SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto kreeg ik gisteren op FB gestuurd haha. Shit, ik ben dus de rechter!
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 7 april 2013 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Aaaah, wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto kreeg ik gisteren op FB gestuurd haha. Shit, ik ben dus de rechter!
![]()
okquote:Op zondag 7 april 2013 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Aah ik ga zo broodjes in de oven gooien, heb honger. Later vanmiddag nog een broodje scoren bij de Subway
Iddquote:Op zondag 7 april 2013 14:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heerlijk. Lekker weer, jointje d'r bij.. prachtig gewoon.
Ga pannenkoeken bakken daar knap je van op.quote:Op zondag 7 april 2013 15:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedersmorguns
Nou ja, middag. Pfff tering kneitersbrak
Alle jeuzus xd
Die zooi heb ik allemaal niet in huis haha.quote:Op zondag 7 april 2013 15:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ga pannenkoeken bakken daar knap je van op.
seks?quote:
Holyshit, lijkt wel alsof ze vacuüm getrokken is vanbinnenquote:
Vriend was ziekquote:Op zondag 7 april 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel een kutnacht had je daar zeg, vorige keer ging het blowen toch ook niet door door zo'n kutreden?
http://www.geekologie.com(...)to-yourself-ukra.phpquote:
quote:This is 21-going-on-6-year-old Valeria Lukyanova (links to her Ukranian Facebook-y thing with LITERALLY 10,000 more photos of Little Ms. Vain). Valeria always dreamed of being a real life Barbie doll. And now, after numerous surgeries, she's finally realized her dream AND CAN HOPEFULLY MOVE ON TO ACTUALLY DREAMING ABOUT SOMETHING WORTHWHILE. Wow, of all the dreams in the world to come true of course it's squandered on the girl who wants to look like Barbie and not everybody hoping for a cure for cancer. "That little bitch." *pointing* That girl said it, not me!
Heeft ze ook haar tepels verwijderd danquote:Op zondag 7 april 2013 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.geekologie.com(...)to-yourself-ukra.php
Het verhaal er achter.
[..]
en haar doos opgevuld.quote:Op zondag 7 april 2013 16:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heeft ze ook haar tepels verwijderd dan
quote:Op zondag 7 april 2013 16:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heeft ze ook haar tepels verwijderd dan
quote:
met de snelheid van Usain Bolt?quote:Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stast er in een Belgisch cafe op de peuken automaat sigaretten hale. is pintje betalen. Ik dacht het niet heb me peuken gehaalt en ben gaan rennen.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef krullenbolletje het volgende:
kapsalon en pizza besteld voor vanavond
ik ook, is mijn ontbijt/lunch/avond etenquote:Op zondag 7 april 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geef mijik prop alles naar binnen
Hahaha kom je net je bed uit ofzoquote:Op zondag 7 april 2013 17:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik ook, is mijn ontbijt/lunch/avond eten![]()
Heb je je flink volgegoten jaquote:Op zondag 7 april 2013 17:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik lig er weer inMaar was vanochtend/vanmiddag zo misselijk dat ik niks kon/wou eten
quote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef krullenbolletje het volgende:
kapsalon en pizza besteld voor vanavond
Totaal niet eigenlijk, 3 glazen wijn en wat slokken van een super ranzig mixdrankje van een vriendinquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 17:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk, 3 glazen wijn en wat slokken van een super ranzig mixdrankje van een vriendin
3 flessen in 1 uur.. hmm klinkt niet geloofwaardigquote:Op zondag 7 april 2013 17:11 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb nooit hangovers, echt nooit.
Een keer 2 flessen wijn en 1 fles dure champagne achterover gegooid in hetzelfde uur, dag erna niks aan de hand. Ben wel blij met mijn niertjes.
Dat is logisch, dat heeft iedereenquote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik kan niet heel goed tegen drank maar als ik 1 soort blijf drinken gaat het meestal wel prima. Zodra ik wijn/sterke drank/mixjes door elkaar ga drinken gaat het mis
quote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik start de sims 3 op laptop ingepikt door vriendin en haar zusje
Ook niet erg vtiendelijk hequote:
dronkelapquote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is logisch, dat heeft iedereen. Had vrijdag bier en wijn en toen vodka erbij en die kwam ook wel hard
Daarom de Vaseline?quote:
Ander halfuur dan, weet ik veel. Je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 7 april 2013 17:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3 flessen in 1 uur.. hmm klinkt niet geloofwaardig
Mag ik jou neuken?quote:
Je hebt me niet eens gezien.quote:
't Is nooit goed met jou hequote:Op zondag 7 april 2013 18:09 schreef krullenbolletje het volgende:
pizza en kapsalon op, ik ga doooood
Ik toevallig net ook pizzaquote:Op zondag 7 april 2013 18:09 schreef krullenbolletje het volgende:
pizza en kapsalon op, ik ga doooood
Ix-deeeejquote:Op zondag 7 april 2013 18:05 schreef smitjew het volgende:
Dan , heb gisteren gelachen.
In zak waren allemaal lui knetter vaag en van die blote borsten pillen vreters aan het zweten
Geweldig.
ja man , een zo'n gast was zijn kaart kwijt dus die flipte hem hellemaalquote:
Kapot prikken met hete naalden en het pus in iemands gezicht squirtenquote:Op zondag 7 april 2013 18:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En zwarte stipjes er op.
Van die rijpe
Gewoon uitknijpen. @ vingers en tegen aan, en aan iemand vragenquote:Op zondag 7 april 2013 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kapot prikken met hete naalden en het pus in iemands gezicht squirten
Nu is het wachten tot Moira. hier reageert met d'r we want pus video'squote:Op zondag 7 april 2013 18:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gewoon uitknijpen. @ vingers en tegen aan, en aan iemand vragen
of de puist tussen je vingers zit. En dan heel hard drukken
Ik wil een squirt video van Moiraquote:Op zondag 7 april 2013 18:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nu is het wachten tot Moira. hier reageert met d'r we want pus video's
Nu is het wachten op mono met:quote:Op zondag 7 april 2013 18:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik wil een squirt video van Moira
Mag ze mijn tuintje besprenkelen
quote:Op zondag 7 april 2013 18:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan wel al je tanden uit je bek raggen als je dat zou willen.![]()
Moira.rarquote:Op zondag 7 april 2013 18:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik wil een squirt video van Moira
Mag ze mijn tuintje besprenkelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |