blurbquote:Op zondag 7 april 2013 01:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet meer, daarom nu even bijwerken brb gr gr
Is meer emotioneel dan diep, maar zeker het luisteren waard.quote:Op zondag 7 april 2013 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Black winter day of Razorblade salvation gaan diep
ja kloptquote:Op zondag 7 april 2013 01:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is meer emotioneel dan diep, maar zeker het luisteren waard.
Trieste gemanipuleerde slaaf van deze samenleving, ga terug naar je kantoor.quote:
flikker gewoon opquote:Op zondag 7 april 2013 02:00 schreef kataklysm het volgende:
Meh. Op een gegeven moment gaan jullie de waarheid wel inzien. Wiet leidt tot niets, het maakt je apathisch als fuck.
Maar goed ik begrijp dat ik hier heel wat tere zieltjes vertrap dus ik zal hier maar niet meer langskomen. Groetjes.
En jij geeft hem aandacht, en ik hem nu indirect ook. Niet doen, de modjes kunnen veel beter trollen.quote:Op zondag 7 april 2013 02:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
flikker gewoon op![]()
Je komt hier kutten als een atheïst die gaat preken in een kerk
Misschien als je het doet voor de stress, maar je kan wiet ook gewoon voor de fun doen. Sowieso hou ik ervan om na te denken, en wiet kan daar heel erg bij helpen. Sowieso keur je het alleen af omdat de media en regeringen het down halen. Als we in de natuur leefde boeide het echt niemand dat we blaadjes rookten. Loser.quote:Op zondag 7 april 2013 02:00 schreef kataklysm het volgende:
Meh. Op een gegeven moment gaan jullie de waarheid wel inzien. Wiet leidt tot niets, het maakt je apathisch als fuck.
Maar goed ik begrijp dat ik hier heel wat tere zieltjes vertrap dus ik zal hier maar niet meer langskomen. Groetjes.
diamant?quote:Op zondag 7 april 2013 02:28 schreef Unscrewed het volgende:
Oh en mijn penis is 30cm lang, goud met een diamante eikel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2013 04:52:36 ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je gaat maar mobiel op FOK!quote:Op zondag 7 april 2013 01:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik sta in een club met terin slecht bereikvriendin is nu al meer dan een half uur in een hokje
Er valt na nader onderzoek niet zoveel te beleven in de meiden wc jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |