quote:Op zondag 7 april 2013 10:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Er valt na nader onderzoek niet zoveel te beleven in de meiden wc jaMaar Jezus wat een kutnacht, had ik eindelijk vriendin naar haar fiets gesleept en mezelf in een bus gekregen, reed de fucking buschauffeur tegen een bushokje aan. Hele achterruit eruit, na 10 minuten stilstaan moest iedereen in de middle of nowhere een half uur wachten op de volgende. Wel nog gelachen met een paar random stonede/dronken mensen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 april 2013 11:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel weer een avontuur![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat doen al die kindjes hier die niet blowen, snow, krul ksst of steek er een op!
Haterquote:Op zondag 7 april 2013 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat doen al die kindjes hier die niet blowen, snow, krul ksst of steek er een op!
Wou al bijna een rel beginnenquote:Op zondag 7 april 2013 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh wacht snow blowde weleens, goedgekeurd.
Wel een kutnacht had je daar zeg, vorige keer ging het blowen toch ook niet door door zo'n kutreden?quote:
Zou wel leuk zijn. Maar helaas beetje gedoe voor een doordeweekse maandag.. Maar ander keertje ga ik zekerquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
Dames en heren, het is officieel. Ik heb magische krachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |