SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto kreeg ik gisteren op FB gestuurd haha. Shit, ik ben dus de rechter!
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 7 april 2013 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Aaaah, wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto kreeg ik gisteren op FB gestuurd haha. Shit, ik ben dus de rechter!
![]()
okquote:Op zondag 7 april 2013 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Aah ik ga zo broodjes in de oven gooien, heb honger. Later vanmiddag nog een broodje scoren bij de Subway
Iddquote:Op zondag 7 april 2013 14:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heerlijk. Lekker weer, jointje d'r bij.. prachtig gewoon.
Ga pannenkoeken bakken daar knap je van op.quote:Op zondag 7 april 2013 15:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedersmorguns
Nou ja, middag. Pfff tering kneitersbrak
Alle jeuzus xd
Die zooi heb ik allemaal niet in huis haha.quote:Op zondag 7 april 2013 15:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ga pannenkoeken bakken daar knap je van op.
seks?quote:
Holyshit, lijkt wel alsof ze vacuüm getrokken is vanbinnenquote:
Vriend was ziekquote:Op zondag 7 april 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel een kutnacht had je daar zeg, vorige keer ging het blowen toch ook niet door door zo'n kutreden?
http://www.geekologie.com(...)to-yourself-ukra.phpquote:
quote:This is 21-going-on-6-year-old Valeria Lukyanova (links to her Ukranian Facebook-y thing with LITERALLY 10,000 more photos of Little Ms. Vain). Valeria always dreamed of being a real life Barbie doll. And now, after numerous surgeries, she's finally realized her dream AND CAN HOPEFULLY MOVE ON TO ACTUALLY DREAMING ABOUT SOMETHING WORTHWHILE. Wow, of all the dreams in the world to come true of course it's squandered on the girl who wants to look like Barbie and not everybody hoping for a cure for cancer. "That little bitch." *pointing* That girl said it, not me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |