Srry, hoe was je dag verder?quote:
Goed man, eerst lekker gewerkt. Toen lekker niks gedaan, auto even gewassen. ▼ Goodlife ▼quote:
Ook goed, toevallig ook mijn auto gewassen, zat onder de vogelpoepquote:Op zondag 7 april 2013 00:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Goed man, eerst lekker gewerkt. Toen lekker niks gedaan, auto even gewassen. ▼ Goodlife ▼
Die van jou?
Pics van je auto, dan post ik zo de mijne.quote:Op zondag 7 april 2013 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ook goed, toevallig ook mijn auto gewassen, zat onder de vogelpoepverder helemaal niets want zaterdag rustdag en zondag ook
quote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Pics van je auto, dan post ik zo de mijne.
Cute, lekker goedkoop in vaste lasten zeker?quote:Op zondag 7 april 2013 00:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klein maar gezellig
België, waar de vrouwen geen bier drinken en de mannen in Micra's rijdenquote:Op zondag 7 april 2013 00:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klein maar gezellig
nicequote:Op zondag 7 april 2013 00:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Cute, lekker goedkoop in vaste lasten zeker?
[ afbeelding ]
Wil er een beetje een projectje van maken. Verlagingsveren heb ik al besteld, dan een stel dikke velgen en dan zijn die auto's op hun mooist. Meer niet.
[ afbeelding ]
Zo'n verschrikkelijk dure auto is het niet hoor, heb er 1000 voor betaald. Toen moest er nog wel het een en ander aan gebeuren maar nu is 'ie rijklaar. Verzekering is 30 p/m en belasting is 56, dus valt ook wel mee.quote:Op zondag 7 april 2013 00:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nice
Tegen dat ik zulke auto kan betalen
Lasten valt mee in Belgische normen
150euro tax in een jaar
40euro per maand verzekering(verzekering staat op mijn vaders naam, msg in België)
Wel net 75euro afdokken voor een nieuwe batterij en 14euro voor 2 nieuwe ruitenwissers
150 euro belasting?quote:Op zondag 7 april 2013 00:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nice
Tegen dat ik zulke auto kan betalen
Lasten valt mee in Belgische normen
150euro tax in een jaar
40euro per maand verzekering(verzekering staat op mijn vaders naam, msg in België)
Wel net 75euro afdokken voor een nieuwe batterij en 14euro voor 2 nieuwe ruitenwissers
Wel grappig inderdaad. Ik heb ook de neef die dezelfde naam als ik heb.quote:Op zondag 7 april 2013 00:36 schreef Mano_ het volgende:
Net thuis, etentje gehad bij de schoonzus (die de zelfde naam heeft als m'n zusje, hilariteit alom).
Nu jointje
Vreemd, Duidelijk verschillen België en Nederland van belasting/verzekering.quote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zo'n verschrikkelijk dure auto is het niet hoor, heb er 1000 voor betaald. Toen moest er nog wel het een en ander aan gebeuren maar nu is 'ie rijklaar. Verzekering is 30 p/m en belasting is 56, dus valt ook wel mee.
Het lijkt alleen wat raar, alleen in zo'n gezinsauto.
Ja, geen idee hoe dat zit. 150 euro belasting per jaar leek me ook niet verkeerd.quote:Op zondag 7 april 2013 00:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vreemd, Duidelijk verschillen België en Nederland van belasting/verzekering.
Mijn Auto is 2x Lichter en moet meer betalen dan die van jou.
Da's 56 euro/maandquote:Op zondag 7 april 2013 00:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vreemd, Duidelijk verschillen België en Nederland van belasting/verzekering.
Mijn Auto is 2x Lichter en moet meer betalen dan die van jou.
wtf? rij je met een vrachtwagen rond?quote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
150 euro belasting?Dat betaal ik elke 2 maanden
onderste zou ik niet dood in gevonden willen wordenquote:Op zondag 7 april 2013 00:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Cute, lekker goedkoop in vaste lasten zeker?
[ afbeelding ]
Wil er een beetje een projectje van maken. Verlagingsveren heb ik al besteld, dan een stel dikke velgen en dan zijn die auto's op hun mooist. Meer niet.
[ afbeelding ]
Niets mis mee. Degelijk gecustomizede CE2. Dat jij liever in een Kia Picanto rondrijdt, tja..quote:Op zondag 7 april 2013 00:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
onderste zou ik niet dood in gevonden willen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |