girl who wants to look like Barbie and not everybody hoping for a cure for cancer. "That little bitch." *pointing* That girl said it, not me!![]()
Heeft ze ook haar tepels verwijderd danquote:Op zondag 7 april 2013 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.geekologie.com(...)to-yourself-ukra.php
Het verhaal er achter.
[..]
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
en haar doos opgevuld.quote:Op zondag 7 april 2013 16:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heeft ze ook haar tepels verwijderd dan![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 16:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heeft ze ook haar tepels verwijderd danquote:![]()
Stast er in een Belgisch cafe op de peuken automaat sigaretten hale. is pintje betalen. Ik dacht het niet heb me peuken gehaalt en ben gaan rennen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
met de snelheid van Usain Bolt?quote:Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stast er in een Belgisch cafe op de peuken automaat sigaretten hale. is pintje betalen. Ik dacht het niet heb me peuken gehaalt en ben gaan rennen.![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef krullenbolletje het volgende:
kapsalon en pizza besteld voor vanavond
geef mijik prop alles naar binnen
![]()
Bezig om m'n hele muziekbibliotheek uit te pluizen. Alle troep eruit, 320kbs versies overal van internet trekken en zo tot een georganiseerde powercollectie komen.
15 gehad, 600 to go.![]()
ik ook, is mijn ontbijt/lunch/avond etenquote:Op zondag 7 april 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geef mijik prop alles naar binnen
![]()
![]()
![]()
Hahaha kom je net je bed uit ofzoquote:Op zondag 7 april 2013 17:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik ook, is mijn ontbijt/lunch/avond eten![]()
![]()
Heb je je flink volgegoten jaquote:Op zondag 7 april 2013 17:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik lig er weer inMaar was vanochtend/vanmiddag zo misselijk dat ik niks kon/wou eten
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef krullenbolletje het volgende:
kapsalon en pizza besteld voor vanavond![]()
![]()
Totaal niet eigenlijk, 3 glazen wijn en wat slokken van een super ranzig mixdrankje van een vriendinquote:![]()
![]()
Ik ben gek genoeg minder beroerd door drank nu ik een andere pil heb. Wel blij omYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 17:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk, 3 glazen wijn en wat slokken van een super ranzig mixdrankje van een vriendinvreemd
![]()
Ik heb nooit hangovers, echt nooit.
Een keer 2 flessen wijn en 1 fles dure champagne achterover gegooid in hetzelfde uur, dag erna niks aan de hand. Ben wel blij met mijn niertjes.
Mwah ik kan ook wel redelijk goed tegen drank alleen de laatste tijd ging het niet goed maar nu dus sinds kleine anderhalf maand wel weer. Hele tijd nauwelijks gedronken en nu drink ik standaard elk weekend weer. Wel chill dat het weer kanYour beauty never ever scared me.![]()
3 flessen in 1 uur.. hmm klinkt niet geloofwaardigquote:Op zondag 7 april 2013 17:11 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb nooit hangovers, echt nooit.
Een keer 2 flessen wijn en 1 fles dure champagne achterover gegooid in hetzelfde uur, dag erna niks aan de hand. Ben wel blij met mijn niertjes.![]()
![]()
Ik kan niet heel goed tegen drank maar als ik 1 soort blijf drinken gaat het meestal wel prima. Zodra ik wijn/sterke drank/mixjes door elkaar ga drinken gaat het mis![]()
![]()
Dat is logisch, dat heeft iedereenquote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik kan niet heel goed tegen drank maar als ik 1 soort blijf drinken gaat het meestal wel prima. Zodra ik wijn/sterke drank/mixjes door elkaar ga drinken gaat het mis. Had vrijdag bier en wijn en toen vodka erbij en die kwam ook wel hard
![]()
![]()
Ik start de sims 3 op laptop ingepikt door vriendin en haar zusje
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik start de sims 3 op laptop ingepikt door vriendin en haar zusje![]()
![]()
Ook niet erg vtiendelijk hequote:
R.I.P DTS.![]()
dronkelapquote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is logisch, dat heeft iedereen. Had vrijdag bier en wijn en toen vodka erbij en die kwam ook wel hard
![]()
![]()
Daarom de Vaseline?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ander halfuur dan, weet ik veel. Je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 7 april 2013 17:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3 flessen in 1 uur.. hmm klinkt niet geloofwaardigDit -- Parkiet is mijn papa
Mag ik jou neuken?quote:
Pils ga ik ook maar doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan , heb gisteren gelachen.
In zak waren allemaal lui knetter vaag en van die blote borsten pillen vreters aan het zweten
Geweldig.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Je hebt me niet eens gezien.quote:
Godverdommesnogaantoe, in tijden niet zo'n heerlijk technofeestje meegemaakt als gister in de Heineken music hall![]()
![]()
Een en al liefde, en stampenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
't Is nooit goed met jou hequote:Op zondag 7 april 2013 18:09 schreef krullenbolletje het volgende:
pizza en kapsalon op, ik ga doooood![]()
![]()
Ik toevallig net ook pizzaquote:Op zondag 7 april 2013 18:09 schreef krullenbolletje het volgende:
pizza en kapsalon op, ik ga doooood
Ook in moeilijke tijden.![]()
Ix-deeeejquote:Op zondag 7 april 2013 18:05 schreef smitjew het volgende:
Dan , heb gisteren gelachen.
In zak waren allemaal lui knetter vaag en van die blote borsten pillen vreters aan het zweten
Geweldig.Ook in moeilijke tijden.![]()
ja man , een zo'n gast was zijn kaart kwijt dus die flipte hem hellemaalquote:
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Kapot prikken met hete naalden en het pus in iemands gezicht squirtenquote:Op zondag 7 april 2013 18:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En zwarte stipjes er op.
Van die rijpe![]()
![]()
Gewoon uitknijpen. @ vingers en tegen aan, en aan iemand vragenquote:Op zondag 7 april 2013 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kapot prikken met hete naalden en het pus in iemands gezicht squirten
of de puist tussen je vingers zit. En dan heel hard drukken
Nu is het wachten tot Moira. hier reageert met d'r we want pus video'squote:Op zondag 7 april 2013 18:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gewoon uitknijpen. @ vingers en tegen aan, en aan iemand vragen
of de puist tussen je vingers zit. En dan heel hard drukken![]()
![]()
Ik wil een squirt video van Moiraquote:Op zondag 7 april 2013 18:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nu is het wachten tot Moira. hier reageert met d'r we want pus video's
Mag ze mijn tuintje besprenkelen
Nu is het wachten op mono met:quote:Op zondag 7 april 2013 18:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik wil een squirt video van Moira
Mag ze mijn tuintje besprenkelenquote:Op zondag 7 april 2013 18:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan wel al je tanden uit je bek raggen als je dat zou willen.![]()
![]()
Moira.rarquote:Op zondag 7 april 2013 18:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik wil een squirt video van Moira
Mag ze mijn tuintje besprenkelen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: