Hi ik ben mindy dertien jaar wie ben jij?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zitter er hier veel meiden zeg.
Als je eens wilt pm'en/dm'en mag je altijd
Gebruik jij ook veel vaseline?quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doet ik. Beetje gamen, beetje fokken, beetje bier, beetje van alles.quote:
Je bent een manquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hi ik ben mindy dertien jaar wie ben jij?
Nee ik weet niet hoe ik dat verander.quote:
vrouw dat bier drinkt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:11 schreef NanKing het volgende:
[..].
[..]
Doet ik. Beetje gamen, beetje fokken, beetje bier, beetje van alles.
Ik mag dat want ik ben pot.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vrouw dat bier drinkt.
Moet je geen wijn
okquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik weet niet hoe ik dat verander.
Hoe oud ben jijboy?quote:
21 maar niet vertellen aan je mamaquote:
Ik drink nu ook een biertje andersquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vrouw dat bier drinkt.
Moet je geen wijn
Ik hou van oudere jongens.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
21 maar niet vertellen aan je mama
Belgiëquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België zie ik niet vaak meiden bier drinken. eerder van die vrouwen dranken zoal wijn
Racist, lach niet met mensen van ander afkomst/ras/cultuurquote:
Ok heb je camquote:
Your musical compatibility with Vaseline__ is LOWquote:
Jawel haha belgen haha domme mensen haha marokkanen dieven haha negers dealen haha polen zijn domquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Racist, lach niet met mensen van ander afkomst/ras/cultuur
Waar ik woon is het eik haske normaal. (duitsland)quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België zie ik niet vaak meiden bier drinken. eerder van die vrouwen dranken zoal wijn
Okquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel haha belgen haha domme mensen haha marokkanen dieven haha negers dealen haha polen zijn dom
Werk je als Duitse politieagente mss?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waar ik woon is het eik haske normaal. (duitsland)
Waarom woon je daar?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waar ik woon is het eik haske normaal. (duitsland)
Neh, was een garpje door mijn modzijn. Iemand heeft die voor mij gemaakt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Werk je als Duitse politieagente mss?
volgens je ava
Mijnquote:
negers eten kip, antilianen dealenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel haha belgen haha domme mensen haha marokkanen dieven haha negers dealen haha polen zijn dom
Starcraft leer je niet door de single player te spelen. Ja echt de aller basic dingen, maar multiplayer is een totaal ander spel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eerst singleplayer
Battle.net komt nog wel, wil het eerst onder de knie krijgen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
jij mag me ook pmen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |