Heeft ze ook haar tepels verwijderd danquote:Op zondag 7 april 2013 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.geekologie.com(...)to-yourself-ukra.php
Het verhaal er achter.
[..]
en haar doos opgevuld.quote:Op zondag 7 april 2013 16:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heeft ze ook haar tepels verwijderd dan
quote:Op zondag 7 april 2013 16:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heeft ze ook haar tepels verwijderd dan
quote:
met de snelheid van Usain Bolt?quote:Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stast er in een Belgisch cafe op de peuken automaat sigaretten hale. is pintje betalen. Ik dacht het niet heb me peuken gehaalt en ben gaan rennen.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef krullenbolletje het volgende:
kapsalon en pizza besteld voor vanavond
ik ook, is mijn ontbijt/lunch/avond etenquote:Op zondag 7 april 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geef mijik prop alles naar binnen
Hahaha kom je net je bed uit ofzoquote:Op zondag 7 april 2013 17:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik ook, is mijn ontbijt/lunch/avond eten![]()
Heb je je flink volgegoten jaquote:Op zondag 7 april 2013 17:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik lig er weer inMaar was vanochtend/vanmiddag zo misselijk dat ik niks kon/wou eten
quote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef krullenbolletje het volgende:
kapsalon en pizza besteld voor vanavond
Totaal niet eigenlijk, 3 glazen wijn en wat slokken van een super ranzig mixdrankje van een vriendinquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 17:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk, 3 glazen wijn en wat slokken van een super ranzig mixdrankje van een vriendin
3 flessen in 1 uur.. hmm klinkt niet geloofwaardigquote:Op zondag 7 april 2013 17:11 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb nooit hangovers, echt nooit.
Een keer 2 flessen wijn en 1 fles dure champagne achterover gegooid in hetzelfde uur, dag erna niks aan de hand. Ben wel blij met mijn niertjes.
Dat is logisch, dat heeft iedereenquote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik kan niet heel goed tegen drank maar als ik 1 soort blijf drinken gaat het meestal wel prima. Zodra ik wijn/sterke drank/mixjes door elkaar ga drinken gaat het mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |